bankructwo panstwa

Data: 2009-02-23 20:06:57
Autor: Dannyboy
bankructwo panstwa
SERG pisze:
Nie wiem czy to dobra grupa ale nie znalazłem lepszej na to pytanie :-)

Ciekawi mnie co się dzieje z państwem, które zbankrutuje. Dla mnie logicznym powinno być, iż znika ono z mapy geopolitycznej świata (taka mała prowokacja).
Jakie są odczówalne skutki takiego bankructwa dla obywateli? Czy zadłużenie zagraniczne takiego kraju już nigdy nie zostanie spłacone? A co na to wierzyciele?

ONZ oglasza upadlosc
wpada syndyk
wyprzedaje mase upadlosciowa

:))
--
pozdrawiam | best regards | saludos
Dan the Man

Data: 2009-02-28 19:22:54
Autor: Sławomir Szyszło
bankructwo panstwa
Dnia Mon, 23 Feb 2009 20:06:57 +0100, Dannyboy <dannyboy@polska.pl> wklepał(-a):

ONZ oglasza upadlosc
wpada syndyk
wyprzedaje mase upadlosciowa

:))

Na Allegro pojawiają się oferty typu:
"Sprzedam Trójmiasto wraz z przyległościami. BCM!!! Od 1 EUR - oszalałem!!!"

--
Sławomir Szyszło

bankructwo panstwa