bateria

Data: 2012-10-18 12:40:59
Autor: identyfikator: 20040501
bateria
moe Kto tu jest zorientowany? wszscy sprzedaj baterie 700mAh, a tu jaki go oferuje:
http://allegro.pl/bateria-siemens-c65-c75-cx65-cx75-s75-s65-4950mah-i2671409897.html
to jaka ciema? czytam tu i uwdzie, e taka bateria potrafi eksplodowa i si zapali podczas adowania, prawda to?

Data: 2012-10-18 13:18:49
Autor: ...:::WISKOLER:::...
bateria
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mienicy si nazw identyfikator:
20040501 naskroba(a):

[...]

To tak samo jak z tymi pendrivami po 128 GB, naklejk kady potrafi
naklei, nawet chiczyki dadz rad swoimi maymi apkami.
--
....:::WISKOLER:::...

"Dzie dobry" powiedzia mczyzna w windzie.
"Czy staj si a tak rozpoznawalny?" pomyla Stirlitz.

Data: 2012-10-18 16:58:07
Autor: JoteR
bateria
" ...:::WISKOLER:::..." napisa:

naklejk kady potrafi
naklei, nawet chiczyki dadz rad swoimi maymi apkami.

Chiczyki jak chiczyki, ale w sprzedawca z (za przeproszeniem) Allegro przynajmniej zachowa si w miar przyzwoicie, oczywicie jak na tamtejsze standardy, a raczej ich brak. Nigdzie wszak w opisie aukcji nie napisa, e oferowana bateria ma pojemno 4950 mAh ;-)

JoteR

Data: 2012-10-18 16:08:45
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
" ...:::WISKOLER:::..." napisał:

naklejkę każdy potrafi
nakleić, nawet chińczyki dadzą radę swoimi małymi łapkami.

Chińczyki jak chińczyki, ale ów sprzedawca z (za przeproszeniem) Allegro
przynajmniej zachował się w miarę przyzwoicie, oczywiście jak na
tamtejsze standardy, a raczej ich brak. Nigdzie wszak w opisie aukcji nie
napisał, że oferowana bateria ma pojemność 4950 mAh ;-)

Czytać nie umiesz gościu - jest pojemność podana w mah w tytule i w opisie
aukcji.

Data: 2012-10-18 19:04:19
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

[...]

O, tę akurat stronę udało ci się otworzyć? Co za wybiórczy fart.
Pokaż więc paluszkiem gdzie w opisie aukcji jest podana pojemność tej baterii (czy też akumulatora, jak kto woli). Hint: pojemność tego rzędu określa się w jednostkach zwanych "mAh". Określenie "Bardzo duża pojemność" nie jest jednostką miary tejże. Ale to pan inżynier chyba wie?

JoteR

Data: 2012-10-18 18:00:26
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol" napisał:

[...]

Fart = pierdziec (po angielsku :))

Ta strona nie dyskryminuje urządzeń mobilnych jak onet.pl.

[...]

Pan inżynier dobrze wie, że na aukcjach piszą i czytają tytuły i opisy
"zwykli ludzie" i dla nich mah i mAh jest tą samą jednostką pojemności
akumulatora: mili-ampere-hour.

Data: 2012-10-18 20:14:56
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

O, tę akurat stronę udało ci się otworzyć? Co za wybiórczy fart.

Fart = pierdziec (po angielsku :))

Nie przenoś swoich fascynacji fart-apps rodem z iStore na grunt polskiego Usenetu.

[...]

To, że taki prostacki mechanizm trafił akurat na podatny gruny, czyli do świadomości usenetowych pajaców, to akurat nie dziwi. Nie ekstrapoluj jednak tego na myślących użytkowników Usenetu i (za przeproszeniem) Allegro.
Ja tam nadal nie widzę oferty sprzedaży baterii *o pojemności* 4950 mAh. Widzę tylko produkt *o nazwie* BATERIA Siemens 4950MAH POLIMER, co może oznaczać cokolwiek, nawet kawałek gumy do żucia.

JoteR

Data: 2012-10-18 18:37:13
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
[...]

I cóż ja Ci na to Twoje niedowidzenie mógłbym doradzić?

Data: 2012-10-18 21:16:53
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Pokaż więc paluszkiem

I cóż ja Ci na to Twoje niedowidzenie mógłbym doradzić?

Pokazać paluszkiem. Nie potrafisz? No co za pech.

JoteR

Data: 2012-10-18 19:42:40
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol" napisał:

Pokaż więc paluszkiem

I cóż ja Ci na to Twoje niedowidzenie mógłbym doradzić?

