baza odbudowana po huraganie

Data: 2009-11-27 17:33:41
Autor: in for
baza odbudowana po huraganie

http://tinyurl.com/yflrgdf

Warto włączyć głośniczki

i.

--

Data: 2009-11-27 22:09:46
Autor: jacekplacek
baza odbudowana po huraganie
in_for@vp.pl napisał(a):

http://tinyurl.com/yflrgdf

Warto włączyć głośniczki

Pomysł ze zjeżdżalnią bardzo fajny, ale czemu nie do samej wody? Psotnik z Ciebie. A z lamperią to Twój plastyk całkiem odleciał... Czemu taka... żółta?
Płyn- przy domkach z sercem- wymieniłbym na zimowy, bo może zbiorniki rozerwać. A na serio: fajnie że się pozbierałeś.

Data: 2009-11-28 08:55:33
Autor: in for
baza odbudowana po huraganie
Czemu taka... żółta?

Raczej sosnowa, tak przynajmniej było napisane na kanistrze z farbą. Chodziło o to by po przyktryciu dachem wewnątrz było jasno, jakbym całość obleciał mahoniem to byłoby strasznie ponuro. Poza tym z jasnego zawsze mogę przemalować na ciemniejsze, w drugą stronę byłoby trudno

fajnie że się pozbierałeś.

A no nie było łatwo, konstrukcja jest bardzo solidna, z litych bali i desek, a więc wcale nietania, jak liczę całkowitą inwestycję w bazę (sprężarkownia, droga, parking, altanki, teraz ta szpejownia, schody i wszystko co jest pod wodą - m. in. kilkanaście platform) to mi się włosy jeżą na głowie.

Jacek

Data: 2009-11-28 04:02:55
Autor: waterman
On 28 Lis, 08:55, in_...@vp.pl wrote:
> [...]

droga, parking, altanki, teraz ta szpejownia, schody i wszystko co jest pod
wodą - m. in. kilkanaście platform) to mi się włosy jeżą na głowie.

Wiatka jak i inne budowle bardzo się tobie udały. Bardzo fajnie to
wygląda.
Ale farba, czy żółta czy sosnowa, strasznie brudzi

Data: 2009-11-28 18:05:28
Autor:
baza odbudowana po huraganie
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
Ale farba, czy =BF=F3=B3ta czy sosnowa, strasznie brudzi

Nie brudzi.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-28 21:06:21
Autor: in for
baza odbudowana po huraganie
Nie brudzi. pozdrawiam rc

Wstyd się przyznać, ale od 10 dni nie byłem pod wodą, więc i szpeju na siebie nie zakładałem na nowej szpejowni. RC dziś był w bazie, więc wie lepiej od mnie :). Myślę, że farba z czasem twardnieje i wsiąka w drewno. Honzo też stwierdził, że nie brudzi, więc może nie jest aż tak źle :)

Jacek

Data: 2009-11-28 12:25:21
Autor: WojtekC
On 28 Lis, 21:06, in_...@vp.pl wrote:
> Nie brudzi.
> pozdrawiam rc

RC dziś był w bazie, więc wie lepiej od mnie :).

Jacek

A skąd RC ma wiedzieć, bo przecież szpeju na plecy nie zakładał ;).
BTW: poprzednia wiata brudziła strasznie, ta póki co śladów mi jeszcze
nie pozostawioła

Data: 2009-11-29 06:43:56
Autor:
baza odbudowana po huraganie
WojtekC <wciszewski@gmail.com> napisał(a):
A sk=B1d RC ma wiedzie=E6, bo przecie=BF szpeju na plecy nie zak=B3ada=B3 ;=
).

Służbowy ocieplacz był zakładany i zdejmowany z pomocą ławeczek na wiacie.
Przy oddawaniu pasków jak na zebrze nie było.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-29 21:17:37
Autor: in for
baza odbudowana po huraganie

...szpeju na plecy nie zakładał ;).

No nie na plecy. Na brzuch :).
http://www.shark.net.pl/jpg/rc1.jpg

Za zgodą rc.

Jacek

Data: 2009-11-28 13:16:26
Autor: ~BitPump
baza odbudowana po huraganie
http://tinyurl.com/yflrgdf

Warto włączyć głośniczki

Brawo Jacku, że cały czas masz siłę i zapał do takiej pracy w bazie. Wielu szefów polskich baz powinno się udać do Ciebie na szkolenie z zakresu rozwijania się w stronę potrzeb klientów!

Super jest to, że po zniszczeniach nie załamałeś rąk tylko dało Ci to jeszcze większy zapał, a efekty są lepsze niż przed żywiołem. Gratulacje.

~BitPump

Data: 2009-11-28 15:33:31
Autor: in for
[...]

No dzięki, Andrzej, za uznanie, szczerze mówiąc Twoje słowa to najlepsza
motywacja do dalszego działania. A będzie mi jej wiele potrzeba, bo chciałbym tu
kiedyś postawić całe gospodarstwo, "gospodarstwo z możliwością nocowania
nurków", tak przynajmniej się nazywa projekt, chodzi o to by w nazwie projektu
uniknąć słowa agroturystyka :).

I od razu do Watermana. Jarek, dzięki za informację, lecę zobaczyć na ile
poważny jest problem.

Jacek

Data: 2009-11-29 04:41:39
Autor: waterman
On 28 Lis, 15:33, in_...@vp.pl wrote:
> [...]

uniknąć słowa agroturystyka :).

I od razu do Watermana. Jarek, dzięki za informację, lecę zobaczyć na ile

Brudzi nie brudzi to jest mały pikuś ważne, że stoi kawał poważnej
budowli. Wiatr jej raczej nie wywali
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-11-29 19:00:48
Autor: Ra
in_for@vp.pl pisze:
[...]

a czy dla agroturystyki nie ma czasem jakieś wsparcia finansowego z ue ?
może to nie taki zły pomysł

Data: 2009-11-29 21:13:52
Autor: in for
baza odbudowana po huraganie

a czy dla agroturystyki nie ma czasem jakieś wsparcia finansowego z ue ?
może to nie taki zły pomysł

To pomysł architekta, daje większe możliwości jeśli chodzi o projekt.

Jacek

--

baza odbudowana po huraganie