bateria dziwne...

Data: 2019-01-21 12:43:56
Autor: radekp@konto.pl
bateria dziwne...
Sat, 19 Jan 2019 13:19:53 +0100, w <5c4315e5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>,
Peter <peter@onet.pl> napisał(-a):

ALE, zassałem aplikację generic batery drainer i teraz przed ładowaniem uruchamiam apkę z ustawionym poziomem 1% (tzn intensywne rozładowanie baterii do poziomu 1%), po tej czynności ładuję na full

telefon wytrzymuje przy takim ładowaniu nawet 12 dni i więcej

czy to nie niszczy baterii?

Raczej niszczy. A raczej szybciej się zużywa.
Baterii szkodzą dwie rzeczy: pełne rozładowywanie i ładowanie do pełna.
Możesz ładować przy 20% i odłączać przy 60-80% -- wówczas będzie wieczna.

Data: 2019-02-10 11:59:59
Autor: Budzik
bateria dziwne...
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Raczej niszczy. A raczej szybciej się zużywa.
Baterii szkodzą dwie rzeczy: pełne rozładowywanie i ładowanie do
pełna. Możesz ładować przy 20% i odłączać przy 60-80% -- wówczas
będzie wieczna.

Naprawde tak jest?Chodzi mi o to ładowanie do pełna? Jeżeli tak to czy mozna jakos ograniczyc pojemnosc ładowania do 80%? Biorac pod uwage pojemnosc baterii na poziomie 4000 oraz czeste podłączenie do ładowania w samochodzie strata byłaby niewielka :) Chocaiz z drugiej strony wymiana baterii to jakies 60-80zł a telefon po 3 latach i tak czesto jest do wymiany bo za wolny wiec moze nie warto sie tym w ogole przejmowac...

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2019-02-10 13:42:03
Autor: radekp@konto.pl
bateria dziwne...
10 Feb 2019 11:59:59 GMT, w <XnsA9F27A7509F3Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

> będzie wieczna. Naprawde tak jest?Chodzi mi o to ładowanie do pełna? Jeżeli tak to czy mozna jakos ograniczyc pojemnosc ładowania do 80%?

Nie, ale możesz zainstalować sobie np. Accubattery z GP (o ile dobrze
zapamiętałem - zielona ikonka). Zapika przy 80% (ustawiane), ale wyłączyć
raczej nie da się.

Zresztą i tak warto choćby na kilka dni do testów -- pomierzy co zużywa
baterię, zmierzy faktyczną pojemność baterii (w przybliżeniu), pokaże jak długo
telefon jest w DeepSleep i takie bajery.

Chocaiz z drugiej strony wymiana baterii to jakies 60-80zł a telefon po 3 latach i tak czesto jest do wymiany bo za wolny wiec moze nie warto sie tym w ogole przejmowac...

No to już do samodzielnej analizy :)

Data: 2019-02-10 15:51:51
Autor: Budzik
bateria dziwne...
> [...]

telefon po 3 latach i tak czesto jest do wymiany bo za wolny wiec
moze nie warto sie tym w ogole przejmowac...

Jeżeli nie da sie procesu zaktualizowac to je..ć to :)))))

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2019-03-07 02:29:53
Autor: 1634Racine
bateria dziwne...
radekp@konto.pl w news:3s606e53ntshs12vgtl7psad9lvd1d17v24ax.com
[...]

(chyba) Full Battery Alarm ma ustawienie na dowolny poziom naladowania, wylacza ladowanie...

bateria dziwne...