bateria dziwne...

Data: 2019-03-07 02:32:35
Autor: 1634Racine
bateria dziwne...
Peter w news:5c4315e5$0$499$65785112news.neostrada.pl
mam Y7 hujweja , bateria 4000mAh, telefon ma ~~6 miesięcy, używam do sporadycznych rozmów, transmisja tylko 3G na sztywno, internet włączam sporadycznie do mapy, rozkładu jazdy, skanera ksero camscan, żadnych snapów fejsów itp transmisji danych 24/7
otóż telefon wytrzymywał ok 5dni i to jest zadowalający wynik
podłączałem ładowanie jak było pozostawało 10-15%
ALE, zassałem aplikację generic batery drainer i teraz przed ładowaniem uruchamiam apkę z ustawionym poziomem 1% (tzn intensywne rozładowanie baterii do poziomu 1%), po tej czynności ładuję na full
telefon wytrzymuje przy takim ładowaniu nawet 12 dni i więcej
czy to nie niszczy baterii?

jak rozumiem to samo osiagnie sie przy zwyklym rozladowaniu, bez drainera...

bateria dziwne...