bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

Data: 2011-08-28 18:47:58
Autor: marek
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
Hejka
Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje doświadczenia.
1= z polecenia trafiłem do bazy Nekton gdzie włascicielem jest Paweł Poręba .
Przyjechaliśmy z kumplem ja aowd SSI deep i wrack diver - kumpel Rescue z PADI . Spotkaliśmy pana Porębe przed bazą w towarzystwie 2 innych gości - przez całą rozmowe nawet nie raczyli wstać ani nas zaprosić żebyśmy usiedli. Po usłyszeniu jaki to mamy patenty zaczeły się śmiech i chichy oraz padło stwierdzenie że te patenty to nie bardzo i lepiej zrobić kurs ( w domyśle tutaj) dodatkowo po usłyszeniu jaki to mamy sprzet ( pojedyńcze flaszki i jackety) okazała się ( po kolejnych smiechach i chichach) że sprzęt jest nie bardzo i najlepiej mieć twiny i podwójne automaty - oczywiście można tutaj w bazie wypożyczyć no i tzreba by zapłacić za opieke panu instruktorowi( zrobimy miedzy czasie pare ćwiczeń ) w sumie nurek by wyszedł ponad 200zł - daliśmy sobie spokój. poidejcie pana pawła skutecznie nas zniechęciło cdn.
Marek

Data: 2011-08-28 12:36:46
Autor: Pszemol
"marek" <nurmar7@wp.pl> wrote in message news:5a65.0000034b.4e5a713enewsgate.onet.pl...
[...]

ten jeden nurek za 200zł to liczysz z wypożyczeniem sprzetu i kursem łódki?
czy ze swoim sprzetem, z plaży a wypożyczasz tylko butlę?

Data: 2011-08-28 22:27:23
Autor: marek
> [...]

ten jeden nurek za 200zł to liczysz z wypożyczeniem sprzetu i kursem łódki?

czy ze swoim sprzetem, z plaży a wypożyczasz tylko butlę?

Sprzęt mój bo wypożyczać nie chciałem ,wypłyniecie łódką, powietrze miałem,
warunkiem wypłyniecia było ( tak zostało to przedstawione jest swiadek ) wziecie instruktora  co to cos tam nauczy --

Data: 2011-08-29 09:28:02
Autor: jacekplacek

-

> [...]

warunkiem wypłyniecia było ( tak zostało to przedstawione jest swiadek ) wziecie instruktora  co to cos tam nauczy
1) Paweł NIGDY nie ocenia nurka przez pryzmat federacji a WYŁĄCZNIE na podstawie umiejętności zaprezentowanych w wodzie
2) w mojej i każdego znajomego obecności, czyli prawdopodobnie NIGDY nie narzucał komukolwiek ani swojej osoby, ani usług
3) nie pytany, Paweł NIGDY nie narzucał/nie oceniał/nie wartościował nikomu w jakiej konfiguracji ma sobie pływać - to wyłącznie sprawa osoby nurkującej
4) sprzęt w bazie można wypożyczyć, można zamówić opiekę/przewodnika/
warsztaty/szkolenie czy nawet rejsy typowo turystyczne i taka usługa kosztuje zależnie od zakresu zamówienia. Ale NIKT takich usług nie narzuca.

Data: 2011-08-28 23:46:42
Autor: Daniel Kowalski
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

ten jeden nurek za 200zł to liczysz z wypożyczeniem sprzetu i kursem łódki?
czy ze swoim sprzetem, z plaży a wypożyczasz tylko butlę?

