bateria laptopowa - wymiana

Data: 2011-02-19 07:22:35
Autor: Jacek
bateria laptopowa - wymiana
Dnia Sat, 19 Feb 2011 01:17:05 -0500, rs napisał(a):

pada bateria w dell inspiron 640m. ciagnie juz tylko jakies 40 minut,
ale po ponad trzech latach to chyba juz tak musi byc. przymierzam sie
do zakupu nowej, no i tu mam do wyboru, z jednej strony baterie
bezposrednio od della za 160$ albo z wielu zrodel, w roznych cenach od
28$. ja rozumiem chinskie produkty, zyjace dwa tygodnie, ale bez
przesady. taka roznica w cenie? zatem pytanie. jaka baterie kupic do tego modelu, zeby nie przeplacic,
a jednoczesnie zeby byla przyzwoitej jakosci? gdzie ja kupic? z gory dzieki. <rs>

160/28=5,7
Teraz kwestia, czy kupic 6 baterii po 28 i czy te 6 wytrzyma dluzej niz ta
jedna za 160;)

Data: 2011-02-20 21:35:01
Autor: ±ćęłń󶼿
bateria laptopowa - wymiana
Spróbuj poszukać oryginału na ebay.de ale nie ze sklepu, tylko prywatnie.
Kupiłem tak parę baterii do HP (niby paroletnich wg setupu, ale sprzedawanych jako nowe "bulk" bez opakowania, z wysyłk± wyjdzie okolicach 30 euro/szt.) i s± idealne.

-- -- -

--

bateria laptopowa - wymiana