Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie

bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie

Data: 2010-08-21 12:38:28
Autor: xy
bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

Data: 2010-08-21 12:46:46
Autor: SQLwiel
bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
W dniu 2010-08-21 12:38, xy pisze:
Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

1) A po ch. Ci infolinia? 99.9%  moĹźesz wyczytać z regulaminĂłw, toipĂłw, p.b.b.  itp. A jeśli juĹź raz do roku koniecznie musisz skorzystać z infolinii, to skorzystaj z tf stacjonarnego.

2) mBank podaje (-wał?)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.
       SQLwiel.

Data: 2010-08-21 12:56:32
Autor: Budzik
bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
Osobnik posiadający mail null@com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

1) A po ch. Ci infolinia? 99.9%  możesz wyczytać z regulaminów, toipów, p.b.b.  itp. A jeśli już raz do roku koniecznie musisz skorzystać z infolinii, to skorzystaj z tf stacjonarnego.

2) mBank podaje (-wał?)

mbankowa centralka imo moze robic za wzór przede wszystkim za to, ze wszelkie komunikaty wyłączaja sie po nacisnieciu kolejnego przycisku.
Dzieki temu nie musze po raz setny wysłuchiwac komentarza, ze rozmowy sa nagrywane :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych,
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2010-08-21 12:47:53
Autor: darnok
bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
On 2010-08-21 12:38, xy wrote:
Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.

W Polbanku podaja - dzownilem 2 dni temu ok 19 i radosnie powiedziano mi ze czas oczekiwania 2 minuty, a polaczylo nawet szybciej, co mnie bardzo zdziwilo, bo jak wiadomo tam zawsze ciezko sie bylo dodzwonic.
I to nawet ze dzownilem zadnego logowania, po prostu nr tel i 0 zeby sie z konsultantem polaczyc.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-08-23 17:45:27
Autor: Kotlet Mielony
bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
W dniu 2010-08-21 12:38, xy pisze:
Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.


podaja. w getinbanku, 20 minut co minute Pani mowila ze sredni czas oczekiwania 3 minuty

(czy cos w tym stylu)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/
http://programdofakturowania.info.pl/

bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona