bardzo silny sygnal tv naziemnej

Data: 2012-11-13 12:05:07
Autor: Dennis
bardzo silny sygnal tv naziemnej
Kupiłem sobie tuner tv do komputera i wieczorem zapomniałem z powrotem przepiąć anteny do telewizora, włączyłem a tam na jednym kanale złapałem śnieżący, ale dający się oglądać Tvn! Jak to w ogóle możliwe? Aż tak silny jest sygnał nadajnika? Bez jakiejkolwiek anteny, wszystko analogowe, telewizor to 20 letni grat. Piszę serio, nie ćpałem ani nie piłem, ale poczułem się jak w Archiwum X.

Data: 2012-11-13 12:35:31
Autor: rower
bardzo silny sygnal tv naziemnej
"Dennis" news:50a22961$0$1308$65785112news.neostrada.pl

śnieżący, ale dający się oglądać Tvn! Jak to w ogóle możliwe? Aż tak silny jest sygnał nadajnika?

Bez określenia gdzie jesteś ciężko wróżyć.
Może mieszkasz rzut kamieniem od nadajnika?

Data: 2012-11-13 12:41:56
Autor: Dennis
Użytkownik "rower" <rower@spamwon.pl> napisał w wiadomości news:k7tbl0$gpf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wschodnia część Poznania, znajduję się wysoko w wieżowcu, o ile wiem to nadajniki TV w moim mieście są na budynku UE, a TVN nadaje akurat z Piątkowa.

Data: 2012-11-13 12:45:08
Autor: Dennis
Użytkownik "Dennis" <diabolo@pomidoro.pl> napisał w wiadomości news:50a23203$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W linii prostej to będzie 8 km ode mnie, jest widoczność optyczna, ale jak to możliwe że tak sieje?

Data: 2012-11-13 17:38:28
Autor: Cavallino

Użytkownik "Dennis" <diabolo@pomidoro.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50a23203$0$1312$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W Poznaniu przede wszystkim odbiera się tv z dużego nadajnika w Górze koło Śremu.

Data: 2012-11-13 20:43:22
Autor: Dennis

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:50a27784$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pytałem o TVN, który jednak leci z  Piątkowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/TVN#Odbi.C3.B3r_kana.C5.82u

Data: 2012-11-13 20:54:04
Autor: Cavallino

Użytkownik "Dennis" <diabolo@pomidoro.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50a2a2da$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Pytałem o TVN,

Ale pisałeś o UE, z którego TVN nie leci, więc sprostowałem.

który jednak leci z  Piątkowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/TVN#Odbi.C3.B3r_kana.C5.82u

Wiem.
On jakiś dziwny jest.
Ja nawet odbierałem go (z zakłóceniami rzecz jasna) na antenie kierunkowej skierowanej w drugą stronę i to schowanej za budynkiem.

bardzo silny sygnal tv naziemnej