batmani

Data: 2010-04-06 13:45:12
Autor: Zbrochaty
batmani
Prawie 2 godziny temu, 20:45 ciemno, Dolina Słuzewiecka na wysokosci
Nowoursynowskiej w kierunku Wisly. Trzypasmowka z ograniczeniem do 60
jak to w miescie, ale wszyscy jada duzo szybciej 70-90 albo nawet
wiecej. 200m przede mna 70km/h jada TIR-y oczywiście zawsze srodkiem
(jakzeby inaczej, w calej Europie jezdza prawym, ale w PL srodkiem i
lewym). Ja jade prawym ok. 70, nieprzepisowo, ale nie chce aby mi ktos
wjechal w kufer.  Srodkowym pasem jedzie auto ok. 90km/h wyprzedza
mnie,  podjezdza do TIR-ow, chce wyprzedzic je z lewej, ale lewym
zderzak w zderzak jada auta ok. 90km/h, wiec gosc decyduje się na
wyprzedzenie ciezarowek z prawej, prawy pas pusty; skreca na prawy ale
za chwile daje b.ostro po hamulcach. Ja dalej jade prawym zblizylem
się i jakies 20m przede mna zobaczylem powod gwaltownego hamowania
przede mna: rowerzysta na cieniarce, ciemno ubrany, czarna czapka,
nieoswietlony. Podjezdzam jakies 7-10m do niego i zauwazam MIGAJACA
LAMPKE, przypieta nad tylkiem na pasku swiecaca 45 stopni w niebo i z
bateriami nie zmienianymi chyba od ponad poltora roku. Zupelnie
niewidoczny. Jaki jest ruch samochodowy - każdy widzi, wiadomo, ze
bezpiecznie nie jest, nikt nie jezdzi 50 w miescie, obok 3-pasmowki w
tym miejscu jest wstega dosc rownego asfaltu, co prawda dla pieszych,
ale pieszych tam praktycznie nie ma. Rozumiem, ze ktos może mieć w
pogardzie "chodnikowcow", ale dlaczego ma w pogardzie wlasne zycie i
nie zalozy opaski odblaskowej na kostke i nowych baterii do tylnej
lampki, która powinna swiecic do tylu a nie w gore? Niewiele brakowalo
i mielibysmy w W-wie kolejna "poznanska rowerzystke na moscie
dworcowym zapakowana w worek".
Wiosna - uwaga na batmanow i dbajcie o wlasne oswietlenie
PS. Sorry za "nauczycielskie gledzenie", ale ten biker miał naprawde
sporo szczescia....
Zbrochaty

Data: 2010-04-07 08:00:30
Autor: MichałG
batmani
Zbrochaty pisze:

Wiosna - uwaga na batmanow i dbajcie o wlasne oswietlenie
PS. Sorry za "nauczycielskie gledzenie", ale ten biker miał naprawde
sporo szczescia....

coż ... jak chce sie zabić to niech lepiej skacze z mostu.... ;(.

M.

Data: 2010-04-07 08:32:26
Autor: bans
batmani
W dniu 2010-04-07 08:00, MichałG pisze:

coż ... jak chce sie zabić to niech lepiej skacze z mostu.... ;(.

Niech się "powiesi na lejcach w stajni, a nie wciąga w to innych" ;)

--
bans

Data: 2010-04-15 16:44:31
Autor: Bartek znad Nysy
batmani
Witam
Przepraszam ale coś mi się pomieszało z grupami

Bartek znad Nysy

Data: 2010-04-15 16:35:20
Autor: arturbac
batmani
W dniu 2010-04-06 22:45, Zbrochaty pisze:
Ja jade prawym ok. 70, nieprzepisowo, ale nie chce aby mi ktos
wjechal w kufer.

No popatrz jeżdzę w TriCity przepisowo nawet jak gnają 120 i jakoś mogę.
Jak ktoś Ci siada na zderzak to puść gaz , kilka s i Cię wyprzedzi.

Data: 2010-04-15 18:51:51
Autor: arturbac
batmani
W dniu 2010-04-15 16:35, arturbac pisze:
[...]

Musiałem samochodem przed chwilą podjechać "szybko" gdzieś na Morskiej w
Gdyni ograniczenie do 50 kph, jechałem w granicy 50kph na tempomacie,
"normalne" tzn nienormalne alem przyzwyczajony że ludzie w większości
grzeją 70 -100, i się zdziwiłem że nawet uczeń w elce z instruktorem
zapodawał 80km/h jak tak to wygląda w tym kraju że instruktor uczy łamać
przepisy to chyba nigdy nie będzie normalnie.

Data: 2010-04-16 13:20:23
Autor: Pawel Ratajczak
batmani
W dniu 2010-04-15 18:51, arturbac pisze:
[...]

Ja mam nadzieję, że jeszcze będzie normalnie ale ani moje dzieciaki tego
pewnie tego nie doczekamy. Obym się mylił.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

batmani