bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

Data: 2011-08-28 12:36:46
Autor: Pszemol
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
"marek" <nurmar7@wp.pl> wrote in message news:5a65.0000034b.4e5a713enewsgate.onet.pl...
Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje
doświadczenia.
1= z polecenia trafiłem do bazy Nekton gdzie włascicielem jest Paweł Poręba .
Przyjechaliśmy z kumplem ja aowd SSI deep i wrack diver - kumpel Rescue z
PADI . Spotkaliśmy pana Porębe przed bazą w towarzystwie 2 innych gości -
przez całą rozmowe nawet nie raczyli wstać ani nas zaprosić żebyśmy usiedli.
Po usłyszeniu jaki to mamy patenty zaczeły się śmiech i chichy oraz padło
stwierdzenie że te patenty to nie bardzo i lepiej zrobić kurs ( w domyśle
tutaj) dodatkowo po usłyszeniu jaki to mamy sprzet ( pojedyńcze flaszki i
jackety) okazała się ( po kolejnych smiechach i chichach) że sprzęt jest nie
bardzo i najlepiej mieć twiny i podwójne automaty - oczywiście można tutaj w
bazie wypożyczyć no i tzreba by zapłacić za opieke panu instruktorowi( zrobimy
miedzy czasie pare ćwiczeń ) w sumie nurek by wyszedł ponad 200zł - daliśmy
sobie spokój. poidejcie pana pawła skutecznie nas zniechęciło cdn.

ten jeden nurek za 200zł to liczysz z wypożyczeniem sprzetu i kursem łódki?
czy ze swoim sprzetem, z plaży a wypożyczasz tylko butlę?

Data: 2011-08-28 22:27:23
Autor: marek
> [...]

ten jeden nurek za 200zł to liczysz z wypożyczeniem sprzetu i kursem łódki?

czy ze swoim sprzetem, z plaży a wypożyczasz tylko butlę?

Sprzęt mój bo wypożyczać nie chciałem ,wypłyniecie łódką, powietrze miałem,
warunkiem wypłyniecia było ( tak zostało to przedstawione jest swiadek ) wziecie instruktora  co to cos tam nauczy --

Data: 2011-08-29 09:28:02
Autor: jacekplacek

-

> [...]

warunkiem wypłyniecia było ( tak zostało to przedstawione jest swiadek ) wziecie instruktora  co to cos tam nauczy
1) Paweł NIGDY nie ocenia nurka przez pryzmat federacji a WYŁĄCZNIE na podstawie umiejętności zaprezentowanych w wodzie
2) w mojej i każdego znajomego obecności, czyli prawdopodobnie NIGDY nie narzucał komukolwiek ani swojej osoby, ani usług
3) nie pytany, Paweł NIGDY nie narzucał/nie oceniał/nie wartościował nikomu w jakiej konfiguracji ma sobie pływać - to wyłącznie sprawa osoby nurkującej
4) sprzęt w bazie można wypożyczyć, można zamówić opiekę/przewodnika/
warsztaty/szkolenie czy nawet rejsy typowo turystyczne i taka usługa kosztuje zależnie od zakresu zamówienia. Ale NIKT takich usług nie narzuca.

Data: 2011-08-28 23:46:42
Autor: Daniel Kowalski
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

ten jeden nurek za 200zł to liczysz z wypożyczeniem sprzetu i kursem łódki?
czy ze swoim sprzetem, z plaży a wypożyczasz tylko butlę?

W 99% nurkuje się z łodzi (ze swoim sprzętem). Koszt wypłynięcia zależy od odległości oraz od tego, ilu nurków jest chętnych na wypłynięcie.
Na wraki w zatoce płynie się kilka minut i koszt nurkowania (start z Helu) zaczyna się od około 45 PLN do 70PLN. Dalsze wraki np. Tankowiec, Franken, Pogłębiarka to 120-150 PLN. Za wypłynięcie na Terrę z Łeby płacisz 200 PLN, lub RIB'em z Włądysławowa 200-300. Grube wyprawy (daleko w morze) to czasem kilka stówek. Niestety nie jest to tania zabawa, w dodatku Bałtyk potrafi być kapryśny. Czasami ludzie przejeżdżają całą Polskę, żeby zanurać i... jedzą dorszyka i frytki przez 2 dni, bo jest fala i wiatr. Osobiście mam szczęście, za każdym razem udaje się wypłynąć z grubsza zgodnie z planem ;-)

Data: 2011-08-29 10:21:16
Autor: Jarek Andrzejewski
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje
doświadczenia.

Ja korzystałem z bazy Akademii Podwodnej i mam bardzo miłe
wspomnienia. Fajna ekipa, pomocna w trakcie nurkowania (byłem na
"Groźnym"; to było moje pierwsze nurkowanie w Bałtyku i z łodzi).
Cena bodajże 60 zł + gaz + 10 za parkowanie auta w bazie.
I nikt nie śmiał się z mojej 15-tki i jacketu :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-29 09:03:04
Autor:
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a):

> [...]
Cena bodajże 60 zł + gaz + 10 za parkowanie auta w bazie.
I nikt nie śmiał się z mojej 15-tki i jacketu :-)

"
marek
Wyświetl profil   Więcej opcji 17 Lip, 11:05
Z przykrością informuje że podczas kursu w AP zginął mój znajomy, Nurkowanie odbywało sie na głębokości 3m - koło torpedowni, Instruktor który prowadził kurs mojego znajomego zlecił zajęcia komuś innemu ( też podobno instruktorowi) a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla rodziny. --
"

Więcej informacji o tamtym wypadku nie ma. Widocznie nie chciał korzystać z AP.
Chciał skorzystać z "najlepszej" bazy Nekton, nie wiedział nic o "niby nurkach", to się dowiedział. Paweł Potrzebuje publiki żeby się popisać, podobnie będziecie potraktowaniu u Strugalskiego.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-29 09:17:46
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a): > >> Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje
> [...]

instruktorowi)
a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla rodziny.

Dlaczego wiążesz ten wypadek z bazą Andrzeja i Pawłem? Te wydarzenia są bez związku.

Data: 2011-08-29 09:46:40
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> "
> marek
> Wyświetl profil  >  Więcej opcji 17 Lip, 11:05
> Z przykrością informuje że podczas kursu w AP zginął mój znajomy, Nurkowanie > odbywało sie na głębokości 3m - koło torpedowni, Instruktor który
prowadził
> kurs mojego znajomego zlecił zajęcia komuś innemu ( też podobno instruktorowi) > a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla > rodziny. Dlaczego wiążesz ten wypadek z bazą Andrzeja i Pawłem? Te wydarzenia są bez związku.

Wiem że zrozumienie tekstu pisanego leży poza zakresem Twoich możliwości (głupek). Zacytowałem cały pierwszy post "marek", jest w nim jasno wskazana baza AP. Dodatkowo nie jestem "marek", w innej odpowiedzi Takie posądzenie znowu wysunąłeś. Typowe dla Jacka Biernackiego, psychicznego człowieka zrobionego instruktorem nurkowania.

Paweł Poręba jaki jest wiadomo, kogo nazywał mianem "niby nurków" również wiemy. Jest zupełnie inny w bezpośrednim kontakcie, inny w dyskusjach internetowych (agresywny), inny z przydupasami w tle. Jesteś w nim zakochany nie zauważasz tych różnic.

pozdrawiam rc

--

bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase