bateria - wczoraj 4 h dzi¶ 15 sekund

Data: 2011-03-19 18:48:28
Autor: VSS
bateria - wczoraj 4 h dzi¶ 15 sekund
W wiadomo¶ci:im1ocn$h7s$1@inews.gazeta.pl,
 menel <picodeaneto@gazeta.SKASUJ-TO.pl> nastukał:
witam
jak to się dzieje, ze wczoraj bateria trzymała mi 4 godziny, a dzi¶
po 15 sekundach musze podł±czać zasilacz??? Laptop to dell d620,
bateria 9 celowa, zwiększonej pojemno¶ci. Zwykle następuje powolny
spadek wydajno¶ci a tu nagle. Czy jest na to rada? Co się zepsuło,
podejrzewam że elektronika?? pozdr
ak

każda bateria ma w sobie licznik ładowań, jak przekroczysz magiczn± liczbę wpisan± w eeproma zaczynaj± się dziać takie rzeczy. nie wiem ile lat ma bateria ale po 2-3 latach intensywnej pracy bateria w ten sposób umiera. na elektroda.pl sa opisy jak sobie z tym poradzic jak oczywi¶cie kalibracja programem della nic nie da.

--
VSS

bateria - wczoraj 4 h dzi¶ 15 sekund