W 99% nurkuje się z łodzi (ze swoim sprzętem). Koszt wypłynięcia zależy od odległości oraz od tego, ilu nurków jest chętnych na wypłynięcie.
Na wraki w zatoce płynie się kilka minut i koszt nurkowania (start z Helu) zaczyna się od około 45 PLN do 70PLN. Dalsze wraki np. Tankowiec, Franken, Pogłębiarka to 120-150 PLN. Za wypłynięcie na Terrę z Łeby płacisz 200 PLN, lub RIB'em z Włądysławowa 200-300. Grube wyprawy (daleko w morze) to czasem kilka stówek. Niestety nie jest to tania zabawa, w dodatku Bałtyk potrafi być kapryśny. Czasami ludzie przejeżdżają całą Polskę, żeby zanurać i... jedzą dorszyka i frytki przez 2 dni, bo jest fala i wiatr. Osobiście mam szczęście, za każdym razem udaje się wypłynąć z grubsza zgodnie z planem ;-)

Data: 2011-08-29 10:21:16
Autor: Jarek Andrzejewski
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje
doświadczenia.

Ja korzystałem z bazy Akademii Podwodnej i mam bardzo miłe
wspomnienia. Fajna ekipa, pomocna w trakcie nurkowania (byłem na
"Groźnym"; to było moje pierwsze nurkowanie w Bałtyku i z łodzi).
Cena bodajże 60 zł + gaz + 10 za parkowanie auta w bazie.
I nikt nie śmiał się z mojej 15-tki i jacketu :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-29 09:03:04
Autor:
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a):

> [...]
Cena bodajże 60 zł + gaz + 10 za parkowanie auta w bazie.
I nikt nie śmiał się z mojej 15-tki i jacketu :-)

"
marek
Wyświetl profil   Więcej opcji 17 Lip, 11:05
Z przykrością informuje że podczas kursu w AP zginął mój znajomy, Nurkowanie odbywało sie na głębokości 3m - koło torpedowni, Instruktor który prowadził kurs mojego znajomego zlecił zajęcia komuś innemu ( też podobno instruktorowi) a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla rodziny. --
"

Więcej informacji o tamtym wypadku nie ma. Widocznie nie chciał korzystać z AP.
Chciał skorzystać z "najlepszej" bazy Nekton, nie wiedział nic o "niby nurkach", to się dowiedział. Paweł Potrzebuje publiki żeby się popisać, podobnie będziecie potraktowaniu u Strugalskiego.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-29 09:17:46
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a): > >> Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje
> [...]

instruktorowi)
a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla rodziny.

Dlaczego wiążesz ten wypadek z bazą Andrzeja i Pawłem? Te wydarzenia są bez związku.

Data: 2011-08-29 09:46:40
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> "
> marek
> Wyświetl profil  >  Więcej opcji 17 Lip, 11:05
> Z przykrością informuje że podczas kursu w AP zginął mój znajomy, Nurkowanie > odbywało sie na głębokości 3m - koło torpedowni, Instruktor który
prowadził
> kurs mojego znajomego zlecił zajęcia komuś innemu ( też podobno instruktorowi) > a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla > rodziny. Dlaczego wiążesz ten wypadek z bazą Andrzeja i Pawłem? Te wydarzenia są bez związku.

Wiem że zrozumienie tekstu pisanego leży poza zakresem Twoich możliwości (głupek). Zacytowałem cały pierwszy post "marek", jest w nim jasno wskazana baza AP. Dodatkowo nie jestem "marek", w innej odpowiedzi Takie posądzenie znowu wysunąłeś. Typowe dla Jacka Biernackiego, psychicznego człowieka zrobionego instruktorem nurkowania.

