bazy- ujastarnia naciąganie Paweł Poreba re

Data: 2011-08-30 17:50:53
Autor: andrzej kawa
bazy- ujastarnia naciąganie Paweł Poreba re
Witam Niestety albo stety miałem też do czynienia z tym Panem - zachowanie podobne jak pisze Marek - gburowaty i bezczelny. myśłi że świat się zaczyna i kończy się nanim.
Konkrety:
Długi weekend byliśmy  w Jastarni akurat wiało wiec nurkowania się przesuwały Pan Poreba miał płynąć rano ale z uwagi na pogode nie wypłynął. My mieliśmy wypłyniecie koło 12 więc się klarujemy baza( w której byliśmy Andrzeja Sali - Poreba chyba tam korzysta z terenu i łodzi -) atu nagle pan poreba zaczął jechać po włascicielu bazy wyzywajac go i grożąc przy wszystkich - ze on ma płynać ze g-- - go obchodzą inni, ile to on pieniędzy włozył itd. My w szoku patrzymy na Andrzeja ( kto nie wie przesympatyczny gosciu który baze prowadzi juz ponad 10 lat)on też zaskoczony . Na szczescie jeden z instruktorów którzy mieli płynąć z nami powiedział Andrzejowi ze rezygnuje i niech pan Poreba płynie . To jest obraz kultury pana Poreby. Co do Marka . Marku baza Andrzeja jest ok -polecam ( bez Pana Poreby rzecz jasna)- byłem tam teraz i go nie widziałem , moze se poszedł.

Data: 2011-08-30 18:34:22
Autor: Haw
W dniu 2011-08-30 17:50, andrzej kawa pisze:
[...]
pozdrawiam

fantastyczna opowiesc, masz szanse jesli nie na Nebula'ę to przynajmniej na Zajdla.
trzymam kciuki.

Haw.

Data: 2011-08-30 19:13:49
Autor: Zakrzówek Kraken
[...]

Naciśnij Enter (Press Enter ?) To chyba aż nie jest

MSC

Data: 2011-08-30 19:23:05
Autor: jacekplacek
-
[...]

Ciekawe... bo też tam wtedy byłem i to między innymi moje wypłynięcie miało "spaść". Możesz przybliżyć swoja osobę? Z jaką ekipą byłeś? Co najciekawsze, to nie oceniam sytuacji jako scysję, tylko ustalenie zmiany godzin przy zachowaniu kolejki. Przy takim natłoku i zmiennych warunkach jak wówczas, nie trudno o pewną nerwowość - po każdej stronie. Zarówno Andrzej jak i Paweł, robili wszystko, by goście(robiący w większości po kilkaset kilometrów) nie byli zawiedzeni. Osobiście, patrząc jak pogoda się kićka, też nie miałem najlepszego humoru. Na szczęście wszystko potoczyło się dobrze i nurkowania były bardzo udane. Możesz Andrzeju przybliżyć swoja osobę? Fajnie wiedzieć na przyszłość :) Trzaskałem tam masę zdjęć, więc pewnie jesteś na kilku - chętnie podeślę :)

Data: 2011-09-02 10:28:41
Autor: marek

Z tego co czytam drogi jackuplacku to kolega Andrzej przedstawił się z imienia i nazwiska CZEGO TY NIE RACZYSZ ZROBIĆ, MOZE ZIDENTYFIKUJ SIĘ  Z KIM BYŁEŚ SKĄD JESTEŚ JAKIE MASZ UPRAWNIENIA , WYKSZTAŁCENIE, ROZMIAR BUTA CZYIM PRZYDUPASEM JESTEŚ , JAK NA IME MA TWOJA ZONA  ITD.  andrzej kawa <kawaandrzej0@poczta.onet.pl> napisał(a):

Data: 2011-09-02 13:43:10
Autor: szufla
bazy- ujastarnia naciąganie Paweł Poreba re
Dopiero co kupiles sobie komputer, nie znasz zasad uenetu i zaczynasz od trollowania. Fe !

sz.

Data: 2011-09-02 19:04:52
Autor:
szufla <brak@emaila.pl> napisał(a):
Dopiero co kupiles sobie komputer, nie znasz zasad uenetu i zaczynasz od trollowania. Fe !

sz.

Przypomnij jakieś Twoje wpisy o nurkowaniu, może być merytoryczny jeden.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-13 21:02:34
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3r9ck$ojo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rysiu, a jesteś w stanie przytoczyć swój jeden wpis będący merytorycznie o nurkowaniu?

Bo jakoś sobie nie przypominam....

Czuwaj!
Rechot

Data: 2011-09-13 19:55:23
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Rysiu, a jesteś w stanie przytoczyć swój jeden wpis będący merytorycznie o nurkowaniu?

