barca- real

Data: 2009-11-29 10:52:54
Autor: BearBag
barca- real
No mistrzostwo swiata jesli chodzi o dzwiek...
w tamtym roku format obrazu z kosmosu a teraz komentatorow wcale nie
slychac albo slychac z 5 sekundowym przyspieszeniem.

Data: 2009-11-29 21:01:18
Autor: blast
barca- real

Na szczescie w drugiej polowie poprawili.
Co do samego meczu, bo bardzo  "in plus" zaskoczyl mnie Real. IMHO byli w tym meczu lepsi.
I co najdziwniejsze, Reak wygladal na druzyne bardziej zgrana, grajaca szybciej i stwarzajaca wiecej okazji, szczególnie w pierwsszej polowie.
Podane w koncowych statystykach 7-3 dla Barcy w sytuacjach bramkowych to chyba jakis zart

Data: 2009-11-29 21:30:13
Autor: gasper
barca- real
Użytkownik "blast" <jureks77@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:heujut$pgk$1inews.gazeta.pl...
Co do samego meczu, bo bardzo  "in plus" zaskoczyl mnie Real. IMHO byli w tym meczu lepsi.
dobre ....

Data: 2009-11-29 22:08:24
Autor: Kokon
barca- real
gasper wrote:
Użytkownik "blast" <jureks77@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
Co do samego meczu, bo bardzo  "in plus" zaskoczyl mnie Real. IMHO
byli w tym meczu lepsi.
dobre ....

W pierwszej polowie byli zdecydowanie lepsi. Z pykania Barcy nic nie wynikalo, a Real pilke rozgrywal szybko i z rozmachem.
Jestem za Barca i pierwsza polowe ledwo bylem w stanie ogladac.

Pzdr,
Blazej

Data: 2009-11-29 22:23:26
Autor: gasper
barca- real
Użytkownik "Kokon" <kokonik_NOSPAM_@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:heunse$d52$1inews.gazeta.pl...
gasper wrote:
[...]

ja mam odmienne zdanie - w pierwszej połowie barca miała przewage ale nie miała wykończenia akcji
w drugiej połowie graj±c w 10 to Barca utrzymywała sie dłużej przy piłce i wtedy dopiero Real rzucał sie do ataku - tak BTW Puyol dzi¶ pokazał klase :)
Kaka nic nie grał oprócz jednego czy dwóch podań , Pan Żel co¶ tam troche lepiej od Kaki pograł i nawet byłem zdziwiony zmian±
Bramka za to piewsza klasa - tak jak nie lubie ZLatana tak musze mu oddaæ, że przy tej bramce sie popisał

Pozdrawiam

Data: 2009-11-29 22:42:10
Autor: Kokon
barca- real
gasper wrote:
[...]

Tylko z tej przewagi nic nie wynikalo, klepali dla klepania, byli spieci. Z kolei Real mogl wygrywac 2:0.

w drugiej połowie graj±c w 10 to Barca utrzymywała sie dłużej przy
piłce i wtedy dopiero Real rzucał sie do ataku - tak BTW Puyol dzi¶
pokazał klase :)

Dokladnie, w 10 grali chyba lepiej niz w komplecie:-) Srodek obrony, Puyol i Pique chyba bezbledni i poza jedna sytuacja wyreczali Valdeza.

Kaka nic nie grał oprócz jednego czy dwóch podań , Pan Żel co¶ tam
troche lepiej od Kaki pograł i nawet byłem zdziwiony zmian±

Kaka stara sie chyba grac tak jak w Milanie, gdzie mial duzo wiekszy wplyw na gre calego zespolu i - wydaje mi sie- wszystko bylo ustawione pod niego. W Realu chyba za duzo grzybkow w barszcz w tym sezonie:-)

Bramka za to piewsza klasa - tak jak nie lubie ZLatana tak musze mu
oddaæ, że przy tej bramce sie popisał

Pozdrawiam

Mhm. Bramka jak bramka, jakie podanie:-)
Ja Zlatana lubie. Irytuje mnie czasem, ale lubie goscia:
http://www.youtube.com/watch?v=k6gi7yq6ogg

Pzdr,
Blazej

Data: 2009-11-30 00:01:04
Autor: BearBag
barca- real

Użytkownik "blast" <jurek...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:heujut$pgk$1inews.gazeta.pl...> Co do samego meczu, bo bardzo  "in plus" zaskoczyl mnie Real. IMHO byli w tym
> meczu lepsi.

dobre ....

dobre czy niedobre ale ma racje. Ile praWwdziwych setek mial real a
ile barca? Real gral lepiej taktycznie i gdyby nie jedno cudowne
dosrodkowanie to pewnie by wygrał.

Data: 2009-11-30 09:09:55
Autor: Red Hiney
barca- real
On 2009-11-30, BearBag <cactusek@gmail.com> wrote:

dobre ....

dobre czy niedobre ale ma racje. Ile praWwdziwych setek mial real a
ile barca?

2 miaƂ Real, 2 Barca (przypominam o "asyƛcie" Alvesa do Messiego, po
ktĂłrej ten drugi strzeliƂ z 7 metrĂłw wprost w Casillasa). No i moĆŒe
jeszcze wejƛcie Abidala w pole karne i minimalnie niecelny strzaƂ,
chociaĆŒ ciÄ™ĆŒko nazwać to sytuacją 100-procentową, co najwyĆŒej bardzo
groĆșną.

Real gral lepiej taktycznie i gdyby nie jedno cudowne
dosrodkowanie to pewnie by wygraƂ.

Gdyby nie to doƛrodkowanie (i strzaƂ Zlatana) to by najwyĆŒej zremisowaƂ.
Pozdrawiam,
RH

--
Windows:
A thirty-two bit extension and GUI shell to a sixteen bit patch to an eight

Data: 2009-11-29 22:04:28
Autor: Mane
barca- real
blast pisze:

Na szczescie w drugiej polowie poprawili.
Co do samego meczu, bo bardzo  "in plus" zaskoczyl mnie Real. IMHO byli w tym meczu lepsi.

Byli lepszi i przegrali a to ciekawe :) pewnie wygrali w... rzutach roznych :D

barca- real