Paweł Poręba jaki jest wiadomo, kogo nazywał mianem "niby nurków" również wiemy. Jest zupełnie inny w bezpośrednim kontakcie, inny w dyskusjach internetowych (agresywny), inny z przydupasami w tle. Jesteś w nim zakochany nie zauważasz tych różnic.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-28 20:41:34
Autor: Haw
W dniu 2011-08-28 18:47, marek pisze:
[...]

tez tam nurkuje, swego czasu czesto z poj. butla, nikt sie nie smial z mojej butli, ani z worka z gumkami, ani z pletw scubatech tak mocno swego czasu przez pawla na tej grupie krytykowanych. ani z innych "niekoszernych" patentow. ani z mojego niewysokiego stopnia.
nikt nie kazal mi placic za opieke, nurki wychodza mnie 40-50 zl za wyplyniecie w zal. od pozycji + gazy jesli potrzebuje. ba, zawsze wyjezdzam pelny bo u andrzeja powietrze jest zwyczajnie tansze niz w pozostalych bazach trojmiejskich, a co najmniej tak samo dobre...
wyplyniecia z tego co sie orientuje tez sa najtansze wlasnie tam.

nie oczekuje ze ktos bedzie stal jak ze mna rozmawia, zwlaszcza jesli jest instruktorem i jest juz pewnie po dlugim nurkowaniu, ktore jak wszyscy praktycy wiedza jest dosc meczace. jak chce sobie usiasc, to sie po prostu pytam czy mozna, a jak nie mozna, to sie pytam gdzie mozna. w bazie panuje dosc luzna atmosfera, pewnie dlatego odebrales ja jako malo kulturalna.

jak widac mamy zupelnie rozne odczucia, nie wiem z czego to wynika, moze z tego, ze sa tam w zasadzie 2 bazy: nekton i hel. nigdy nie wnikalem do konca w podzial uprawnien i strukture wlascicielska - swoje sprawy (wyplyniecia i powietrze) zalatwialem zawsze z andrzejem, czyli w bazie "hel". ale z tego co sie orientuje, obie bazy wspolpracuja ze soba co najmniej blisko.

niemniej szkoda, ze dales sobie sprzedac cos z czego jak piszesz nie jestes zadowolony. mam nadzieje, ze nie zniecheci cie to jednak do wrakow, rowniez tych baltyckich :).

pzd,
haw.

Data: 2011-08-28 22:38:04
Autor: marek
> [...]

niemniej szkoda, ze dales sobie sprzedac cos z czego jak piszesz nie

jestes zadowolony. mam nadzieje, ze nie zniecheci cie to jednak do

z tego co piszesz to jest tam jakiś Andrzej ja go nie spotkałem - rozmawiałem z Pawłem z nektona  tak przynajmniej szukałem i tak znalazłem ( taki łysy facet po 30 stce - z nim było 2 młodych chłopaków. sprawa działa się rano koło 8 więc chyba jeszcze nie nurkował co do instruktora i siedzenia to sam prowadze biznes  i takie zachowanie jest w/g mnie karygodne , ławek takich plastikmowych było 3 i nic wiecej kazdy z gosci z którymi rozmawialiśmy siedzał rozparty na jednej wiec nie było gdzie usiąść jeszcze jedli śniadanie gdzie jedzenie leżało koło nich i na drewnianym stole .Co do nurków to cena była przedstawiona kompletnie , potem nurałem bo mnie nie zrazili po 45-65 zł za wypłyniecie tak że cena pana instruktora była z kosmosu pewnie se doliczał do wypłyniecia. Coby było jasne nie było tak ze albo biore albo nie popłyne ale przedstawione to zostało na zasadzie - cgłopie cienki jesteś bo masz patent jakiś słabych organizacjio ( bez pytań ile i gdzie nurkowałem) i sprzet do bani lepiej zrób to co radze albo spadaj - Co też zrobiłem tzn spadłem --

Data: 2011-08-29 03:55:50
Autor: Haw
W dniu 2011-08-28 22:38, marek pisze:
[...]

tak, andrzej, sala i nie jest z diving baltic :)
[...]
przy tej ilosci osob jaka sie tam przewija w weekendy, siadanie nie mialoby sensu gdyby trzeba bylo wstawac za kazdym razem gdy sie z kims rozmawia :). aczkolwiek mozesz miec inne spojrzenie - twoje prawo.

