bazarowerow.pl - brawo ten pan!!!

Data: 2009-06-30 16:34:06
Autor: Kosu
bazarowerow.pl - brawo ten pan!!!
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
Szkoda, ponad miesiac juz w glowie ukladalem jak taki projekt
uruchomic...

Ale jaki?

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-30 16:58:41
Autor: Rafał Wawrzycki
bazarowerow.pl - brawo ten pan!!!
Dnia 30 cze 2009 w liście [news:h2d7on$19a$1inews.gazeta.pl] Kosu [kosu@kosu.pl] napisał(a):

Ale jaki?

bazarowerow.pl

Pomysł zacny i mam nadzieję, że chłopakom uda się przekonać policję do korzystania z bazy.

Lecę numer ramy spisać z rowerów (jednego nie wpiszę, bo rama na zamówienie i nie ma co spisać).

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-06-30 15:08:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-30, Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

Właśnie - co w przypadku takiej ramy i ewentualnych kontroli czy
kradzieży?

Data: 2009-06-30 17:16:14
Autor: Kosu
Jan Srzednicki wrote:
Właśnie - co w przypadku takiej ramy i ewentualnych kontroli czy
kradzieży?

Policja może oznaczyć pisakiem.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-30 17:21:41
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Kosu pisze:
Jan Srzednicki wrote:
Właśnie - co w przypadku takiej ramy i ewentualnych kontroli czy
kradzieży?

Policja może oznaczyć pisakiem.

Zmywalnym pisakiem... Poza tym obywatel nie ma dostępu do bazy. I policja nie ma ogólnopolskiej bazy skradzionych rowerów...

Więc policja tutaj sie nie sprawdza.

Seco

Data: 2009-06-30 08:25:02
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
bazarowerow.pl - brawo ten pan!!!
On 30 June, 16:21, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz...@seco.maupa.tlen.pl> wrote:
Kosu pisze:

> [...]

Zmywalnym pisakiem... Poza tym obywatel nie ma dostępu do bazy. I
policja nie ma ogólnopolskiej bazy skradzionych rowerów...

ja bym poprosil zeby 'rama na zamowienie' jednak miala nabity numer
seryjny.

Data: 2009-07-01 00:17:15
Autor: Rafał Wawrzycki
bazarowerow.pl - brawo ten pan!!!
Dnia 30 cze 2009 w liście [news:0c9dfed5-6d3a-4b13-be1c-
0c6f43d519dc@x3g2000yqa.googlegroups.com] frank.castle0407@googlemail.com [frank.castle0407@googlemail.com] napisał(a):

ja bym poprosil zeby 'rama na zamowienie' jednak miala nabity numer
seryjny.

Ano trzeba było pomyśleć o tym wcześniej. Ale taki numer i tak nie ma znaczenia, jeżeli nie możesz potwierdzić go przed policją numerem z gwarancji czy czegoś innego.

Data: 2009-06-30 18:26:38
Autor: Michał Stalmach [MardoQ]
obywatel *Rafał Wawrzycki*, napisał poniższe:
Lecę numer ramy spisać z rowerów (jednego nie wpiszę, bo rama na zamówienie i nie ma co spisać).

Można znaleźć punkt nadający znaki legalizacyjne np na butle gazowe,
mają wybijaki do takich numerów

Data: 2009-07-01 00:20:04
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 30 cze 2009 w liście [news:h2debu$stu$1inews.gazeta.pl] Michał Stalmach [MardoQ] [stalmach.m.reklama-kopac-spam@kopac-spam.gmail.com] napisał(a):

Można znaleźć punkt nadający znaki legalizacyjne np na butle gazowe,
mają wybijaki do takich numerów

Numer na ramie to nie wszystko. Musisz jakoś jeszcze udowodnić w przypadku znalezienia ramy/roweru w dziupli, że jest twój.

Data: 2009-07-01 06:20:43
Autor: fabian
Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

Myślę, że jeżeli zgłosisz kradzież i to zgłoszenie przyjmą, to ono wystarczy.

Fabian.

bazarowerow.pl - brawo ten pan!!!