bankowe łamigłówki (oprocentowanie)

Data: 2010-03-16 18:01:26
Autor: identifikator: 20040501
bankowe łamigłówki (oprocentowanie)
ludzie pomocy! oprocentowanie kredytu odnawialnego w mBanku to 11%... czyli ile będę płacił za kredyt dziennie/na miesiąc?

Data: 2010-03-16 17:22:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-03-16, identifikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

ludzie pomocy! oprocentowanie kredytu odnawialnego w mBanku to 11%... czyli ile będę płacił za kredyt dziennie/na miesiąc?

To jest podchwytliwe pytanie?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-03-16 18:28:41
Autor: identifikator: 20040501
bankowe łamigłówki (oprocentowanie)
ludzie pomocy! oprocentowanie kredytu odnawialnego w mBanku to 11%... czyli
ile będę płacił za kredyt dziennie/na miesiąc?

To jest podchwytliwe pytanie?

niby dlaczego? dowiedziałem się, że to oprocentowanie w skali roku, czyli dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

Data: 2010-03-16 10:34:03
Autor: Tomek z Wawy
bankowe łamigłówki (oprocentowanie)
On 16 Mar, 18:28, "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl>
wrote:

> To jest podchwytliwe pytanie?

niby dlaczego? dowiedzia em si , e to oprocentowanie w skali roku, czyli
dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

Dziennie to raczej 11%/365

Data: 2010-03-16 17:47:19
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-03-16, identifikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

[...]

ile będę płacił za kredyt dziennie/na miesiąc?
To jest podchwytliwe pytanie?

niby dlaczego? dowiedziałem się, że to oprocentowanie w skali roku, czyli dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

Na konkretne "ile będę płacił" to by wypadało wiedzieć "od jakiej kwoty",
bo inaczej to się trochę dużo robi niewiadomych. A 31*12 nie daje liczby dni w roku, więc sobie sam odpowiedz, czy Twoje obliczenia są prawidłowe :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-03-16 18:54:59
Autor: identifikator: 20040501
[...]

no do wyliczenia "ile będę płacił" kwota chyba nie jest potrzebna... czyli jak rozumiem, dziennie 11%/365? szukam haków, bo to chyba dobra oferta...

nie wiecie, czy jak wjadę na minus na koncie to nadal będę mógł wypłacać z niego kartą debetową? aż do osiągnięcia limitu?

sory, ale ja nie znam się na tym wszystkim.

Data: 2010-03-16 19:48:09
Autor: MarekZ
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnohbb$hlo$1@nemesis.news.neostrada.pl...

nie wiecie, czy jak wjadę na minus na koncie to nadal będę mógł wypłacać z niego kartą debetową? aż do osiągnięcia limitu?

Będziesz mógł.

Data: 2010-03-17 00:21:40
Autor: JanKo
bankowe łamigłówki (oprocentowanie)
Agent identifikator: 20040501 nadaje:
no do wyliczenia "ile będę płacił" kwota chyba nie jest potrzebna...
czyli jak rozumiem, dziennie 11%/365? szukam haków, bo to chyba dobra
oferta...

Ale wiesz że KO jest płatny?
Poza tym każdy kto ma biedalokatę na 7% czy 8% chętnie ci pożyczy trochę grosza na 11% ;-)

Data: 2010-03-17 08:54:12
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-03-16, identifikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

[...]

no do wyliczenia "ile będę płacił" kwota chyba nie jest potrzebna... czyli jak rozumiem, dziennie 11%/365? szukam haków, bo to chyba dobra oferta...

Ale to Ci nie policzy ile rzeczywiście będziesz płacić za kredyt (RRSO).

Oprócz kosztów odsetkowych są jeszcze inne opłaty wynikające z TOIP, które to są albo stałe albo procentowe, albo mieszane (np. 2% min. 20 zł).
To wszystko się składa na koszt kredytu i bez poznania jego rzeczywistych
parametrów, czyli:
 - kwoty limitu
 - kwoty wykorzystanej
to koszt można sobie obliczyć co najwyżej w dużym przybliżeniu jako koszt
samych odsetek.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

[...]