[...]
takie zycie, jak przychodzisz i jest zajete, to stoisz. jak ide na poczte i jest kolejka to tez stoje i czekam, i nie ciskam sie, ze nikt mnie nie chce przepuscic, a pani w okienku to na siedzaco obsluguje...

[...]
no placiles za zajecia z instruktorem, sprzet, gazy i wyplyniecie. tak jak piszesz - wyplyniecie po 45-65, reszta to to co wymienilem wyzej. btw. gdzie dostales takie ceny jesli nie w bazie "hel" (pierwszy hangar z lewej, przez sciane z nektonem)?

Coby było jasne nie było tak ze albo biore albo nie popłyne
aaa to ciekawe, bo w innym poscie piszesz wyraznie:
"warunkiem wypłyniecia było ( tak zostało to przedstawione jest swiadek )
wziecie instruktora  co to cos tam nauczy "
wypadaloby gdzies sprostowanie skrobnac zeby na oszczerce nie wyjsc...

[...]

coz, ulegles po porostu nieco nachalnemu marketingowi, przynajmniej tak to widac z twojego opisu. w dzisiejszym swiecie rzecz tak powszechna, ze niestety sam sie lapie na tym, ze przechodze czasem nad tym do porzadku dziennego :(. niestety. ktos ci czegos naopowiadal zeby cos sprzedac a ty uwierzyles. sprzedawcy kursow niestety, nie roznia sie zauwazalnie od sprzedawcow uslug telefonicznych, bankowych, czy innego smiecia. zawsze dziala to na tej samej zasadzie: niedoinformowanie klienta w taki sposob, aby sprawic wrazenie, iz kupuje wiecej niz faktycznie ma to miejsce lub zeby myslal, ze jest mu to bardziej potrzebne niz w rzeczywistosci jest.
zeby nie bylo: zupelnie nie wnikam w to czy potrzebowales tego kursu czy nie. ot takie spostrzezenie natury ogolnej nad dzialaniem tego segmentu rynku.

pzd,
haw.

Data: 2011-08-29 09:21:43
Autor: jacekplacek
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

zeby nie bylo: zupelnie nie wnikam w to czy potrzebowales tego kursu czy nie. ot takie spostrzezenie natury ogolnej nad dzialaniem tego segmentu rynku.

Haw, byłeś tam nie raz i nie dwa. Ile razy spotkałeś się z takim podejściem? Pewnie nigdy. Więc dlaczego sądzisz, że w tym przypadku gość pisze prawdę? Smoki nauczyły sie zmieniać IP, to i masz efekty. To forum trollerskie, nawet Włodka ta szmata wykończyła. Zwijaj się, bo i Tobie się oberwie. Chyba, że masz przyjemność dyskutowania z gównem.

Data: 2011-08-29 07:18:13
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j3fln7$4c6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba jakaś paranoja panowie z tym podejrzewaniem o podszywanie się...
To się już robi śmieszne. I byłoby śmieszne gdybyście w ten sposób nie
ranili czyjejś reputacji bez żadnych dowodów na swoje podejrzenia...
Nie wiem, może naiwny jestem, ale dopóki nie mam dowodów to uważam że
marek czy łukasz jest autentyczny a nie podejrzewam go że to jakiś kolina czy rc.

Data: 2011-08-29 09:35:52
Autor:
[...]

Jacku Biernacki Twoja paranoja kwitnie, sprawdź IP.
Jesteś oszczerczą kłamliwą łachudrą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-29 07:19:04
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j3fmho$73p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już sprawdzać IP nie musi, skoro podejrzewa że nauczyłeś się zmieniać IP
z którego wysyłasz. Tylko po co to robić? To jakaś paranoja...

Data: 2011-08-29 19:02:44
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Już sprawdzać IP nie musi, skoro podejrzewa że nauczyłeś się zmieniać IP
z którego wysyłasz. Tylko po co to robić? To jakaś paranoja...

