bebenek alu

Data: 2009-08-06 21:30:21
Autor: Łukasz Goran
bebenek alu
Dla wyjaśnienia dodam, że łączone są trzy największe na pająku, nastepne dwie również są razem, a pozostałe cztery są pojedyńcze. Znalazłem jedną kasetę całą na pająku ale kosztowała 500zl;)
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-06 22:18:02
Autor: mariuszmo
bebenek alu

--
co z tego że na pająku, ja mam dt 340 i kasetę SRAM PG 990, 6 zębatek siedzi na pająku a reszta tych najmniejszych luzem, też potnie się ale wyjścia innego raczej nie ma mówi się trudno, nigdy nie widziałem górskich kaset full na pająku.
Zastanawiam się co to za kaseta szosowa cała na pajaku za 5 stów, moge prosić o inf?

Data: 2009-08-06 22:29:42
Autor: Łukasz Goran
bebenek alu
http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=32_107&products_id=2165

Najmniejsza koronka jest osobno
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-06 22:32:13
Autor: Łukasz Goran
bebenek alu
Moja piasta to Reynolds więc właściwie hcyba to samo co DT- dokładnie popatrzyłem na piaste i nacięcia są właściwie w trzech koronkach- przy sprintach czasem mocno się ciśnie z twardego przełożenia;)) No nic zobaczymy- mam tylko nadizeję że nie przetnie tego bębenka...
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-08-06 23:27:32
Autor: mariuszmo
bebenek alu

Użytkownik "Łukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości news:h5ff75$pcq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
to raczej nie jest realne, najwyżej będą trudności ze zdjeciem kasety i tyle, ludzie tak używają działa, nigdy nikomu nie przcięło całkiem, sądze, że to niemożliwe

Data: 2009-08-07 05:48:44
Autor: kml
bebenek alu

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h5fi0h$dmt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Przecietego też nigdy nie widziałem, ale bardzo mocno pokiereszowane to juz tak.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

bebenek alu