baterie do Nokii na allegro

Data: 2012-11-20 10:41:13
Autor: Skylla
baterie do Nokii na allegro
Dawno nie kupowałem baterii.
Córze padła bateria w Nokii 2720 więc patrzę na allegro a tam same "oryginały" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14zł ???
Czy ja dobrze rozumuję, że wszyscy sprzedają chińskie podróbki.
Sorry, były dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90zł.
Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.
Co to się porobiło przez ostatnie 2-3 lata na tym rynku?
S.

Data: 2012-11-20 10:39:19
Autor: Waldek Godel
baterie do Nokii na allegro
Dnia Tue, 20 Nov 2012 10:41:13 +0100, Skylla napisał(a):

Dawno nie kupowałem baterii.
Córze padła bateria w Nokii 2720 więc patrzę na allegro a tam same "oryginały" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14zł ???
Czy ja dobrze rozumuję, że wszyscy sprzedaj± chińskie podróbki.

http://blog.telekomunikacja.org/oryginalne-tylko-z-hologramem/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-11-20 16:04:47
Autor: J.F
baterie do Nokii na allegro
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ale cos z tego wynika ? Czy wynik dostepny dopiero po zalogowaniu ?

Bo swego czasu kupilem taka "tania z hologramem" ... i nie mam powodu do narzekan.

A tak swoja droga to baterie nokii byly naprawde wysokiej jakosci.

J.

Data: 2012-11-20 11:27:54
Autor: Chris
baterie do Nokii na allegro
Skylla nabazgrał(a):

[...]

Być może stary model i chińczycy wietrzą magazyny bo im to zalega na stanach.

Sorry, były dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90zł.
Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.

Kupiłem kiedyś ich dwie ładowarki, jedna padła po godzionie druga po 2 czy 3 dniach ... dziękuję ...

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-11-20 12:42:17
Autor: Skylla
baterie do Nokii na allegro

[...]

Baterie zawsze były przyzwoite.
Kupię i zobaczę - 15 zł nie majątek. Bardziej obawiam się tych niby oryginałów w tej samej cenie...
Może jednak ktoś je testował i moje obawy są na wyrost?

Data: 2012-11-20 21:56:54
Autor: Piotrek
baterie do Nokii na allegro
Dnia Tue, 20 Nov 2012 12:42:17 +0100, Skylla napisał(a):

Sorry, były dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90zł.
Z trudem znalazłem przyzwoity jak s±dzę zamiennik Forever, który jest
droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.

Kupiłem kiedy¶ ich dwie ładowarki, jedna padła po godzionie druga po 2
czy 3 dniach ... dziękuję ...

Baterie zawsze były przyzwoite.
Kupię i zobaczę - 15 zł nie maj±tek. Bardziej obawiam się tych niby oryginałów w tej samej cenie...
Może jednak kto¶ je testował i moje obawy s± na wyrost?

Nie s± na wyrost. Testowałem. Baterie za 15 zł z hologramem Nokii
oryginalne s±, ale... trzymaj± połowę tego co powinny. Pomimo reklamacji i
dwukrotnej wymiany baterii, żadna nie chciała trzymac parametrów i czasu
czuwania. Ostatecznie kupiłem oryginała w punkcie Nokia Care i dopiero ta
trzyma tyle co oryginalna. Na marginesie Nokia Care wła¶nie po oględzinach
baterii z Allegro stwierdziła, że baterie może i oryginalne s±, ale
regenerowane i dlatego nie chc± parametrów trzymać.

Data: 2012-11-20 23:39:40
Autor: J.F.
baterie do Nokii na allegro
Dnia Tue, 20 Nov 2012 21:56:54 +0100, Piotrek napisał(a):
[...]

To znaczy co - ktos rozbiera oryginalne baterie i wymienia ogniwa,
zachowujac oryginalny hologram, czy tylko jakos elektrochemicznie
"regeneruja", a Nokia nie jest w stanie powiedziec ze to numer seryjny
sprzed 5 lat ? J.

