bartoszewski chory w oświencimiu

Data: 2012-02-19 08:51:24
Autor: abrh
bartoszewski chory w oświencimiu
zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia

Data: 2012-02-19 11:32:44
Autor: Remek
Użytkownik "abrh" napisał:

zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia

Ze względu na kablowanie. Śmieć uzywa tytułu profesora, a nie ma nawet matury.
Trudno zrozumieć ten skowyt zachwytu w prawie wszystkich mediach. Takie i jemu
podobne ścierwa są wynoszone pod niebiosa. O co chodzi?

Remek

Data: 2012-02-19 11:42:47
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-19 11:32, Remek pisze:
Użytkownik "abrh" napisał:

zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia

Śmieć uzywa tytułu profesora, a nie ma nawet matury.

Remek

Używa czy jest tytułowany?

Data: 2012-02-19 12:00:02
Autor: Remek
bartoszewski chory w oświencimiu
Użytkownik "jadryś" napisał:

Używa czy jest tytułowany?

Jest tytułowany i nie protestuje kiedy zwracają się do niego "Panie profesorze".
Używa więc, czy nie? Zreszta to wyjątkowo wredna postać. Dlaczego jest tak
afirmowany przez najemników w mediach???

Remek

Data: 2012-02-19 12:11:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Remek" <remek@tlen.pl> napisał w wiadomości news:jhqkns$j5r$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadryś" napisał:

[...]

Bo to jest bardzo mądry człowiek, w przeciewieństwie do ciebie i zazrościsz mu tej mądrości. Miernoty zawsze deprecjonują mądrzejszych od siebie. Inaczej nie potrafią, ponieważ są miernotami.

Data: 2012-02-19 16:31:14
Autor: Jadryś
W dniu 2012-02-19 12:00, Remek pisze:
Użytkownik "jadryś" napisał:

[...]

Oczywiście że nie używa.. Gdyby używał to to w chwili przedstawiania się dodawałby swój tytuł, a on tego nie robi.
Ja do niego nic nie mam, poza wątpliwościami o poczytalność gdy gdy w Niemczech złożył oświadczenie że Niemcy lepiej traktowali go od Polaków.

Data: 2012-02-19 16:35:19
Autor: u2
Użytkownik "jadryś" napisał:

[...]

To ze wzgledow agenturalnych jest wykorzystywany przez wraza razwietke.
Wyzywal elektorat pisu od bydla wiec wypada go nazywac profesorem
bydloszewskim. ;)

Data: 2012-02-19 18:49:40
Autor: Zyga
Dnia Sun, 19 Feb 2012 12:00:02 +0100, Remek napisał(a):

Użytkownik "jadryś" napisał:

[...]

To chyba proste, afirmuja go Zydzi! Masz coś przeciwkom Żydom, przyjacielu?

Data: 2012-02-19 12:08:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Remek" <remek@tlen.pl> napisał w wiadomości news:jhqj4l$eas$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "abrh" napisał:

[...]

Chodzi o to, że to ty jesteś ścierwem.

Data: 2012-02-19 12:34:16
Autor: sofu

--

A ty kim jestes?
Jakie świadectwo ty sobie wystawiasz?

sofu

Data: 2012-02-19 14:25:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abrh" napisał:

[...]

To jest twoja indywidualna opinia nie mająca żadnego znaczenia. Obaj umrzecie. O tobie nikt nie będzie pamiętał.

Data: 2012-02-19 16:45:03
Autor: sofu

Użytkownik "abrh" napisał:

[...]

I bardzo dobrze! Niech nikt nie pamięta. Bedę jednym z wielu milionów Polaków.
Wolę to. niż by kto miał chodzić pluc i szczać na mój grób..
Czyżbyś był w tej grupie, których w ten sposób pamięć będą czcić?

sofu

Data: 2012-02-19 18:48:49
Autor: Zyga
Dnia Sun, 19 Feb 2012 11:32:44 +0100, Remek napisał(a):

Użytkownik "abrh" napisał:

[...]

No widzisz. Tym masz maturę, a profesorem nikt cię nie nazywa! Coś w tym
jest. ;-)

Data: 2012-02-20 07:35:42
Autor: stevep
Dnia 19-02-2012 o 11:32:44 Remek <remek@tlen.pl> napisał(a):

Użytkownik "abrh" napisał:

[...]