To zupełnie typowe zachowanie z jego kręgu znajomych, Paweł Poręba podejrzewał że "Duch Leszka" to osoba której nie cierpi. Zmanipulował nagłówek, żeby nabluzgać konkretnej osobie. Zupełnie niewinnej.
Jacek Biernacki przeszedł na chroniczne oszczerstwa i kłamstwa, głupek nie umie inaczej się zachować. Niedawno Włodek zastosował tą idiotyczną metodę.
Chłopakom się wydaje że nikt tego nie widzi. Że ważne jest przeświadczenie, nie poparte dowodami niepodważalnymi. Cel uświęca środki, czy już w historii to było stosowane ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-29 19:52:06
Autor:
Gratuluję Andzrzeju Baciński
[...]

Andzrzeju Baciński dlaczego z człowieka marnego, zrobiłeś instruktorem nurkowania ?
Nie ma podstaw w logicznym myśleniu, kłamie, jest ograniczony intelektualnie.
Wiedziałeś że to człowiek od "załóż maskę zdejmij maskę", jak sam widzisz poniosłeś porażkę w ocenach i będziesz miał dalsze przykrości z powodu własnych decyzji.
Naprawdę potrzebowałeś taki "but w butonierce".

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-29 21:05:44
Autor: Haw
W dniu 2011-08-29 11:21,  jacekplacek pisze:
Haw<hawgroup@gazeta.pl>  napisał(a):
[..]
[...]

i bede jeszcze nie raz i nie dwa. wspomnianego podejscia nie spotkalem, dlatego odezwalem sie zdziwiony. do pawla nic nie mam, bo sie u niego nie szkole, a ciezko miec zastrzezenia o naciaganie do kogos kto nie otrzymal ode mnie nawet 50 gr. uwagi byly tak jak zaznaczylem: tzw. natury ogolnej :).
jacek, masz racje forum stalo sie mocno trollerskie, ale gdybym mial wymienic 5 osob/bytow ktore sie do tego najbardziej przyczynily znalazl bys sie niestety na tej liscie :(. na podium sie nie miescisz, ale niestety tuz poza. to oczywiscie moj prywatny ranking i prywatnie tesknie za czasami gdy jedynym trollem byli czlonkowie klubu byznesmena ;). wiec w tej kwestii prosze nie rzucaj kamieniem.

pzd,
haw.

Data: 2011-08-29 19:39:58
Autor:
> [...]

jacek, masz racje forum stalo sie mocno trollerskie, ale gdybym mial wymienic 5 osob/bytow ktore sie do tego najbardziej przyczynily znalazl bys sie niestety na tej liscie :(. na podium sie nie miescisz, ale niestety tuz poza. to oczywiscie moj prywatny ranking i prywatnie tesknie za czasami gdy jedynym trollem byli czlonkowie klubu byznesmena ;). wiec w tej kwestii prosze nie rzucaj kamieniem.

Muszę tobie Hubercie pogratulować znamienitego kolegi: króla logicznego myślenia, człowieka taktownego i rzetelnego. Ogólnie krynica cnót wszelakich, do rany przyłóż.
Jeszcze raz gratuluję. pozdrawiam rc
ps gdyby ktoś nie zauważył to satyra.

Data: 2011-08-30 18:37:36
Autor: Haw
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
W dniu 2011-08-29 21:39, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[..]
[...]

Rysiu i przede wszystkim PLETWONURKA. takiego realnego.
no ale wystarczy - limit odpowiedzi na Twoje posty w tym roku wyczerpany.

Haw.

P.S. jakbys byl ciekaw mojej listy, okupujesz 2 miejsce, wiec jackowi jeszcze troche do Twojego poziomu brakuje...

Data: 2011-08-30 19:23:04
Autor:
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a):
P.S. jakbys byl ciekaw mojej listy, okupujesz 2 miejsce, wiec jackowi jeszcze troche do Twojego poziomu brakuje...

