bazarowerow.pl

Data: 2012-05-17 02:59:01
Autor: Titus Atomicus
bazarowerow.pl
Witam,
Czy ktos korzysta z www.bazarowerow.pl? Albo ma kontakt z autorami?
Czy tam naprawde nie mozna dolozyc klku rowerow do jednego konta mailowego?
--
TA

Data: 2012-05-16 23:01:20
Autor: rmikke
bazarowerow.pl
On Thursday, May 17, 2012 2:59:01 AM UTC+2, (unknown) wrote:
Witam,
Czy ktos korzysta z www.bazarowerow.pl? Albo ma kontakt z autorami?
Czy tam naprawde nie mozna dolozyc klku rowerow do jednego konta mailowego?

Ja korzystam.
Nie można.
Autorzy na tę sam± uwagę, zwrócon± dwa lata temu, stwierdzili, że popracuj± nad tym, jak tylko znajd± woln± chwilę.

Data: 2012-05-17 20:17:30
Autor: Andrzej W.
bazarowerow.pl
W dniu 2012-05-17 08:01, rmikke pisze:
Autorzy na tę sam± uwagę, zwrócon± dwa lata temu, stwierdzili, że popracuj± nad tym, jak tylko znajd± woln± chwilę.

Dokładnie tak± sam± odpowiedz dostałem na to samo pytanie, lata temu.
Moim zdaniem nic się tam od inauguracji serwisu nie zmieniło.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-05-17 20:40:24
Autor: Titus Atomicus
bazarowerow.pl
In article <jp3ffq$opd$1@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

> [...]

Dokładnie tak± sam± odpowiedz dostałem na to samo pytanie, lata temu.
Moim zdaniem nic się tam od inauguracji serwisu nie zmieniło.

No to sie teraz troche zmienilo, bo ja zadnej odpowiedzi nie uzyskalem.

--
TA

bazarowerow.pl