Spierdalaj szmato.

--
stevep

Data: 2012-02-19 12:31:57
Autor: sofu

Użytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:jhq9lm$g2c$1news.task.gda.pl...
zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia

-- -- -- -- --

Niemcy nie zwalniali z obozów koncentracyjnych ze względu na stan zdrowia. Tam każdy chory wychodził na wolność kominem krematoryjnym.
Aby kogoś zwolniono z Oświecimia trzeba było dać albo horrendalną łapówkę, albo być bardzo użytecznym dla hitlerowców. W obydwu wypadkach użyteczność (prawdziwa lub nie) stała u podstaw zwolnienia.

sofu

Data: 2012-02-19 14:23:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jhqmjf$iqh$1node2.news.atman.pl...

[...]

Doświadczyłeś tego na własnej skórze?

Przeczytaj relację tego, który tam był:
http://www.podprad.org/archiwum-2.php?idg=1348&tyt=RAPORT%20ROTMISTRZA%20PILECKIEGO%20cz.20

Data: 2012-02-19 07:58:34
Autor: HaMMeR
On 19 Lut, 14:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "sofu" <manhunt...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:jhqmjf$iqh$1node2.news.atman.pl...

> [...]

> albo być bardzo użytecznym dla hitlerowców. W obydwu wypadkach użyteczność
> (prawdziwa lub nie) stała u podstaw zwolnienia.

Czy ten link czegos mial dowiesc? Jersli tak, to
podaj powod zwolnienia Bartoszewskiego, bo o zwolnieniach z powodu
'zlego stanu zdrowia', za nic nie moglem sie dopatrzec w tymze linku
Pileckiego:
 'Byli to przeważnie koledzy z łapanek warszawskich, którzy
spraw żadnych nie mieli, a których rodziny wykupywały za
pieniądze przez różnych pośredników trudniących się tym procederem,
nieraz trafiając na szantażystów i szarlatanów. Lub też przez
rodziny,
które miały własne chody w konsulatach państw obcych, a nawet na
Alei Szucha.'

No wiec ktos go wykupil, czy tez byla inna przyczyna?
I bez tego boleszewickiego aroganckiego moralizatorstwa,
bo kto jak kto, ale ty, scierwo antypolskie, do tego nie masz
prawa,bowiem nie masz 'zdolnosci honorowej' wymozdzencu!

Data: 2012-02-19 18:49:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:ebfb290e-6780-4cfb-8f7f-d47c5d4dc12ehs8g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

bo kto jak kto, ale ty, scierwo antypolskie, do tego nie masz
prawa,bowiem nie masz 'zdolnosci honorowej' wymozdzencu!

=================================

Tak jest młoteczku. Jebnij się sobą w główkę. Lepiej ci będzie. I popraw sobie jeszcze raz... i jeszcze raz... i jescze raz...

Data: 2012-02-19 18:53:47
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał
[...]
[...]

Czy tobie ta ochoczo rekomendowana kuracja *już* "pomogła"? :-)

Data: 2012-02-19 16:04:13
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Przeczytaj relację tego, który tam był:
http://www.podprad.org/archiwum-2.php?
idg=1348&tyt=RAPORT%20ROTMISTRZA%20PILECK

ale Pileckiego Niemcy nie zwolnili. Co za przyklad wiec podajecie Idzikowski?
Podajcie przyklady tych ktorych Niemcy zwolnili.

Bartoszewski zachowuje sie bardzo podejrzanie. Tak sie nie zachowuje czlowiek ktory ma czysta przeszlosc.

Data: 2012-02-19 16:13:18
Autor: Obserwator
W. Pilecki a Bartoszewski - ROZNICA
*Proces

Oskarżenie

8 maja 1947 został aresztowany. W areszcie był torturowany przez funkcjonariuszy Urzędu Bezpieczeństwa. W trakcie ostatniego, jak się później okazało, widzenia z żoną, wyznał jej w tym kontekście: Oświęcim to była igraszka. Ostatecznie został oskarżony o działalność wywiadowczą na rzecz rządu RP na emigracji.

Wyrok i śmierć

15 maja 1948 rotmistrz został skazany na karę śmierci i wkrótce stracony. Wyrok wykonano w więzieniu mokotowskim na Rakowieckiej, poprzez strzał w tył głowy. Wykonawcą wyroku był Piotr Śmietański zwany &#8222;Katem z Mokotowa&#8221;.