Bardzo zaskoczyłeś mnie krytyką postawy "znamienitego kolegi", tyle że to było ponad możliwości zrozumienia, dlatego nie wywołało żadnej refleksji.
Ogólnie szacunek.

Twoje oceny to wiesz gdzie mam.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 19:29:36
Autor: jacekplacek

Drugie?!! Nie żartuj :) Suma koliny, Pszemola, Janka i huraganu na Florydzie nie dorównuje kataklizmowi o ksywce rc. To esencja trolla w pełnej krasie jego definicji: http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie Zerknij, WSZYSTKIE punkty zostały przez Pana rc spełnione.

Data: 2011-08-30 19:50:14
Autor:
Haw <hawgroup@gazeta.pl> napisał(a): > P.S. jakbys byl ciekaw mojej listy, okupujesz 2 miejsce, wiec jackowi > jeszcze troche do Twojego poziomu brakuje...

[...]

Nie opierał bym się na logice człowieka który się nią nie posługuje, wyciągasz dowolne wnioski z dowolnych danych wejściowych. W tym wątku popisałeś się bezpodstawnym pomówieniem o pisanie z wielu różnych IP. Zauważono Twój brak kontaktu z rzeczywistością. Hubert ocenił również Twój wkład w demontaż sekty, nadal pomijasz swój udział. Włodek zauważył to ponad rok temu (oczywiście mogę to udowodnić), miał rację.
W zaistniałej sytuacji również doskonale spełniasz wymogi na trolla, dodatkowo  głupiego, agresywnego, bez polotu. http://www.tdisdi.pl/nurkowanie/instruktorzy/biernacki_jacek.jpg
Omijajcie tego instruktora.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 23:57:50
Autor: Haw
W dniu 2011-08-30 21:29,  jacekplacek pisze:
[...]

zdecydowanie 2. Pszemol jest 3, koline na swoj sposob nawet lubilem :)
nr 1 jest dla mnie Duch Leszka (obym tylko ku*** gnoja z jamy nie wywolal :/)

pzd,
haw.

Data: 2011-08-31 06:20:04
Autor:
[...]

"Duch Leszka", "Elektryczny Bandyta", "Paweł Poręba z adresem vp.pl" To osoby z tym samym IP. Różnym od mojego, dlatego Twój kumpel oskarża bezpodstawnie mnie. Dyskomfortu nie czujesz w jego towarzystwie ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-03 10:07:10
Autor: marek
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

Hehehe najciekawsze jest to że główna gwiazda i najlepszy instruktor  tego nie śmie skomentować

Data: 2011-09-03 17:54:28
Autor:
[...]

Trochę ponad rok temu obraził się na sektę. To było wtedy gdy pytałem jego o dekompresję awaryjną na dużej wysokości którą wystrugał w NOF (str 17), była to dekompresja mordercza. Pół roku udawał że nie ma problemu, w książce napisał łatę, tabelki biedaczek nie umiał zmienić. Ostatnio pokazałem brak fizycznych podstaw NOF i RD, bo jego przydupas trochę reklamował ten idiotyzm dekompresyjny. Z RD nawet GUE się wycofuje, zapytałem Richarda Lundgrena o stanowisko (to taki ich najważniejszy w GUE). Jest informacja w temacie: NOF Data: 24-07-2011, 10:36:43
Nasz "Geniusz Bałtyku" pozostał sam z niedorobioną metodą, kilku idiotów to z zachwytem bezkrytycznym stosuje.
To co się dziwisz że zostawił to forum, na którym nie całuje się śladów jego stóp, tylko pokazuje idiotyzmy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 05:15:45
Autor: jacekplacek
> [...]

jacek, masz racje forum stalo sie mocno trollerskie, ale gdybym mial wymienic 5 osob/bytow ktore sie do tego najbardziej przyczynily znalazl bys sie niestety na tej liscie :(. na podium sie nie miescisz, ale niestety tuz poza. to oczywiscie moj prywatny ranking i prywatnie tesknie za czasami gdy jedynym trollem byli czlonkowie klubu byznesmena ;). wiec w tej kwestii prosze nie rzucaj kamieniem.