Pokazać paluszkiem. Nie potrafisz? No co za pech.

Pokazałem a Ty dalej nie widzisz i jak dzieciuch upierasz się, że symbole
jednostek na Allegro są nagle case-sensitive... Kiedy Cię odhibernowali,
stary???

Data: 2012-10-18 22:37:40
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Pokaż więc paluszkiem

I cóż ja Ci na to Twoje niedowidzenie mógłbym doradzić?

Pokazać paluszkiem. Nie potrafisz? No co za pech.

Pokazałem

Niczego nie pokazałeś. Przez 4 posty bijesz tylko pianę.

upierasz się, że symbole jednostek na Allegro są nagle case-sensitive...

Pokaż to paluszkiem. Też nie potrafisz? Nieustający pech.

JoteR

Data: 2012-10-18 21:41:38
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol" napisał:

Pokaż więc paluszkiem

[...]

Dobrze sie czujesz? O co ci chodzi?
Ze piszac mah nie napisal ze to pojemnosc?
Toz to dla kazdego oczywiste jest, poza toba jednym...

Data: 2012-10-19 00:15:58
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Dobrze sie czujesz? O co ci chodzi?
Ze piszac mah nie napisal ze to pojemnosc?

Że w ogóle nie napisał, o jakiej pojemności jest oferowana bateria.
Masz tu dla porównania prawidłowo opisaną aukcję, ze specyfikacją:
http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-wzmacniacz-i2606286127.html

Toz to dla kazdego oczywiste jest, poza toba jednym...

Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

JoteR

Data: 2012-10-18 21:50:55
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:50807fa2$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

Dobrze sie czujesz? O co ci chodzi?
Ze piszac mah nie napisal ze to pojemnosc?

Że w ogóle nie napisał, o jakiej pojemności jest oferowana bateria.

Ależ napisał! Według niego bateria ma 4950mAh.
Ja to widzę, widział to też kolega zakładający wątek...

Nie widzisz jednak Ty.
Może wysilasz się za bardzo aby nie widzieć?

Masz tu dla porównania prawidłowo opisaną aukcję, ze specyfikacją:
http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-wzmacniacz-i2606286127.html

Ale o co Ci właściwie chodzi? Bo przeszedłeś płynnie z twierdzenia
że nie była podana w akcji pojemność baterii do łagodniejszego
stwierdzenia, że aukcja mogłaby być bardziej prawidłowo opisana.

Oczywiście że mogłaby być bardziej prawdłowo opisana! Zgoda! :-)
Ale nie możesz twierdzić że pojemność sprzedawanej baterii
nie była podana bo była i jest to oczywiste dla wszystkich
poza Tobą. Przestań więc rżnąć głupa bo zaczyna to być nudne.

Toz to dla kazdego oczywiste jest, poza toba jednym...

Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

Ktoś, kto tak strasznie dba o szczegóły powinien dostrzegać
różnicę pomiędzy stwierdzeniem teorii ewolucji że człowiek
i małpy mają wspólnego przodka a stwierdzeniem zdeformowanym,
popularyzowanym przez osoby nieprzychylne teorii ewolucji, że
człowiek pochodzi od małpy i nie używać wersji zdeformowanej, błędnej.

Data: 2012-10-20 01:11:01
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Że w ogóle nie napisał, o jakiej pojemności jest oferowana bateria.

Ależ napisał! Według niego bateria ma 4950mAh.
Ja to widzę, widział to też kolega zakładający wątek...

I potem jeden płacze na pl.comp.pecet, że "pendrive 128GB" za 30 zł z (za przeproszeniem) Allegro ma raptem 2 GB pojemności, a drugi struga wioskowego głupka. Daj spokój, to już przerabialiśmy. Aha, napisałeś już te pozwy?

Ale o co Ci właściwie chodzi? Bo przeszedłeś płynnie z twierdzenia
że nie była podana w akcji pojemność baterii do łagodniejszego
stwierdzenia, że aukcja mogłaby być bardziej prawidłowo opisana.

Nie yammizuj. Napisałem dokładnie to, co napisałem, a nie to, co nieudolnie próbujesz tu imputować. Ale jeśli pan inżynier nadal nie wie, co to jest specyfikacja, to czarno widzę dalszą karierę w azbestowym biznesie.

JoteR

Data: 2012-10-19 21:20:30
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:5081de0a$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Jakie pozwy?

To, że oszust napisze "pojemność 4950mAh" czy "bateria 4950mah"
nie ma znaczenia gdy podobna bateria oryginalna ma tylko 700mAh.
Ktoś naiwny, kto nabierze się taki przekręt nie będzie widział różnicy.