Bo jakoś sobie nie przypominam....

Bez najmniejszego problemu mogę kilka istotnych tekstów przytoczyć.
Natomiast Ty żadnego, w tej powłoce.

Dlatego jesteś nikim.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-14 06:18:32
Autor:
marek <nurmar7@wp.pl> napisał(a):

Z tego co czytam drogi jackuplacku to kolega Andrzej przedstawił się z
imienia
i nazwiska CZEGO TY NIE RACZYSZ ZROBIĆ,

Żadna tajemnica Jacek Biernacki.
http://www.tdisdi.pl/nurkowanie/instruktorzy/biernacki_jacek.jpg

 MOZE ZIDENTYFIKUJ SIĘ  Z KIM BYŁEŚ

O tym etapie życia siedzi cicho. Składa donosy na prokuraturze, z powodu własnych kłamstw i zachowania skandalicznego, tylko on może być dosadny, wobec niego nie wolno.
SKĄD JESTEŚ JAKIE MASZ UPRAWNIENIA ,

Świeżo upieczony instruktor w wieku 50 lat. Zwykle ledwo zadaje na kolejne stopnie. Zupełnie powierzchownie przyswaja temat, głupi, prymitywny, kłamca.

 WYKSZTAŁCENIE,

Technikum geodezyjne, ale słabo zna temat własnego zawodu, (temat z mapami, Włodek jego bronił, jaja na całego)

 ROZMIAR BUTA

???

CZYIM PRZYDUPASEM JESTEŚ ,

Jacek Biernacki jest przydupasem Pawła Poręby, totalnie zindoktrynowany koszmarnie głupi powtarza zasłyszane teksty jak ROM bez żadnego zrozumienia, jak slogany. Sam nie istnieje merytorycznie, tylko może bluzgać. Logiką w ogóle się nie posługuje (przykłady poniżej). Nawet myli się w wyporności butli stalowej pustej, prawa Archimedesa nie zna. Wypowiada się w modelach dekompresji także całkowicie się nie orientując.

 JAK NA IME MA TWOJA ZONA  ITD.

Żona, dzieci nie znany temat, czy jego wygoniła, czy poszła z innym, czy inną to nie jest powszechnie znane. Pustka życiowa, nurkowanie jest zastępczym światem. Tyle że tu również się z niego śmieją.

pozdrawiam rc
ps poniżej typowe przyłapanie na kłamstwach i głupocie Jacka Biernackiego.

 "jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Pamiętasz jak nie chciałeś dostarczyć postów "Hubert68", bo były odmienne od > pomysłów Pawła Poręby. Łżesz jak pies. Nie jesteś w stanie tego podlinkować żałosny trollu.

Jacuś się zdenerwował ?
Naprawdę musisz uciekać w kolejne kłamstwa i pomówienia.
Owszem mogę odszukać. Jak pokażę takowy materiał, to będzie każdy mógł na Ciebie mówić "oszczercza kurwa" ?
Nie mam najmniejszego problemu z pokazaniem takiego wpisu, ukrywałeś tą informację, żeby Pawełek Poręba nie wyszedł na nie zorientowanego. Czy wbijanie noża w dno pomaga, czy nie.

> Nie czytam FN.

Kłamiesz szujo. W lipcu nawet linkowałeś do F-N, żeby obłudnie złożyć mi życzenia. Kłamliwa kanalia jesteś.

Głupek to ty jesteś, na rebreathers.pl jesteś również wpisany, tam ukazała się informacja. To każdy może zobaczyć jakim psychicznie chorym człowiekiem jest Jacek Biernacki. Jak byś nie pamiętał to to forum z samymi psychicznymi, na którym jesteś też: Żabierek, śp. Leszek Nowak, też Sławomir Paćko i inni też się zapisują.

"Kontakt z jacekplacek
Adres email:
Prywatna Wiadomość:

bąbelkowy
Dołączył: 2010-01-22, 13:19
Ostatnia wizyta: 2010-08-15, 09:30 (Minut: 7) Wizyt: 3  Łączny czas wizyt Minut: 7
Postów: 0,  tematów: 0,  załączników: 0,  ankiet: 0
Skąd: Chorzów
Zainteresowania: a na jakie to wygląda?
Płeć: Mężczyzna
Data urodzenia: 12 Lip 1961"

Ale kretyn, instruktor SDI/TDI Jacek Biernacki.

> A z pasem doszliśmy do porozumienia, Wymusiłeś na kolesiach, jak żałosna kreatura. Jak napisałem: życzę Ci, abyś spróbował tego ze mną.

Było ich trzech, nie byli bardzo negatywnie nastawieni do takiego rozwiązania z pasem i płetwą się pożegnali. Wiedzieli jaki głupi numer odwalili.