Witold Pilecki pozostawił żonę, córkę i syna. Jego miejsce pochówku jest nieznane, grabarze z UB zakopali zwłoki prawdopodobnie na wysypisku śmieci lub Kwaterze na Łączce, gdzie potajemnie chowano ofiary UB by pamięć w Polsce po nich zginęła.*

http://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki

Zachowanie Bartoszewskiego wszytkim jest doskonale znane. Wiadomo tez KTO go lansuje i popiera. Tylko kompletny idiota moze uznac to za normalne.

Data: 2012-02-20 07:46:15
Autor: stevep
Dnia 19-02-2012 o 12:31:57 sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

UĹźytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości  news:jhq9lm$g2c$1news.task.gda.pl...
zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia

-- -- -- -- --

Niemcy nie zwalniali z obozĂłw koncentracyjnych ze względu na stan  zdrowia. Tam kaĹźdy chory wychodził na wolność kominem krematoryjnym.
Aby kogoś zwolniono z Oświecimia trzeba było dać albo horrendalną  łapĂłwkę, albo być bardzo uĹźytecznym dla hitlerowcĂłw. W obydwu wypadkach  uĹźyteczność (prawdziwa lub nie) stała u podstaw zwolnienia.

sofu

Mógłbyś chociaż poszperać przed wyglaszaniem kategorycznych sądów:
# W obozach tych, jak i w innych obozach nazistowskich osadzano rĂłwnieĹź  ludzi zgodnie z instytucją tzw. aresztu ochronnego (Schutzhaft),  powodującego w zasadzie bezterminowe uwięzienie, choć moĹźliwe było  zwolnienie. Kierowano tu takĹźe – od 1941 roku – tzw.. więźniĂłw  wychowawczych na terminowy pobyt (56 dni), po ktĂłrym byli zwalniani.. Dla  ok. 10 % takich więźniĂłw pobyt ten zakończył się śmiercią. Jednocześnie  moĹźliwość zwolnienia z obozu była wykorzystywana przez rodziny więźniĂłw  oraz poszczegĂłlnych funkcjonariuszy nazistowskich, ktĂłrzy głównie za  łapĂłwki takie zwolnienia ułatwiali lub umoĹźliwiali – tak wykupiono np.  Leona Schillera. Jak podaje w swoim raporcie rotm. Witold Pilecki, takich  zwolnień było około trzystu. Niekiedy zwolnienia były wynikiem interwencji  zagranicznych - dzięki nim zwolniono z obozu Auschwitz m.in. Władysława  Bartoszewskiego, Eryka Lipińskiego, Bohdana Korzeniewskiego. Zwalniani z  obozu byli takĹźe Ślązacy, ktĂłrym dawano do podpisania tzw. "Volkslistę" -  listę narodową, w ktĂłrej musieli oni zadeklarować swoją przynaleĹźność do  narodowości niemieckiej. Zdecydowana większość z nich była natychmiast  wcielana do niemieckiej armii. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjznq

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-20 14:33:48
Autor: sofu

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v9ys3duu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

powodującego w zasadzie bezterminowe uwięzienie, choć możliwe było
zwolnienie. Kierowano tu także – od 1941 roku – tzw. więźniów
wychowawczych na terminowy pobyt (56 dni), po ktĂłrym byli zwalniani. Dla
ok. 10 % takich więźniów pobyt ten zakończył się śmiercią. Jednocześnie
możliwość zwolnienia z obozu była wykorzystywana przez rodziny więźniów
oraz poszczególnych funkcjonariuszy nazistowskich, którzy głównie za
łapówki takie zwolnienia ułatwiali lub umożliwiali – tak wykupiono np.
[...]
obozu byli także Ślązacy, którym dawano do podpisania tzw. "Volkslistę" -
listę narodową, w której musieli oni zadeklarować swoją przynależność do

Przeczytaj co ja napisałem:

 "Niemcy nie zwalniali z obozĂłw koncentracyjnych ze względu na stan zdrowia".