[...]

Jaka specyfikacja? Co Ci się znowu przyśniło?
Mówimy o OGŁOSZENIU SPRZEDAŻY na popularnym serwisie aukcyjnym!

Data: 2012-10-20 13:36:22
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Jakie pozwy?

Głupa rżnięcie też zajęcie...
W obronie wałkarza straszyłeś mnie procesem, więc czekam na pozew przeciwko mnie i połowie grupy alt.pl.allegro. Cały czas czekam...

To, że oszust napisze "pojemność 4950mAh"

No właśnie tego *nie napisał*. Cały czas czekam, aż pokażesz to paluszkiem.
Już od wielu postów.

czy "bateria 4950mah"

Tak się może nazywać cokolwiek. Również bateria do łazienki.

Jaka specyfikacja? Co Ci się znowu przyśniło?

Podałem ci sznurek. Aha, zapomniałem, że niewygodne strony u ciebie się nie otwierają.
Zatem cytuję:

PARAMETRY TECHNICZNE:

* napięcie 3,7V
*pojemność 1500mAh
*technologia Li-ION

Mówimy o OGŁOSZENIU SPRZEDAŻY na popularnym serwisie aukcyjnym!

No właśnie to powyżej to jest fragment ogłoszenia na "popularnym serwisie aukcyjnym".
Szkoda, że tak szybko zmyłeś się z a.p.a., może dłuższy tam pobyt uświadomiłby ci, jak należy czytać opisy aukcji na polskim (za przeproszeniem) Allegro. Doświadczenia z ebaja czy inszego amazona nie mają tu żadnego zastosowania. Tu w razie draki nie masz żadnego punktu zaczepienia, sprzedawca nigdzie cię nie zapewnił, że sprzedaje baterię o *pojemności* 4950 mAh; on oferuje do sprzedaży baterię o *nazwie* "Siemens 4950MAH POLIMER" o "bardzo dużej pojemności", więc z reklamacją na drzewo lub do producenta.

JoteR

Data: 2012-10-20 08:27:21
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:50828cbe$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

Jakie pozwy?

Głupa rżnięcie też zajęcie...
W obronie wałkarza straszyłeś mnie procesem, więc czekam na pozew przeciwko mnie i połowie grupy alt.pl.allegro. Cały czas czekam...

Znowu nie zrozumiałeś... Nie straszyłem Ciebie pozwem który ja
miałbym Ci złożyć lecz ktoś, kto poczuł się obrażony że nazwałeś
go oszustem bez widocznej przyczyny.

[...]

A więc dalej nie rozumiesz. Przykre.

Jaka specyfikacja? Co Ci się znowu przyśniło?

Podałem ci sznurek. Aha, zapomniałem, że niewygodne strony u ciebie się nie otwierają.

Otwierają się, ale nie podałeś żadnej "specyfikacji".
Podałeś link do ogłoszenia sprzedaży.
Takiego samego jak omawiamy w tym wątku.
A że jest ciut zgrabniej napisane to nie znaczy że jest tam "specyfikacja".

[...]

Jakiego punktu zaczepienia? Jakiej reklamacji?
Chcesz żeby ktoś Ci uwzględniał reklamacje na baterię 700mAh
sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?
To Ty bardziej naiwny jesteś niż ten kto przez pomyłkę ją kupiłby... :-)

Data: 2012-10-20 15:54:43
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Jaka specyfikacja? Co Ci się znowu przyśniło?

Podałem ci sznurek. Aha, zapomniałem, że niewygodne strony
u ciebie się nie otwierają.

Otwierają się, ale nie podałeś żadnej "specyfikacji".

Nawet ci ją tu zacytowałem, co starannie wyciąłeś. Jak mały Jasio, który stłucze szklankę, zamiótł odłamki pod dywan i myśli, że nikt nie zauważy. Żenujące.

Chcesz żeby ktoś Ci uwzględniał reklamacje na baterię 700mAh

Jakie 700 mAh? Przecież ty cały czas twierdzisz, że przedmiotem owej aukcji jest bateria o pojemności 4950 mAh.

sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?

Właśnie. Jako "baterię 4950mAh". Nie baterię o pojemności 4950 mAh.
Widzisz różnicę?

JoteR

Data: 2012-10-20 09:21:17
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:5082ad2b$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Specyfikacja baterii dla inżyniera wygląda tak:
http://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/Panasonic%20Batteries%20PDFS/CGA-7%20102.pdf
To co Ty pokazałeś to takie samo ogłoszenie sprzedaży jak to inne,
w którym ktoś użył wyraźnie słowa "pojemność" zamiast polegać
na domysłach i skojarzeniach z jednostką mAh.

