bateria laptopowa - wymiana

Data: 2011-02-19 01:17:05
Autor: rs
bateria laptopowa - wymiana
pada bateria w dell inspiron 640m. ciagnie juz tylko jakies 40 minut,
ale po ponad trzech latach to chyba juz tak musi byc. przymierzam sie
do zakupu nowej, no i tu mam do wyboru, z jednej strony baterie
bezposrednio od della za 160$ albo z wielu zrodel, w roznych cenach od
28$. ja rozumiem chinskie produkty, zyjace dwa tygodnie, ale bez
przesady. taka roznica w cenie? zatem pytanie. jaka baterie kupic do tego modelu, zeby nie przeplacic,
a jednoczesnie zeby byla przyzwoitej jakosci? gdzie ja kupic? z gory dzieki. <rs>

Data: 2011-02-19 07:22:35
Autor: Jacek
bateria laptopowa - wymiana
Dnia Sat, 19 Feb 2011 01:17:05 -0500, rs napisał(a):

[...]

160/28=5,7
Teraz kwestia, czy kupic 6 baterii po 28 i czy te 6 wytrzyma dluzej niz ta
jedna za 160;)

Data: 2011-02-20 21:35:01
Autor: ąćęłńóśźż
bateria laptopowa - wymiana
Spróbuj poszukać oryginału na ebay.de ale nie ze sklepu, tylko prywatnie.
Kupiłem tak parę baterii do HP (niby paroletnich wg setupu, ale sprzedawanych jako nowe "bulk" bez opakowania, z wysyłką wyjdzie okolicach 30 euro/szt.) i są idealne.

-- -- -

Data: 2011-02-19 14:18:54
Autor: Radosław Sokół
bateria laptopowa - wymiana
W dniu 19.02.2011 07:17, rs pisze:
do zakupu nowej, no i tu mam do wyboru, z jednej strony baterie
bezposrednio od della za 160$ albo z wielu zrodel, w roznych cenach od

Tyle kosztuje normalna, firmowa bateria. W zależności od
modelu od 300 do 500 zł.

28$. ja rozumiem chinskie produkty, zyjace dwa tygodnie, ale bez
przesady. taka roznica w cenie?

Takiej baterii to bym nawet patykiem nie ruszał. Już nawet
z "zamiennikami" niby na porządnych ogniwach mam złe do-
świadczenia, bateria za 150 zł wytrzymywała rok przyzwo-
icie i rok byle jak i była do wymiany. To już wolę zapła-
cić 400 zł i mieć trzy-cztery lata idealnej pracy.

a jednoczesnie zeby byla przyzwoitej jakosci? gdzie ja kupic?

A to już jest inny problem, bo niestety producenci po zaprze-
staniu produkcji komputera w zasadzie przestają też handlo-
wać bateriami (trudno się dziwić -- bardziej im zależy na
sprzedaniu nowego komputera). Zostają już tylko te zamien-
niki, ale one właśnie są spokojnie dwa-trzy razy gorszej
jakości co najmniej (i mówię o tych o 50% tańszych, a nie
pięciokrotnie).

Mieć nadzieję, że w końcu nastąpi ustawowa unifikacja obu-
dów baterii akumulatorów do komputerów i zniknie naciąga-
nie klienta.

Data: 2011-02-19 21:07:23
Autor: qwerty
bateria laptopowa - wymiana
Użytkownik "Radosław Sokół"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2011021913185500@grush.one.pl...
[...]

Wszystko zależy od użytkownika. Znajomy ma taki sam laptop jak ja. U mnie oryginalna bateria wytrzymała 2 lata pracy, u znajomego rok. Teraz jadę na zamienniku. ;)

Data: 2011-02-20 12:26:08
Autor: Radosław Sokół
bateria laptopowa - wymiana
W dniu 19.02.2011 21:07, qwerty pisze:
Wszystko zależy od użytkownika. Znajomy ma taki sam laptop jak ja. U mnie oryginalna bateria wytrzymała 2 lata pracy, u znajomego rok. Teraz jadę na zamienniku. ;)

Pochwal się, w jaki sposób żeście je tak zarżnęli szybko?

Data: 2011-02-20 15:39:57
Autor: qwerty
bateria laptopowa - wymiana
Użytkownik "Radosław Sokół"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2011022011260700@grush.one.pl...
Pochwal się, w jaki sposób żeście je tak zarżnęli szybko?

Normalna praca na wykładach. :)

Data: 2011-02-20 16:02:10
Autor: Radosław Sokół
bateria laptopowa - wymiana
W dniu 20.02.2011 15:39, qwerty pisze:
Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2011022011260700@grush.one.pl...
Pochwal się, w jaki sposób żeście je tak zarżnęli szybko?

Normalna praca na wykładach. :)

Raczej zbyt długotrwała praca na zasilaniu sieciowym, bo
*normalne* używanie baterii, nawet intensywne, nie skutkuje
aż takim stopniem zużycia.

Data: 2011-02-19 17:53:59
Autor: Przesmiewca
bateria laptopowa - wymiana
rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):

[...]

Tak, taka roznica. Moze to bedzie odpowiedz nie na temat, ale niektore zamienniki
aku do niektorych lustrzanek sa mocniejsze niz oryginalne, przy tym kosztuja 3x mniej.
Dlugosc ich zycia to inna sprawa, ale nawet jak bedzie to tylko polowa oryginalu, to tez sie oplaca. Niestety nie wiem jak jest w przypadku zamiennikow do tego della.

Data: 2011-02-19 20:23:04
Autor: sTav
bateria laptopowa - wymiana
rs wrote:
[...]

A jak sadzisz? Dell postawil fabryke baterii czy tylko przyzwoite stanowisko kontroli i wlasny automat znakujacy?

;-)

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2011-02-20 12:27:20
Autor: michalek
bateria laptopowa - wymiana
A jak sadzisz? Dell postawil fabryke baterii czy tylko przyzwoite stanowisko kontroli i wlasny automat znakujacy?

;-)

A jak sadzisz? Te baterie, które odrzuci Dell jako zbyt slabe (nie trzymajace
parametrów jakosciowych) to dostawca, ktory je wykonal (dla Dell'a)
wyrzuca czy sprzedaje tanio pod "krzak-marka"

bateria laptopowa - wymiana