Wiele czytałem na temat obozów koncentracyjnych, miałem też kiedyś sąsiada byłego więżnia niemieckiego
obozu koncentracyjnego w Oświecimiu, który dopuki żył godzinami mi opowiadał o tym obozie.
Nigdzie nie natrafiłem na informacje, żeby z tego powodu mieli zwalniać.
Raczej dobijali jeszcze. Zreszta obozy były tak urządzone, aby wieźniom stan zdrowia sie pogarszał, a nie polepszał.
Choć przyznaje, że dalsza część może sugerować, że zwolnień w ogóle nie było, a przecież wiadomo, że w nielicznych wypadkach były.
Tylko, że na piękne oczy Niemcy nie zwalniali. Sam resztą o tym piszesz. To im się w ten czy inny sposób musiało opłacać.

Zanim ktokolwiek dostał się do obozu koncentracyjnego typu Oświęcim zazwyczaj przechodził albo przez więzienia albo mniejsze obozy.
Niemcy mieli czas aby się zastanowić co chą zrobić z wieźniem. Jak już trafił do obozu, to juz najczęściej klamka za nim zapadła.

Bartoszewski wyszedł z obozu w niejasnych okolicznościach. Niektórzy pisza, że to za sprawą szwagra lub kochanka siostry Bartoszewskiego.
Miał on być oficerem Lufftwaffe albo SS-manem. Nie wiem czy to prawda, czy też oszczerstwo?
Jedno jest pewne, lepiej by było dla Polski gdyby ten człowiek trzymał gębe na kłodke zamiast paplać co mu slina na język przyniesie.
Albowiem ja jego przeszłosci nie jestem w stanie zweryfikować, ale co obecnie gada to jak najbardziej.

sofu

Data: 2012-02-20 23:38:48
Autor: matusm
[...]

# W obozach tych, jak i w innych obozach nazistowskich osadzano również
ludzi zgodnie z instytucją tzw. aresztu ochronnego (Schutzhaft),
powodującego w zasadzie bezterminowe uwięzienie, choć możliwe było
zwolnienie. Kierowano tu także - od 1941 roku - tzw. więźniów
wychowawczych na terminowy pobyt (56 dni), po którym byli zwalniani. Dla
[...]

No to jak w koncu kapowal wspólwiezniów czy jako wybitny maturzysta został dostrzeżony za  łapówke przez interwencje  zagraniczna.????

Kurde co to za persona ,ze wykupili.Pewnie już w pieluchach czegoś wiekopomnego dokonał .Jako zydokomunista to zrozumiałe  bo nadal,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-02-19 18:47:56
Autor: Zyga
Dnia Sun, 19 Feb 2012 08:51:24 +0100, abrh napisał(a):

zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia

Z jakiego szpitala zwolniono ciebie? Na co to wiemy. ;-)

Data: 2012-02-20 13:53:16
Autor: T.
bartoszewski chory w oświencimiu

Użytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:jhq9lm$g2c$1news.task.gda.pl...
zwolniony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia
Tam generalnie wszystkich cierpiących zwalniano do domu. Czasem wcześniej nawet kurowano, zeby szybciej wrócili do zdrowia. Czasem stosowano oczyszczające głodówki (jak np. O. Kolbe), albo zastrzyki (Mengele). W ogóle - sanatorium...
T.

Data: 2012-02-20 23:40:35
Autor: matusm

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f4242d6$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

[...]
To co sie teraz dziwić,ze  zacni ludzie dawno pod  ziemia a  mendy  trzymaja sie zdrowo na łonie

Data: 2012-02-21 02:29:49
Autor: sofu
[...]

A do niego przed zwolnieniem jeszcze, to sam Komendant parę razy co noc przychodził i patrzył czy dobrze kocami okryty
jest i napominał, żeby się broń Boże nie odkopywał. A w szafce przy łóżku miał zawsze świeże cytryny z kantyny SS i zdobyczne czekolady angielskie. Papierosów mu tylko nie dawali, bo w ten czas młody był i wiedzieli, że palenie zdrowiu nie służy.
I ciągle przychodzili i nalegali, aby wreszcie się zwolnił z obozu. W końcu wsadzili w samochód i wywieźli do domu. A wszystko dla tego, że trochę kasłał i katar duży miał co mogło w coś gorszego się przekształcić. A tam rewir nie był dostosowany do leczenia takiej persony.
Nic dziwnego, że dziś na Polaków krzywo patrzy i w każdym zdrady upatruje kiedy mu tam tak dobrze było, że na letnikach w Ciechocinku lepiej być nie mogło.

bartoszewski chory w oświencimiu