Data: 2012-11-21 21:03:25
Autor: Piotrek
baterie do Nokii na allegro
Dnia Tue, 20 Nov 2012 23:39:40 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

W to - to już nie wnikałem. Ale pokazałem w Nokia Care tak± baterię
nokiowsk± z allegro i tam sprawdzil jakie¶ jej numery po czym stwierdzili,
że to oryginał, ale na 99% regenerowany. Daty baterii mi nie powiedzieli. A
jak to regeneruj± też nie wnikałem.

Data: 2012-12-07 14:48:43
Autor: Skylla
baterie do Nokii na allegro
W dniu 2012-11-20 12:42, Skylla pisze:

[...]

Kupiłem w końcu te Forevery do dwóch Nokii i na razie jestem zadowolony. Solidnie zbudowane i trzymają co najmnije tyle ile trzymały nowe oryginały. Cena 15 zł za każdą.

Data: 2012-12-07 16:26:45
Autor: J.F
baterie do Nokii na allegro
UĹĽytkownik "Skylla"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Kupiłem w końcu te Forevery do dwóch Nokii i na razie jestem zadowolony. Solidnie zbudowane i trzymają co najmnije tyle ile trzymały nowe oryginały. Cena 15 zł za każdą.

Zywotnosci takiej jak oryginaly raczej nie beda mialy, ale za 15 zl - kogo to interesuje.

A wlasnie -  poprzednie bateryjki ile wytrzymaly ?
Bo myslac o oryginalach mialem na mysli "moja ma juz 5 lat a bateria ciagle jak nowa".

J.

Data: 2012-12-07 21:58:48
Autor: Skylla
baterie do Nokii na allegro
W dniu 2012-12-07 16:26, J.F pisze:
UĹĽytkownik "Skylla"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Kupiłem w końcu te Forevery do dwóch Nokii i na razie jestem
zadowolony. Solidnie zbudowane i trzymajÄ… co najmnije tyle ile
[...]

To zależny od modelu jak się okazuje. W jednej Nokii bateria miała chyba ponad 5 lat, ale w drugiej ledwo 2.

Data: 2012-11-20 16:07:40
Autor: J.F
baterie do Nokii na allegro
UĹĽytkownik "Chris"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Być może stary model i chińczycy wietrzą magazyny bo im to zalega na stanach.

To popatrzcie na date produkcji.
Przechowywanie bateriom li-ion nie sluzy, choc oryginalnych nokii to moze nie dotyczy ..

Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.

Kupiłem kiedyś ich dwie ładowarki, jedna padła po godzionie druga po 2 czy 3 dniach ... dziękuję ...

Hm, ja mialem i bateryjki i akcesoria ... calkiem przyzwoite.

J.

Data: 2012-11-20 13:52:16
Autor: atm
baterie do Nokii na allegro

Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest
droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.
Co to się porobiło przez ostatnie 2-3 lata na tym rynku?
S.

Swego czasu sporo dobrego slyszalem o firmie Batimex, moze poszukaj opinii na temat ich oferty:
http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=158&idzastosowanianad=156&search=nokia

Data: 2012-11-20 15:13:44
Autor: ...::QRT::...
baterie do Nokii na allegro
Dnia Tue, 20 Nov 2012 13:52:16 +0100, atm napisał(a):

[...]

do aparatów fotograficznych kupowałem (dwa rózne typy) i IMO lepsze niż
oryginały.

Data: 2012-11-20 18:32:13
Autor: ToMasz
baterie do Nokii na allegro
W dniu 20.11.2012 10:41, Skylla pisze:

Co to się porobiło przez ostatnie 2-3 lata na tym rynku?
polacy w liczbie przewyższającej masę krytyczną odkryli e-baya, na którym to portalu mozesz kupić baterie za 2 dolce z przesyłką.
ToMasz

Data: 2012-11-26 14:06:26
Autor: AT
baterie do Nokii na allegro

[...]

