bankowa bezczelność allegro

Data: 2010-04-02 13:15:43
Autor: cyklista
bankowa bezczelność allegro
Użytkownik zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał:
próbuję wystawić aukcję sprzedaży na allegro
i allegro bez mojej zgody samowolnie zaznacza
że wpłata może być dokonana systemem "płacę
z allegro". A ja sobie nie życzę! Ja chcę
wpłatę na moje konto i już! Czy to sie da
gdziekolwiek ustawić? szukam i nie moge znaleźć.

napiszę reklamację do dostanę małpio-wklejkę
i to pewnie po  świetach.

Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem
i go rozwiązał pozytywnie?

Jest jeden sposób, nie ustawiasz żadnych przedpłat i przelewów w opcjach aukcji, dajesz tam tylko odbiór osobisty. W opisie aukcji i przedmiotu oraz na stronie "o mnie" wstawiasz sobie ładną tabelkę z możliwościami dostawy i cenami za nią.

Wiem że to tylko połowiczne ominięcie problemu, ale w sądzie tą sprawę allegro przegra może po 2-5 latach a każdego kto będzie się stawiał zablokuje pod byle pretekstem i nie będzie mógł wcale sprzedawać.

Data: 2010-04-02 14:45:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

Jest jeden sposób, nie ustawiasz żadnych przedpłat i przelewów w opcjach aukcji, dajesz tam tylko odbiór osobisty.

problem w tym że ponad rok temu (gdy płatności allegro nie były
obowiązkowe) podałem nr konta i nawet przyjąłem ze dwie wpłaty

obecnie nie daje się wykasować nr konta bankowego. Mogę ustawić inne, ale obecnego nie wykasuję. Czy dobrze rozumiem, że w przypadku gdy nie zaznaczę żadnej
opcji przelewu tylko w opcjach dam odbiór osobisty, to ta ikonka zniknie?

a jak ktoś nie ustawi żadnego konta to co sie dzieje gdy "klient chce płacić"? Allegro i tak na chama kradnie (albo
mówiąc oględnie "przetrzymuje") jego pieniądze i żąda "podaj konto to ci wypłacimy"

Data: 2010-04-06 08:51:12
Autor: cyklista
[...]

wtedy zniknie bo nie dajesz żadnej opcji przedpłaty na konto

a jak ktoś nie ustawi żadnego konta to co sie dzieje
gdy "klient chce płacić"? Allegro i tak na chama kradnie (albo
mówiąc oględnie "przetrzymuje")
jego pieniądze i żąda "podaj konto to ci wypłacimy"

dokładnie tak, pieniądze sobie leżą na koncie Allegro i czekają na wyjaśnienie reklamacji kupującego, albo założenie konta i jego podanie allegro przez sprzedającego

bankowa bezczelność allegro