beasley nowe fotki

Data: 2009-10-25 00:50:29
Autor: sooobi
beasley nowe fotki
Data: 2009-10-25 19:58:58
Autor: wiLQ
beasley nowe fotki
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://photos.tmz.com/galleries/michael_beasley_sleeping_boat_alcohol#54302

20-letni chlopak imprezuje w miejscach gdzie jest alkohol?
To skandal, jestem zszokowany ;-)

BTW, ciekawe czy mieli te zdjecia wczesniej i poczekali na jego wyjscie
z kliniki i / lub blizszy start sezonu by je opublikowac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 01:59:39
Autor: Leszczur
beasley nowe fotki
On 25 Paź, 18:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

BTW, ciekawe czy mieli te zdjecia wczesniej i poczekali na jego wyjscie
z kliniki i / lub blizszy start sezonu by je opublikowac.

Nope. Podobno to zdjęcia "okołocampowe", czyli całkiem nowe.
Beasley nie wyglada na kogos totalnie nawalonego, wiec nie ma co robic
histerii.
Ale z drugiej strony - nie sam fakt jest szokujący (ostatecznie
mieliśmy ciekawe fotki Nasha i Dirka z czasów Suns, czy z imprezek u
panstwa Kirilenko i wiekszosc była w znacznie gorszym stanie - coś jak
Bartek po drafcie kipera ;-) ), a kolejny element pasujacy to schematu
zachowan Beasleya. Nastepny z wysokow utrwalający jego obraz jako head-
case'a. To już nie czerwnona flaga, tylko gigantyczny neon na każdym
skrzyżowaniu i reklamy w prime time.
Oficjalnie zaczynam sie bac o tego zawodnika. I nie tylko dlatego, ze
postawilem na niego w FB1. Po prostu nie lubie widziec jak głupi
dzieciak zawala kariere i to w dodatku po tym jak od dawna bylo dla
wszystkich jasne, ze nie mozna go zostawiac samego nawet na chwile.
Nie wiem - moze druzyny powinny miec etatowych kuratorow. Moze taki
zawodnik powinien przez pierwsze lata miec pensje przelewana na konto
kontrolowane przez NBA.
W kazdym razie nie powinno mu być podejmowac decyzji za siebie, bo
ewidentnie szczeniak jest niedojrzały.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-26 13:42:52
Autor: wiLQ
beasley nowe fotki
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> z kliniki i / lub blizszy start sezonu by je opublikowac.

Nope. Podobno to zdjęcia "okołocampowe", czyli całkiem nowe.

"Podobno".

[...]

Co by to zmienilo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 05:51:11
Autor: Leszczur
beasley nowe fotki
On 26 Paź, 13:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> Nie wiem - moze druzyny powinny miec etatowych kuratorow. Moze taki
> zawodnik powinien przez pierwsze lata miec pensje przelewana na konto

Co by to zmienilo?

Mniej elementow rozpraszajacych. Zawodnik mialby wieksze szanse na
dorosniecie do sytuacji.
A etat kuratora chyba bylby przydatny w wielu wypadkach, gdy dzieciaki
z absolutnych nizin społecznych z dnia na dzien staja sie
multimilionerami. Mało który jest odporny na takie zmiany. Na jednych
wpływa to tak jak Pippena (nazwijmy to przesadną oszczędnością), ale
większość zachowuje się jaki pijani marynarze na przepustce i po
wypłacie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-26 14:29:26
Autor: wiLQ
beasley nowe fotki

> Co by to zmienilo?

Mniej elementow rozpraszajacych. Zawodnik mialby wieksze szanse na
dorosniecie do sytuacji.

Czyli "kontrolowane przez NBA bez dostepu dla gracza"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 07:29:44
Autor: Leszczur
beasley nowe fotki
On 26 Paź, 14:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mniej elementow rozpraszajacych. Zawodnik mialby wieksze szanse na
> dorosniecie do sytuacji.

Czyli "kontrolowane przez NBA bez dostepu dla gracza"?

Az tak moze nie. Ale z pewnoscia kupowanie jachtow w drugim miesiacu
pracy nie sprzyja rozwojowi zawodowemu.

Pozdro

L'e-szczur

beasley nowe fotki