Polecam film RYNEK PODRÓBEK z canal + :)

min o bateriach jest,
wyglada na to, ze mozna legalnie sprowadzać podrobiony towar i sprzedawać
skoro nokia nie ma nic przeciwko

Data: 2012-11-29 00:07:39
Autor: Jarosław Kuter
baterie do Nokii na allegro
On 26 Lis, 14:06, "AT" <Tra...@wp.plw> wrote:
> C rze pad a bateria w Nokii 2720 wi c patrz na allegro a tam same
> "orygina y" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14z ???
> Czy ja dobrze rozumuj , e wszyscy sprzedaj chi skie podr bki.
> Sorry, by y dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90z .

Polecam film RYNEK PODR BEK z canal + :)

min o bateriach jest,
wyglada na to, ze mozna legalnie sprowadza podrobiony towar i sprzedawa
skoro nokia nie ma nic przeciwko

Czy zalew podróbek nie dotyczy przypadkiem również telefonów Nokii?
Chciałem sobie kupić ¶wietn± 6303i i 90% nowych telefonów na allegro
to dostawa bezpo¶rednio z Chin. Nokia chyba rzeczywi¶cie już jest na
wykończeniu skoro jej zwisa, że j± tak podrabiaj±.

Kuternochal

Data: 2012-11-29 14:30:15
Autor: Pszemol
baterie do Nokii na allegro
Jarosław Kuter <kuternochal@gmail.com> wrote:
[...]

Czy zalew podrĂłbek nie dotyczy przypadkiem rĂłwnie| telefonĂłw Nokii?
ChciaBem sobie kupi [wietn 6303i i 90% nowych telefonĂłw na allegro
to dostawa bezpo[rednio z Chin. Nokia chyba rzeczywi[cie ju| jest na
wykoDczeniu skoro jej zwisa, |e j tak podrabiaj.

Dlaczego zakladasz ze jak cos wysyla z Chin to musi to byc podrobka?
Moze jakis sprzedawca kupil hurtowo legalne sluchawki i sprzedaje je w
detalu?

Data: 2012-11-29 17:10:06
Autor: Skylla
baterie do Nokii na allegro

Dlaczego zakladasz ze jak cos wysyla z Chin to musi to byc podrobka?
Moze jakis sprzedawca kupil hurtowo legalne sluchawki i sprzedaje je w
detalu?

Bo cena jest bardzo podejrzanie niska.
To samo dotyczy telefonów Motoroli z klapką, np. K1 - wszystkie tanie i z Chin. Nie wiem, czy podróbki czy odnawiane czy oryginały (ale skąd one?). Strach kupić...

Data: 2012-11-29 21:18:27
Autor: Pszemol
baterie do Nokii na allegro
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:
Dlaczego zakladasz ze jak cos wysyla z Chin to musi to byc podrobka?
Moze jakis sprzedawca kupil hurtowo legalne sluchawki i sprzedaje je w
detalu?

Bo cena jest bardzo podejrzanie niska.
To samo dotyczy telefonĂłw Motoroli z klapkÄ…, np. K1 - wszystkie tanie i z
Chin. Nie wiem, czy podróbki czy odnawiane czy oryginały (ale skąd one?). Strach kupić...

Jestes przyzwyczajony po prostu do haraczu jaki sobie wołaja polscy
handlarze majacy po 200-300% prowizji to ci sie wydaje ze podejrzanie
tanio.

Data: 2012-11-29 23:08:12
Autor: Skylla
baterie do Nokii na allegro
W dniu 2012-11-29 22:18, Pszemol pisze:
[...]

A Ty wiesz na pewno, ĹĽe sÄ… to nowe oryginalne produkty, tak?

Data: 2012-11-30 00:22:43
Autor: atm
baterie do Nokii na allegro

[...]

Wszystko sie zgadza: kupil tanio, zadowolony jest z systemu operacyjnego, szklo sie nie tlucze, nie gubi zasiegu:
http://www.callingallgeeks.org/2769/buy-iphone-4-clone-from-china-for-85/

Data: 2012-11-30 13:16:55
Autor: Pszemol
baterie do Nokii na allegro
[...]

Nie, pewny nie jestem... Zwracam Ci tylko uwage na fakt, ze ceny detaliczne
sa 4-10 razy wieksze od kosztow produkcji tych przedmiotow.