Chcesz żeby ktoś Ci uwzględniał reklamacje na baterię 700mAh

Jakie 700 mAh? Przecież ty cały czas twierdzisz, że przedmiotem owej aukcji jest bateria o pojemności 4950 mAh.

Nie dziel zdania na pół i nie zadawaj pytania do pierwszej połówki
gdy odpowiedź była na niej w drugiej połówce zdania.

sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?

Właśnie. Jako "baterię 4950mAh". Nie baterię o pojemności 4950 mAh.
Widzisz różnicę?

Widzę różnicę pomiędzy Tobą a człowiekiem rozumnym :-)

Data: 2012-10-20 18:28:48
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

To co Ty pokazałeś to takie samo ogłoszenie sprzedaży jak to inne,
w którym ktoś użył wyraźnie słowa "pojemność" zamiast polegać
na domysłach i skojarzeniach z jednostką mAh.

O, widzisz. I u takiego sprzedawcy możesz reklamować towar, jeśli okaże się, że nie ma on podanych przez niego parametrów. Jeśli nie poda takiej specyfikacji, a mimo to kupisz, to może odesłać cię na drzewo. "Widziały gały co brały". Jak to na (za przeproszeniem) Allegro.

sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?

Właśnie. Jako "baterię 4950mAh". Nie baterię o pojemności 4950 mAh.
Widzisz różnicę?

Widzę różnicę pomiędzy Tobą a człowiekiem rozumnym :-)

Brakło argumentów, zaczynają się wycieczki ad personam?
Zgodnie z prawem Godwina zaraz zaczną się argumenty ad Hitlerum.

JoteR

Data: 2012-10-20 18:07:59
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol" napisał:

[...]

Jestes infantylny sądząc, że ktoś Cie może/niemoże odesłać na drzewo bo to
czy tamto napisał...

[...]

Upierasz sie jak dziecko ze w swierdzeniu "bateria 4950mah" nie ma nic o
pojemnosci podczas gdy jest to dla wszystkich oczywiste ze w tym ogloszeniu
jest "false advertizing" i na dodatek wydaje Ci sie ze ktos kto nie napisal
slowa "pojemnosc" moze czuc sie bezkarnie - nie jest to prawda, na
szczescie.

Data: 2012-10-21 11:07:58
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Jestes infantylny sądząc, że ktoś Cie może/niemoże odesłać na drzewo
bo to czy tamto napisał...

Nie napisał "to czy tamto". Przedstawił ofertę handlową, która jest podstawą dalszych czynności cywilnoprawnych. Przestań zachowywać się jak dziecko, które dorwało się do komputera rodziców i klika na oślep w "Kup teraz".

Upierasz sie jak dziecko ze w swierdzeniu "bateria 4950mah" nie ma
nic o pojemnosci

Bo nie ma. Jedyną wzmianką o pojemności jest ten fragment w opisie aukcji, cytuję:
"Bardzo duża pojemność". Kropka.

podczas gdy jest to dla wszystkich oczywiste

Nie próbuj tu przytulić się do wszystkich. Pisz w swoim imieniu.

i na dodatek wydaje Ci sie ze ktos kto nie napisal slowa "pojemnosc"
moze czuc sie bezkarnie - nie jest to prawda, na szczescie.

Więc zrób eksperyment. Kup tę baterię, naładuj, podłącz żaróweczkę 3v6/300mA i zobacz, kiedy ci zdechnie. Pan inżynier z pewnością znając napięcie, prąd i czas potrafi sobie wyliczyć, jaką rzeczywistą pojemność miała owa bateria. Następnie złóż reklamację u tego sprzedawcy i wklej tu odpowiedź. Pośmiejemy się razem.

JoteR

Data: 2012-10-21 08:41:27
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:5083bbfe$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Kto decyduje czy oferta handlowa ma wystarczającą ilość podanych danych?
Naprawdę Ci się wydaje, że na temat aukcji za 10zł zbierze się grono
ekspertów, prawników i będzie debatować pół godziny? Wyluzuj...

[...]

Według Twojej, bardzo jak sądzę skromnej i indywidualnej, opinii.

podczas gdy jest to dla wszystkich oczywiste

Nie próbuj tu przytulić się do wszystkich. Pisz w swoim imieniu.

Pokaż mi jedną osobę w tym wątku która reprezentuje Twoje zdanie.

[...]

