bateria do tel samsung - gdzie kupic w w-wie?

Data: 2020-11-03 17:39:52
Autor: ąćęłńóśźż
bateria do tel samsung - gdzie kupic w w-wie?
Szukałem do Kindle'a i znalazłem jaki¶ adres na Ursynowie.
Tyle że z anonsem na www "w czasach Covid sprzedaż wysyłkowa".

Data: 2020-11-03 22:08:28
Autor: HongDongDigiBong
bateria do GamGunS...
±ćęłń󶼿 <a@e.pl>  wrote...
Szukałem do Ki?dle'a

A co to takiego? ...  - ?i?dl? to nie GamGunS

To tak jak rybackie kalosze z butami dla sprinterów!
 Pomyliłe¶ ma¶lankę z alkoholem metylowym?

?i?dl? zawsze był czytnikiem cyfrowych ksi±żek!

--
HongDongDigiBong

bateria do tel samsung - gdzie kupic w w-wie?