Czy tak się denerwujesz bo szkolisz równie nędznie jak ich instruktor ?

Co do bycia Trollem to twój kumpel Ciebie również zakwalifikował do tego grona, dodatkowo pamiętasz jak na FN ponad 2 lata temu nie wiedziałeś dlaczego oddychanie tlenem zwiększa szybkość odsycania inertu, 5 razy większą szybkość łatwo wykazać, dlaczego jest 6 razy więcej (Kenny) umiesz wykazać ? NIE !!!
Bo jesteś królem głupków instruktorów nurkowania.

pozdrawiam rc

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/"

"oszczercza kurwa" ?
Autor: demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 08-09-2011, 21:43:57
+ pokaż cały nagłówek
> [...]
odmienne
> od > > pomysłów Pawła Poręby. > > Łżesz jak pies. Nie jesteś w stanie tego podlinkować żałosny trollu.

"2009/04/15 16:43
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Na FN "hubert68" ma wpis potwierdzający zasadność tej techniki, możesz > odszukać i zawiesić, relacja jest o tyle ciekawa że pochodzi z innego
krańca
> świata, a też jest stosowana. > Wiem, ale czemu mam to robić za Ciebie? Ty zaproponowałeś metodę, więc bądź konsekwentny. Jak dla mnie, niech se używają i szermuli z windą :P

Bo ja mam blokadę na IP, żeby wejść i przeszukać po postach użytkownika muszę zainstalować programik do piratowania po IP. Niestety za bardzo się panoszy na liczydle, dlatego odinstalowałem jego i programy które pociął też musiałem. pozdrawiam rc "

Data: 2011-10-01 21:12:21
Autor:
[...]

Fakt człowiek się zmienił, kiedyś był bardziej otwarty i sympatyczny, chamiał w internecie.
Ponad 2 lata temu był zagorzałym zwolennikiem modelu stałej wartości ciśnienia przesycenia. Nic nie było lepszego, pytałem o wartości ciśnienia dla wyższych przedziałów tkankowych. Nie uzyskałem odpowiedzi dawniej.
Ponieważ ostatnio potrzebowałem pewności czy ma w swoim modelu niską wartość tego ciśnienia dla 16 przedziału tkankowego, to zapytałem. Nie otrzymałem informacji, pierwsza odpowiedź to było zupełne mijanie się z treścią pytania, bredzenie o głębokościach zmiany czynnika oddechowego, też podawanie NOF i RD jako modeli dekompresyjnych. Doprecyzowałem i ponowiłem pytanie.
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi, ale uzyskałem skierowanie do jego książki.

Nasz Paweł Poręba zaimplementował praktyki PADI, wmusza książkę. Każdy pretekst jest dobry, dla potencjalnego kursanta, wiekopomne dzieło. Dla osoby pytającej o liczbę, też wiekopomne dzieło.
Możliwe że nie rozumiał o co jego pytam, jeśli tak to zrobił mi dużą przyjemność. Możliwe że nie chciał podawać, wychodząc że to wiedza tajemna dostępna jedynie nielicznym.  Paweł o modelach stałej wartości ciśnienia przesycenia pisał również R.Kłos w znanej publikacji z 2000 r.
Zastosowanie wartości 0,8 bar dla wszystkich przedziałów, daje również model mniej bezpieczny niż goły Buhlmann.
Dopiero wartość 0,23 bar dla 16 przedziału daje model bezpieczniejszy niż Buhlmannowski model w granicach swojego zastosowania.
Jak obiecałem skrzętnie wykorzystuję Twoje kompleksy.
Bardzo rozbawił mnie Twój materiał widniejący w sieci o boskości NOF w porównaniu do RD. Gdybyś nie wiedział oba modele to gówno ideowe, oba są sprzeczne ze znaną fizyką. Tkanka nie może do usranej śmierci wszechświata rozpuszczać w sobie inert. Wynika to wprost z prawa Henry'ego.
Wzrost ciśnienia powoduje proporcjonalny wzrost ilości rozpuszczonego inertu. KONIEC, kropka.
Wiązanie czasu dennego z czasem dekompresji tlenowej to bzdura.
GUE rekomenduje dekoplanery, zapytałem R.Lundgrena, odpowiedź powiesiłem na sekcie.

Polecam rozwijającą się dyskusję na forum Krab.
Tylko przestroga trzeba być kulturalnym i merytorycznym, to duża trudność dla Ciebie i twoich przydupasów.
Ten NOF z pozornymi głębokościami też jest do dupy, też ma wyższe przesycenia niż goły Buhlmann. Taki "matematyk" a nie wrysowałeś swoich pomysłów w znany kawałek wiedzy. Obciach na całego, znowu.
 pozdrawiam rc

--

bazy- ujastarnia naciąganie Paweł Poreba re