Oczywiście, bo dałem się wciągnąć w pyskówki z trollem. Niestety, kiedy dwa lata temu uprzedzałem, że to osoba tępa, upośledzona, złośliwa, nikt mi nie wierzył. Jeszcze nie dawno założyłem się z Włodkiem, że i Jego zacznie opluwać, jak tylko braknie innych celów - wygrałem zakład... niestety. On tu będzie trwał, aż może kiedyś nadejdzie piękny dzień, że wyląduje w czubach - czyli tam gdzie powinien być od dawna.

Data: 2011-08-30 05:46:02
Autor:
[...]

To był moment w którym Włodek zdurniał. Zastosował wasze metody dyskusji Pawła Poręby i Twoje.

Ważne jest przeświadczenie nie poparte niczym, czyste przeświadczenie, nie zmącone żadną refleksją, przemyśleniem, tym bardziej logiką. pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 15:33:58
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3hteq$h13$1inews.gazeta.pl...
[...]

A Ty Rysiu zauważyłes moment kiedy zdurniałes?
Czy może umknęło Ci to i tkwisz w przekonaniu o swojej wielkości?
No chyba że rodzicielka powiła Cie Durnego i nie masz punktu odniesienia?

Co do sposobu dyskusji to jeżeli jest on akceptowalny przez obie strony to dyskusja jest fajna i ma szanse przynieść efekty..
Z reguły to Tobie przeszkadza jakikolwiek inny sposób dyskusji niz ten który sam narzucasz.
Inną sprawą że każde zdanie inne od Twojego jest dla Ciebie złem wcielonym a kazdy kto je wygłosi staje sie uczniem Żabierka, kumplem Poręby lub wielbicielem Wieśka. A następnie zostaje obrzucony tzw "mięchem".

Ważne jest przeświadczenie nie poparte niczym, czyste >przeświadczenie, nie
zmącone żadną refleksją, przemyśleniem, tym bardziej >logiką.

A słyszałeś kiedyś o doświadczeniu? Może oni maja to przeświadczenie poparte własnym doświadczeniem?
Ja wiem że doświadczenie to dla Ciebie trudne pojęcie.
Wszak Ty jesteś teoretykiem.
Nurkowania równiez.

pozdrawiam rc

Też pozdrawiam
Rechot noipochujjasieodzywalem ;-))

Data: 2011-08-28 22:40:57
Autor: marek
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

a może myśłisz o Andrzeju z bazy diving Baltik?  też tam byłem ale o tym w czesci 2 -giej

Data: 2011-08-28 23:15:40
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Witam!  A napisz jeszcze koniecznie, które wraki i jakie profile nurkowań mieliście w planie (głębokość, czasy denne, poziom trudności). Może napisz, bo z tego, co przedstawiłeś, niewiele wynika...
PS> Warunki wypłynięcia i "rozkład jazdy" zazwyczaj ustala się telefonicznie lub mailowo, przed przyjazdem. To pomaga uniknąć niepotrzebnych rozczarowań, chyba się ze mną zgodzisz.
Pozdrawiam KOWI

Data: 2011-08-30 17:53:56
Autor: andrzej kawa
> [...]

> doświadczenia.

> 1= z polecenia trafiłem do bazy Nekton gdzie włascicielem jest Paweł
Poręba Drogi jacku nie wiem dlaczego tak bronisz pawła Porębe - poczytaj sobie mój post o jego zachowaniu w stosunku do innych nurków i własciciela bazy pana Andrzeja Sali. zawsze mozesz popytać ludzi a nie z zacietrzewieniem bronić przegranej sprawy
pozdrawiam Andrzeaj