Gdybym był sprzedawcą to co mnie zmusi uznać reklamację na podstawie
Twojego szemranego testu? Skąd wiem że Twoja żaróweczka jest 3V6?
I skąd taką niestandardową żaróweczkę wziąłeś? I kto powiedział że będzie
przez nią płyną ZAWSZE prąd 300mA? Wziąłeś pod uwagę, że bateria
ma zmieniające się płynnie napięcie w czasie procesu rozładowania?

Niestety - takie aukcje to wolna amerykanka. Można się z tym nie zgadzać
ale fakt pozostaje faktem, że o 10zł nikt nikomu sprawy sądowej nie założy
a jak wpadnie na pomysł aby założyć to wtedy się wszyscy pośmieją razem.
Jest to szara strefa bo jest w niej dużo nieuczciwych sprzedawców którzy
liczą na to, że mało kto się będzie długo zastanawiał i wczytywał w aukcję
za 10zł. Kupi, otrzyma lub nie produkt, sprawdzi dobry - ok, nie ? do kosza.

A Ty strzępisz pyska o to już od tygodnia... Sprzedajesz konkurencyjne
baterie na Allegro czy Twoje motywacje do marnowania czasu są inne?

Data: 2012-10-21 15:57:48
Autor: Tomek
bateria

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Pokaż mi jedną osobę w tym wątku która reprezentuje Twoje zdanie.

A pomyślałeś kiedyś (pomyślałeś jest tutaj zbyt wyszukanym słowem) że nie każdemu chce się tracić czas na jałowe dyskusje z takim iDiotą, który każdy fakt przeinacza na swój niepodważalny i jedynie słuszny pogląd? Potrzebujesz opinii ilu osób, żeby uwierzyć w swoją głupotę?

Data: 2012-10-21 09:03:21
Autor: Pszemol
bateria
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k60v0t$kig$1node1.news.atman.pl...
[...]

Niczego nie "przeinaczam" - raczej tłumaczę innymi słowami
ludziom "inteligentnym inaczej" to co miałem na myśli i to co inni
grupowicze byli w stanie zrozumieć od razu za pierwszym razem...
Mam nadzieję że dumny jesteś że znalazłeś się w tej właśnie grupie
której trzeba tłumaczyć to samo na wiele sposobów zanim załapią? :-)

Data: 2012-10-21 16:06:56
Autor: Tomek
bateria

[...]

No tak, zapomniałem, przecież tu są sami inni, którzy nie potrafią zrozumieć Twojego bredzenia.

Data: 2012-10-21 09:24:56
Autor: Pszemol
bateria
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k60vi1$l3j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ależ nie! Są ludzie na tej grupie którzy łapią w lot o czym mowa...
Myślę że to grupa 4-5 osobowa (licząc tylko tych co piszą).
Nicków nie wymienię bo nie chcę jeszcze bardziej alienować
reszty, tych stale tu piszących w kółko grupowych głupoli :-)

Data: 2012-10-21 19:05:50
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

Kto decyduje czy oferta handlowa ma wystarczającą ilość podanych danych?

Potencjalny kupujący. Jeden uzna, że nie ma i ominie szerokim łukiem, inny zobaczy to, co chce zobaczyć - że ten ciąg cyferek i literek jest wystarczającą specyfikacją. kupi i zostanie z ręką w nocniku. Bo jak złoży reklamację, że ta przykładowa bateria nie ma tych blisko 5 Ah, to sprzedawca wyrucha go śmiechem. Bo on obiecywał tylko "bardzo dużą pojemność". Tyle.

Naprawdę Ci się wydaje, że na temat aukcji za 10zł zbierze się grono
ekspertów, prawników i będzie debatować pół godziny?

Nie, bo wykładnia tego, co jest przedmioten aukcji, leży w gestii sprzedawcy podczas rozpatrywania twojej reklamacji. Ty mu możesz skoczyć i nadmuchać. Ewentualnie sam zatrudnić owe szacowne grono prawników i ekspertów.

[...]

To nie jest moja opinia, to jest napisane czarno na białym. Chyba, że ciebie nic nie przekona, że białe jest białe a czarne jest czarne.

podczas gdy jest to dla wszystkich oczywiste

Nie próbuj tu przytulić się do wszystkich. Pisz w swoim imieniu.

Pokaż mi jedną osobę w tym wątku która reprezentuje Twoje zdanie.

Tu jest grupa dyskusyjna a nie kółko wzajemnej adoracji i każdy pyskuje we własnym imieniu.

[...]

