[TG] baza/hotel w Marsa ?

Data: 2011-06-03 22:59:15
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[TG] baza/hotel w Marsa ?

Dołączam się do opinii

Blue Reef albo jeszcze bliżej
Cataract (ale nie zawsze w ofercie) i Avalon Divers znaczy się Junbior , biorę pełną odpowiedzialność, byłem i sprawdziłem , wysłałem wielokrotnie klientów , wszyscy wrócili zadowoleni a ja osobiście nawet pod wrażeniem obsługi kolegii Juniora. Jak będziesz miał problemy z zabookowaniem przelotu , hotelu i nurkowania zapraszam do mnie do biura: venturi@o2.pl

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania - Dahab Egipt

--

[TG] baza/hotel w Marsa ?