baza CS Biale

Data: 2011-03-14 14:45:49
Autor: P_PP
baza CS Biale
Czesc,
Istnieje jeszcze baza nad Bialym? P_PP

--

Data: 2011-03-15 07:51:07
Autor:
baza CS Biale
 P_PP <konto_psp.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czesc,
Istnieje jeszcze baza nad Bialym?

Dzwoń do JK 513-129-887 ale wiele znaków na niebie i w księgach wieczystych wskazuje na, reorientację planów życiowych JK.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-15 11:07:40
Autor: to.ja
baza CS Biale
> [...]

Dzwoń do JK 513-129-887 ale wiele znaków na niebie i w księgach wieczystych

wskazuje na, reorientację planów życiowych JK.

Otwiera hodowlę kóz...?
i bedzie robił sery..?

to.ja

Data: 2011-03-15 10:12:41
Autor:
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):
Otwiera hodowlę kóz...?
i bedzie robił sery..?

to.ja

Czeka Na Tort Od ciebie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-15 13:00:49
Autor: to.ja
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):

> Otwiera hodowlę kóz...?

> i bedzie robił sery..?

> to.ja

Czeka Na Tort Od ciebie.

pozdrawiam rc

a może Koza zjadła twoje gatki....?
i ktoś się struł tym mlekiem..?

Data: 2011-03-15 15:22:56
Autor:
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):
a może Koza zjadła twoje gatki....?
i ktoś się struł tym mlekiem..?

Koza to bardzo mało wybredne stwożenie, widziałem na Warmii kozę która żała oset, ale było to za mało konkretne, więc podeszła do sterty gałęźi i zaczęła zjadać korę. Aktor Nowicki opowiadał jak w jego rodzinie kozę paśli niemieckimi ulotkami a ona dawała mleko. Takie własności ma koza.
Jakie własności masz Ty, umawiasz się i ine przyjezdżasz, nie przywozisz obiecanego tortu, obiecywałeś Jackowi. pozdrawiam rc

Data: 2011-03-15 18:30:44
Autor: R.R.
baza CS Biale

a może Koza zjadła twoje gatki....?
i ktoś się struł tym mlekiem..?

Osobiście widziałem jak wielbłąd "zaparkowany" pod Planet Divers zjadł pół worka cementu ..... kompletnie nic mu się nie stało.

Pozdrawiam

R.

Data: 2011-03-16 09:59:13
Autor: to.ja
baza CS Biale

> [...]

Osobiście widziałem jak wielbłąd "zaparkowany" pod Planet Divers zjadł pół

worka cementu ..... kompletnie nic mu się nie stało.

Ktoś kiedyś powiedział....

Powiedz co jesz a powiem Ci kim jesteś....

Co Jadał Jan D z Sharm  ?
Co jada Rysio   ? Bo kim są i co onich myśli większość -wiemy..
Pozdrawiam

To.ja

Data: 2011-03-16 13:59:29
Autor:
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):
Powiedz co jesz a powiem Ci kim jesteś....

To co piszesz o osobach których nie znasz, pokazuje kim jesteś.

Bo kim są i co onich myśli większość -wiemy..
Pozdrawiam

Zapytaj S.Paćko kto jest na zdjęciu, potem każdego ze zdjęcia co myślą o tobie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-17 07:07:27
Autor: to.ja
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):

> [...]

> Pozdrawiam

Zapytaj S.Paćko kto jest na zdjęciu, potem każdego ze zdjęcia co myślą o

Rozdwojenie jazni.....
co ma do Mnie S.Paćko..?
co mnie interesują lub mają ze mną wspólnego jakieś zdjęcia,lub ludzie na niech....?

Czas na urlop...:)
lub do TVN... świetny temat dla Pani Drzyzgi..Rozmowy w toku...
dorobiłbys pare groszy...byłbyś bardziej rozpoznawalny..:)

Tymczasem Pozdrawiam
bardzo serdecznie..
To.ja

Data: 2011-03-17 06:25:44
Autor:
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):
Rozdwojenie jazni.....
co ma do Mnie S.Paćko..?
co mnie interesują lub mają ze mną wspólnego jakieś zdjęcia,lub ludzie na niech....?

Nie przyznawałeś się do znajomości ?

Czas na urlop...:)
lub do TVN... świetny temat dla Pani Drzyzgi..Rozmowy w toku...
dorobiłbys pare groszy...byłbyś bardziej rozpoznawalny..:)

Teraz widzisz sam że dobrze Ciebie określiłem w początkowych kontaktach, jak to szło ?

Tymczasem Pozdrawiam
bardzo serdecznie..
To.ja

Czyli nikt z twarzą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-17 07:30:31
Autor: to.ja
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):

> [...]

> dorobiłbys pare groszy...byłbyś bardziej rozpoznawalny..:)

Teraz widzisz sam że dobrze Ciebie określiłem w początkowych kontaktach, jak

Czyli nikt z twarzą.

pozdrawiam rc

--

Rysio....
tobie już sie wszystko pomieszało...

Pozdrawiam
To.ja

Data: 2011-03-17 07:21:59
Autor:
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):
Rysio....
tobie już sie wszystko pomieszało...

Pozdrawiam
To.ja

"Internet nie płonie"
https://groups.google.com/groups/profile?hl=pl&enc_user=njVlDwsAAACyekV3-
GHFF5fu0b_iePv2

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-17 11:09:20
Autor: to.ja
baza CS Biale
Problemy Rysiu z czytaniem ?
Ze zrozumieniem tekstu pisanego?

Napisze jeszcze raz ..
nie mam nic wspólnego z S.Paćko  i jakimis fotkami...
Rysio ..czas się wybudzić z .....?

Data: 2011-03-17 12:57:30
Autor:
baza CS Biale
to.ja@op.pl napisał(a):
Problemy Rysiu z czytaniem ?
Ze zrozumieniem tekstu pisanego?

Napisze jeszcze raz ..
nie mam nic wspólnego z S.Paćko  i jakimis fotkami...
Rysio ..czas się wybudzić z .....?

Jednak ocena Ciebie była bardzo trafna nie odpowiwadasz jak się umówiłeś tortu nie przywozisz tylko się przypierdzielasz, jak na nikogo przystało nie przedstawiasz się:
"Włodzimierz Kołacz
Wyświetl profil   Więcej opcji 15 Paź 2010, 09:20
Witaj (kimkolwiek jeste ) Ale po takiej tyradzie na Jasia z D warto by o by aby si przedstawi (cho by na priv). By by to mocny argument na to kim w istocie jest wi ty Jan z D. "

Wypad kimocie.

pozdrawiam rc

--

baza CS Biale