Ze sklepu, gambeto. Jest to standardowa żaróweczka do latarki, stosowana jeszcze przez nasze babcie. Ale jak jesteś takim lebiegą, że nie potrafisz kupić zwykłej gwintowanej żaróweczki, to kup taką:
http://www.conrad.pl/Żarówka-ksenonowa-Barthelme,-P13.5s,-3,6-V,-0,75-A,-2,7-W,-przeźroczysta.htm?websale7=conrad&pi=720151
I przestań strugać głupka.

I kto powiedział że będzie
przez nią płyną ZAWSZE prąd 300mA? Wziąłeś pod uwagę, że bateria
ma zmieniające się płynnie napięcie w czasie procesu rozładowania?

Owszem. Normalnemu człowiekowi taki pomiar wystarczy do oszacowania, czy dana bateria choćby zbliżyła się do deklarowanej przez ciebie pojemności. Panu inżynierowi sprawia to kłopot? Widać czytanie książek popularnonaukowych w dzieciństwie na nic się zdało. Było czytać bajki, jak normalne dzieci.

A Ty strzępisz pyska o to już od tygodnia... Sprzedajesz konkurencyjne
baterie na Allegro czy Twoje motywacje do marnowania czasu są inne?

A tobie wałkarze dobrze płacą za tak żarliwą obronę, najmimordo?

JoteR

Data: 2012-10-21 12:22:07
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:50842b73$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

No to o co Ci właściwie chodzi?

[...]

Interpretacja że napis "bateria 4950mah" jest pustą nazwą a nie
pojemnością jest Twoją subiektywną opinią. W mojej, również
subiektywnej, opinii ten napis indentyfikuje pojemność baterii.

[...]

Podzieliłem się swoją własną obserwacją że w pojedynkę utrzymujesz
stanowisko, dla mnie dziwne, że napis "bateria 4950mah" nie niesie
informacji o jej pojemności. Ty protestujesz że nie jesteś jedyny, więc
pytam: pokaż mi kogoś kto zabrał głos w tym wątku a myśli jak Ty.

[...]

:-)
Głupkiem to bym się czuł dopiero gdybym zapłacił 8zł za żaróweczkę
do testowania wątpliwej jakości bateryjki za 9zł :-)

[...]

Ale co to ma do rzeczy w tym temacie? Sprzedawca, jak będzie chciał,
wciąz się może wykręcić od odpowiedzialności bardzo łatwo...

A Ty strzępisz pyska o to już od tygodnia... Sprzedajesz konkurencyjne
baterie na Allegro czy Twoje motywacje do marnowania czasu są inne?

A tobie wałkarze dobrze płacą za tak żarliwą obronę, najmimordo?

Widzę, że idziesz w epitety...

Data: 2012-10-21 23:36:06
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

No to o co Ci właściwie chodzi?

Wyjaśniłem to dostatecznie jasno. Nie mam niestety wpływu na to, jak zinterpretują to autonomiczne intelektualnie trolle, podpinające się bez sensu pod wątek, którego zrozumienie najwyraźniej ich przerasta.

Interpretacja że napis "bateria 4950mah" jest pustą nazwą a nie
pojemnością jest Twoją subiektywną opinią. W mojej, również
subiektywnej, opinii ten napis indentyfikuje pojemność baterii.

Czyli twierdzisz, że sprzedawca oferuje baterię o pojemności 4950 mAh?
To już wiadomo, skąd się biorą jelenie na (za przeproszeniem) Allegro.
I żerujący na nich wałkarze.

A tobie wałkarze dobrze płacą za tak żarliwą obronę, najmimordo?

Widzę, że idziesz w epitety...

Najmimorda - z niechęcią o adwokacie. Żródło: "Słownik współczesnego języka polskiego" pod red. B. Dunaja. Określenie używane często w felietonach Wiecha. Gdybym chciał rzucić w ciebie prawdziwym epitetem, użyłbym raczej innego wiechizmu. Piętrowego.

JoteR

Data: 2012-10-21 20:56:42
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:50846ace$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Podpiąłem się aby polemizować z Twoją subiektywną tezą
podając Ci moją subiektywną tezę do przemyślenia...

[...]

Czyli twierdzę że sprzedawca świadomie lub nieświadomie
sprzedaje baterię sugerując kupujących w błąd co do jej pojemności.
Przyznasz chyba że jest to bardziej zgodne z prawdą niż Twoje
wydumane kawałki o tym, że nie ma tam nigdzie nic o pojemności?

[...]

Nie epitet? Epitet.

Data: 2012-10-22 09:25:23
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

[...]

Ach, to już nie podając tylko sugerując? Widzę, że coś w końcu zaczyna do ciebie docierać. Szkoda, że zajęło ci to aż tydzień. A może tylko tydzień...

