bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase

Data: 2011-08-29 09:12:49
Autor: jacekplacek
bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase
marek <nurmar7@wp.pl> napisał(a):
Hejka
Wybrałem się w tym roku do Jastarni i na Hel w celu nurkowania oto moje doświadczenia.
1= z polecenia trafiłem do bazy Nekton gdzie włascicielem jest Paweł Poręba

Data: 2011-08-30 17:53:56
Autor: andrzej kawa
> [...]

> doświadczenia.

> 1= z polecenia trafiłem do bazy Nekton gdzie włascicielem jest Paweł
Poręba Drogi jacku nie wiem dlaczego tak bronisz pawła Porębe - poczytaj sobie mój post o jego zachowaniu w stosunku do innych nurków i własciciela bazy pana Andrzeja Sali. zawsze mozesz popytać ludzi a nie z zacietrzewieniem bronić przegranej sprawy
pozdrawiam Andrzeaj

--

bazy jastarnia cz1 naciąganie na kase