bateria laptopowa - wymiana

Data: 2011-02-19 20:23:04
Autor: sTav
bateria laptopowa - wymiana
rs wrote:
pada bateria w dell inspiron 640m. ciagnie juz tylko jakies 40 minut,
ale po ponad trzech latach to chyba juz tak musi byc. przymierzam sie
do zakupu nowej, no i tu mam do wyboru, z jednej strony baterie
bezposrednio od della za 160$ albo z wielu zrodel, w roznych cenach od
28$. ja rozumiem chinskie produkty, zyjace dwa tygodnie, ale bez
przesady. taka roznica w cenie?
zatem pytanie. jaka baterie kupic do tego modelu, zeby nie przeplacic,
a jednoczesnie zeby byla przyzwoitej jakosci? gdzie ja kupic?

A jak sadzisz? Dell postawil fabryke baterii czy tylko przyzwoite stanowisko kontroli i wlasny automat znakujacy?

;-)

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2011-02-20 12:27:20
Autor: michalek
bateria laptopowa - wymiana
A jak sadzisz? Dell postawil fabryke baterii czy tylko przyzwoite stanowisko kontroli i wlasny automat znakujacy?

;-)

A jak sadzisz? Te baterie, które odrzuci Dell jako zbyt slabe (nie trzymajace
parametrów jakosciowych) to dostawca, ktory je wykonal (dla Dell'a)
wyrzuca czy sprzedaje tanio pod "krzak-marka"

bateria laptopowa - wymiana