Przyznasz chyba że jest to bardziej zgodne z prawdą niż Twoje
wydumane kawałki o tym, że nie ma tam nigdzie nic o pojemności?

Widzę, że w tym amoku epistolograficznym zapomniałeś, o czym dyskutujesz. Dla ułatwienia przypomnę zdanie, do którego się przyczepiłeś bez sensu:
"Nigdzie wszak w opisie aukcji nie napisał, że oferowana bateria ma pojemność 4950 mAh ;-)"
Po raz ostatni wzywam - pokaż paluszkiem, gdzie *w opisie* aukcji sprzedawca podał pojemność oferowanej baterii. Podał, a nie zostawił napalonym jeleniom i niedorobionym inżynierom pole do snucia domysłów.

JoteR

Data: 2012-10-22 23:35:17
Autor: Pszemol
bateria
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol" napisał:

[...]

W całym swym zacietrzewieniu nie dostrzegasz ze to nie ma dla nikogo tutaj
znaczenia czy w przekazie jest czy nie jest użyte slowo "pojemnosc".
Informacja o pojemnosci baterii jest w tytule i opisie tej aukcji. A ze
mozna sie przyczepic ze niedbaly jest ten opis lub ze celowo wprowadzajacy
w bład to nie jest żadną okolicznością łagodząca dla sprzedawcy który
moglby sie tlumaczyc "ze przeciez nie podalem pojemnosci". Za latwe zycie
mieliby oszusci gdyby tak bylo...

Data: 2012-10-23 18:56:24
Autor: JoteR
bateria
"Pszemol" napisał:

W całym swym zacietrzewieniu nie dostrzegasz ze to nie ma
dla nikogo tutaj znaczenia czy w przekazie jest czy nie jest użyte
slowo "pojemnosc".

Dla mnie ma. I wyraziłem to na grupie - uwaga - dyskusyjnej.
Zaś ty nie próbuj ciągle przytulać się do innych. Nie wszyscy tu lubią węgorze.

Po raz ostatni wzywam - pokaż paluszkiem, gdzie *w opisie* aukcji
sprzedawca podał pojemność oferowanej baterii.

Informacja o pojemnosci baterii jest w tytule i opisie tej aukcji.

Miałeś ostatnią szansę i właśnie ją zmarnowałeś. Ergo - trollujesz.

JoteR

Data: 2012-10-23 19:00:42
Autor: J.F
bateria
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości grup
"Pszemol" napisał:
[...]

Ale nikt nie lubi oszukanych baterii.

Choc chyba sie juz wszyscy przyzwyczaili i maja stosunek obojetny - juz lepsze takie
4950, niz np 950, ktore nie wyglada jakos niewiarygodnie :-)

J.

Data: 2012-10-23 17:15:14
Autor: Pszemol
bateria
"Pszemol" napisał:
[...]

JoteR ciagle będzie tego sprzedawcy bronił, że przecież wszystko jest cacy,
bo nie napisał nigdzie że to jest pojemność... Nie moge wysc z podziwudo
takiej chorej postawy... Ty, a może ta aukcja jego jest i stąd ta
intensywna obrona ?

Data: 2012-10-21 14:40:42
Autor: J.F.
bateria
Dnia Sun, 21 Oct 2012 11:07:58 +0200, JoteR napisa(a):
"Pszemol" napisa:
Upierasz sie jak dziecko ze w swierdzeniu "bateria 4950mah" nie ma
nic o pojemnosci

Bo nie ma. Jedyn wzmiank o pojemnoci jest ten fragment w opisie aukcji, cytuj:
"Bardzo dua pojemno". Kropka.

Co jest kolejnym punktem do zarzutu.
Bo ta bardzo duza to ile ? 5% mniejsza od oryginalnej ? J.

Data: 2012-10-20 14:01:35
Autor: J.F.
bateria
Dnia Sat, 20 Oct 2012 13:36:22 +0200, JoteR napisa(a):
"Pszemol" napisa:
To, e oszust napisze "pojemno 4950mAh"

No wanie tego *nie napisa*. Cay czas czekam, a pokaesz to paluszkiem. Ju od wielu postw.

Sadom i prokuratorom mniejsze podobienstwa pozwalaly skazac.
W koncu w kodeksie pisze "kto doprowadza inna osobe do niekorzystnego
rozporzadzenia swoim majatkiem" Co moze i dobrze, bo i ty kiedys mozesz wsiasc do pojazdu firmy TAKI.
Kupic latarke 3W, albo telefon firmy NOKA czy Ipnoha firmy Aplle Akurat w tym przypadku ... przestepstwa nie ma, ktos kupi do starego
telefonu bateryjke o pojemnosci 700mAh za cene nie odbiegajaca od innych
bateryjek 700mAh. Co innego jakby ktos do nowego smartfona kupil bateryjke pozwalajaca na
dluzsza prace i skonczyl z niepotrzebna bateryjka i utrata 20zl z portfela
:-)

czy "bateria 4950mah"
Tak si moe nazywa cokolwiek. Rwnie bateria do azienki.

do lazienki moze. jesli jednak ma cos pradem wspolnego to juz zakrawa na
oszustwo.
"Zloty pierscionek" to tez tombakowy pierscionek, model o nazwie "Zloty" ? J.

Data: 2012-10-20 08:29:20
Autor: Pszemol
bateria
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1m0mn2awva6jf$.noj06fy0zott.dlg40tude.net...
[...]

JoteR po prostu mocno jest przekonany, e nie ma niczego
zego ani podejrzanego w tej aukcji. e sprzedawca jest
w 100% uczciwy, bo przecie nie poda nigdzie pojemnoci
ani nie prbuje nikogo wprowadzi w bd napisem bateria
4950mAh bo przecie to nie jest adna pojemno tylko nazwa...
Taki czowiek jak JoteR a sam si prosi aby za takie gadanie
zosta kiedy oszukany przez podobnego oszusta...

Data: 2012-10-19 00:28:26
Autor: news.home.net.pl
bateria
W dniu 2012-10-19 00:15, JoteR pisze:
"Pszemol" napisał:

[...]

i ja się wtrącę,
biorąc pod uwagę czepiactwo to niestety podana przez Ciebie aukcja też nie jest prawidłowo opisana.
Zanim bym kupił na tej aukcji to zadałbym pytanie sprzedawcy jaki typ akumulatora sprzedaje. W opisie raz pada nazwa C261 a w innym miejscu, że do telefonu C261

Data: 2012-10-19 00:54:40
Autor: Uncle Pete
bateria
http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-wzmacniacz-i2606286127.html

Ileż to oni musieli kiedyś tych "wzmacniaczy" kupić, bo już ze dwa lata temu dodawali ich za darmo do baterii... Ładna rzecz, nalepiłem go na obudwę komputera.

Data: 2012-10-18 13:44:30
Autor: mirekc
bateria
[...]

Uywam takich baterii od lat i generalnie jestem zadowolony. Oczywicie pojemno to ciema, ale tak na moje oko (bo pomiarw nie robiem) jakie 900 - 1000mAh maj. Dotd adna mi nie wybucha, ale po jakich 2 latach uytkowania mog si lekko wybuli. Upewnij si, e sprzedawca daje gwarancj, bo zdarzaj si wadliwe.

Data: 2012-10-18 12:31:06
Autor: Pszemol
bateria
mirekc <mirekc@interia.pl> wrote:
może Ktoś tu jest zorientowany? wszscy sprzedają baterie 700mAh, a tu
jakiś gość oferuje:
http://allegro.pl/bateria-siemens-c65-c75-cx65-cx75-s75-s65-4950mah-i2671409897.html

to jakaś ściema? czytałm tu i uwdzie, że taka bateria potrafi
eksplodować i się zapalić podczas ładowania, prawda to?

Używam takich baterii od lat i generalnie jestem zadowolony. Oczywiście
pojemność to ściema, ale tak na moje oko (bo pomiarów nie robiłem) jakieś
900 - 1000mAh mają. Dotąd żadna mi nie wybuchła, ale po jakichś 2 latach
użytkowania mogą się lekko wybulić. Upewnij się, że sprzedawca daje
gwarancję, bo zdarzają się wadliwe.

Jak pomiarow nie robiles i porownujesz do tego co pamietasz z zachowania
sie starej, zuzytej baterii zanim kupiles nowa to raczej nie pisz 900-1000
bo sie oklamujesz :)

Data: 2012-10-19 08:32:11
Autor: mirekc
bateria
W dniu 2012-10-18 14:31, Pszemol pisze:
[...]

Porwnuj do tego co pamitam z zachowania si nowych, oryginalnych baterii 700mAh (dwch) oraz nowej, nieoryginalnej baterii (podobno) 750mAh. :)

Data: 2012-10-18 18:17:59
Autor: ToMasz
bateria
W dniu 18.10.2012 12:40, identyfikator: 20040501 pisze:
[...]

brakuje przecinka po trzecie cyfrze.
Jakby dao si zmieci 5Ah w takiej maej kosteczce, byaby to rewolucja w zasilaniu nie tyle telefonw, ale rowerw, samochodw.

ToMasz

bateria