bateria bidetowa w umywalce?

Data: 2010-07-03 08:27:57
Autor: Konrad N.S.
bateria bidetowa w umywalce?
Oglądałem baterie, i pomyślałem, czy i dlaczego tylko bidetowe mają wylewkę z takim małym kolankiem pozwalającym na sterowanie w jakimś zakresie kierunkiem strumienia wody.

Bardzo praktyczne, ale dlaczego tylko w bateriach bidetowych stosowane?

Czy zamontował ktoś z was lub widział baterię bidetową z kierunkowym nastawnym prelatorem w umywalce łazienkowej?

Prykłady http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&rls=com.microsoft:pl&tbs=isch:1&&sa=X&ei=3tcuTIKVKYzuOY3HxMQB&ved=0CCIQBSgA&q=bateria+bidetowa&spell=1

Bateria bidetowa a zwykła stricte umywalkowa nie różnią się niemal, jedynie owa bidetowa jest droższa (pomijalne, zakup jednorazowy na kilka/nascie lat).

Data: 2010-07-06 16:03:25
Autor: Konrad N.S.
[...]

no dupa, nikt nie wie, nikt nie widział.

zarydzykuję, będę pierwszy.

Data: 2010-07-06 20:05:52
Autor: Jacek
bateria bidetowa w umywalce?
Ja mam odwrotnie, bo założyłem umywalkową do bidetu z racji niższej ceny.
Działa bez zarzutu.
Jacek

Data: 2010-07-07 13:20:29
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Jacek" <maps@google.pl> napisał w wiadomości news:i0vr9s$1ip$1news.task.gda.pl...

Ja mam odwrotnie, bo założyłem umywalkową do bidetu z racji niższej ceny.
Działa bez zarzutu.

bo technicznie, mocowanie, działanie, filozofia - jest to bez znaczenia, prawda? sztorcowa to sztorcowa, i tyle?

bateria bidetowa w umywalce?