bardzo dobra wiadomosc

Data: 2009-11-04 11:38:52
Autor: Jerzy Olszewski
bardzo dobra wiadomosc
-- -Cytat-- -
Rada Dyrektorów amerykańskiego giganta samochodowego General Motors Co. postanowiła nie sprzedawać należącego do niego niemieckiego Opla kanadyjsko-rosyjskiemu konsorcjum - poinformowano w siedzibie koncernu w Detroit.
-- -Koniec-- -

Jest to znakomita wiadomość zarówno dla Opla , jak , dla nas i dla gospodarki.

1. Dla Opla, bo może przetrwa, a marka ta jest tego warta.
2.1. Dla nas, bo kolejna intryga niemiecko - rosyjska spaliła na panewce.
2.2 Bo fabryka w Gliwicach ma większe szanse na przetrwanie niż poprzednio.
3. Dla gospodarki, bo Opel odda niemiecką pożyczkę państwową i gospodarka będzie trochę mniej socjalistyczna, a trochę bardziej rynkowa.

Data: 2009-11-04 11:56:18
Autor: skippy
bardzo dobra wiadomosc

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hcrloa$2qk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Super że dajesz te prasówki.
Co prawdo to było we wszystkich gazetach i stacjach radiowych stąd mam wniosek, że nie chodzi o to, zeby skretyniały naród sie o tym dowiedział, tylko żeby poznał jedynie słuszna intepretację.

Co tu mamy ciekawego czyli co zostało wrzucone w normalne info które wszyscy słyszeli i czytali 158 razy?
Otóż p.2.1

Ja tez jestem za tym, zeby ostro sie stawiać i mniemcowi i ruskiemu i broń Boże nie próbowac się z nimi dogadywać, a już na pewno nie dogadywać się z jedna stroną przeciw interesom drugiej.
Pewnie tylko takie postępowanie zapewni niezachwianą pewność bytu naszego Narodu.
Tak?

Data: 2009-11-04 13:38:35
Autor: olob kowalski
bardzo dobra wiadomosc
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> [...]

Pewnie tylko takie postępowanie zapewni niezachwianą pewność bytu naszego Narodu.

co z agłupoty wypisujecie a kto z was buraki wie ile % ze sprzedanego opla zmontowanego w gliwicach trafia w formie podatków wypłat itd do polskiego systemu finansowego czyli jako eksport
bytu narodu ciemniaków i nieudaczników nie da się niezachwiać skoro polska od 1929 do 2007 tylko w latach 85-90 i 90-95 miała dodatni bilans handlowy a to znaczy że buractwo mieszka w polsce żyjące na kredyt leniwe prosiaki którym tylko do koryta trzeba dokładać

Data: 2009-11-04 13:55:44
Autor: olob kowalski
bardzo dobra wiadomosc
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> [...]

Pewnie tylko takie postępowanie zapewni niezachwianą pewność bytu naszego Narodu.

i jeszcze jedno bilans w handlu zagranicznym zawsze mamy ujemny z rosją niemcami austrią
nasi ulubieni zaborcy :) niestety długi trzeba spłacać

Data: 2009-11-05 09:48:12
Autor: Piotr J. Kolanok
bardzo dobra wiadomosc
3. Dla gospodarki, bo Opel odda niemiecką pożyczkę państwową i
gospodarka będzie trochę mniej socjalistyczna, a trochę bardziej rynkowa.

A 'tajemniczy inwestor' opchnie na rynku nasze obligacje kupione niedawno i zlotowka poleci na pysk.

--
^^

bardzo dobra wiadomosc