bankowa bezczelność allegro

Data: 2010-04-02 13:14:51
Autor: Paul
bankowa bezczelność allegro
nie wyłączysz tego.
i całe szczęście.

Data: 2010-04-02 13:54:00
Autor: Budzik
bankowa bezczelność allegro
Użytkownik Paul example@example.com ...

nie wyłączysz tego.
i całe szczęście.

won na apa!

Data: 2010-04-02 13:54:13
Autor: cyklista
bankowa bezczelność allegro
Użytkownik Paul napisał:
nie wyłączysz tego.
i całe szczęście.

dlaczego szczęście,

dla mnie jako kupującego jest to nieszczęście bo
1. zlecając przelew nawet jak wybieram mój bank to jest to przez płacę z allegro, dopiero przewinięcie całej listy banków i innych metod wpłat i zobaczenie na samym dole jednej opcji pozwala wpłacić bezpośrednio na konto kupującego

2. jak coś poszło przez allegro to zamiast pojawić się na koncie sprzedawcy po sekundzie (bo mam konto w tym samym banku) i mieć szansę być wysłane tego samego dnia, trafia najpierw na konto allegro a dopiero potem na konto sprzedającego (i mija minimum 2 dni do wysyłki)

3. zauważ też że jeśli sprzedający nie chce ustawiać sobie żadnego konta w tym systemie płatności przez allegro to i tak allegro twoją wpłatę przyjmie ale nie przekaże jej sprzedającemu dopóki ten nie poda swojego numeru konta i nie zrobi wszystkich ustawień i rejestracji w tym systemie i go oni nie zaakceptują, a to może potwać parę dni, a w tym czasie twoje pieniądze będzie miało allegro a nie sprzedający a ty będzie się burzyć że dawno wpłaciłeś a przesyłka jeszcze nie jest wysłana

ps. zgadzam się że jest to ułatwienie dla płacących np. kartą i którym nie zależy na ekspresowej wysyłce, ale dlaczego jest to obowiązkowe?

Data: 2010-04-02 14:59:37
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 02 Apr 2010 13:54:13 +0200, cyklista napisał(a):

dla mnie jako kupującego jest to nieszczęście bo

Ale przecież jako kupującego nikt nie zmusza cię do korzystania z PzA.
Możesz zrobić przelew sam.

--
Kojer

Data: 2010-04-02 16:46:09
Autor: Michal Tyrala
bankowa bezczelność allegro
On Fri, 02 Apr 2010 13:54:13 +0200, cyklista wrote:
 dlaczego szczęście,
[...]
 ps. zgadzam się że jest to ułatwienie dla płacących np. kartą i którym  nie zależy na ekspresowej wysyłce, ale dlaczego jest to obowiązkowe?

Jest obowiazkowe, ale nie jest jedynym mozliwym sposobem platnosci, prawda?

--
Michał http://kbns.digart.pl/

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-04-06 08:47:18
Autor: cyklista
Użytkownik Michal Tyrala napisał:
[...]

Przeczytaj tekst dokładnie, napisałem wyraźnie: zapłacenie zwykłym sposobem płatności jest maksymalnie ukryte i utrudnione, jak klikniesz normalnie na liście swój bank to zrobisz to poprzez allegro, dopiero przewinięcie CAŁEJ listy sposobów płatności zawiedzie cię do normalnego przelewu. Ja to uważam za celowe działanie Allegro w celu wprowadzenia klientów w błąd co do sposobu płatności ale ja z tym do sądu nie pójdę.

Data: 2010-04-07 16:41:07
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 06 Apr 2010 08:47:18 +0200, cyklista wrote:
> Jest obowiazkowe, ale nie jest jedynym mozliwym sposobem platnosci, prawda?

 Przeczytaj tekst dokładnie,

Czytam. Skoro wciaz mozesz zaplacic bez PzA, to gdzie widzisz problem
jako kupujacy?

[...]

A, bo chcesz placic normalnym przelewe spod PzA, bez PzA? Zabawne.
Kiedys się otrzymywalo nr rachunku od sprzedawcy emailem z zakonczenia
aukcji i placilo normalnie przelewem. I nawet takowy nr r-ku się w 2 (na
3) emailach konczacych auckje, ktore wczoraj dostalem, znajduje.
Tak ze przykro mi, nie uwazam zwyczajowej formy placenia przelewem za
,,utrudniona'', ani PzA za jedyna forme platnosci. --

Data: 2010-04-04 22:19:26
Autor: spam
[...]

kupując ZA POBRANIEM mamy szanse na wysylke tego samego dnia, i bez znaczenia ma
to czy mamy konto w tym samym banku co sprzedawca...

Data: 2010-04-06 08:49:08
Autor: cyklista
Użytkownik spam@mailinator.com napisał:

[...]

ale to kosztuje więcej, co mi nie odpowiada
ale muszę mieć gotówkę w domu jak przyjdzie listonosz albo pójść z taką na pocztę żeby odebrać - to też mi nie odpowiada
ale wielu sprzedawców nie wysyła za pobraniem - to ogranicza moją ofertę wyboru i to też nie nie odpowiada

Data: 2010-04-02 14:55:37
Autor: Adamek
bankowa bezczelność allegro
Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości