becikowe 2013...

Data: 2013-01-01 07:45:45
Autor: Ogr
becikowe 2013...
Witam
Pytam tutaj bo nigdzie nie ma informacji na ten temat. Od dzisaj becikowe przyznawane bedzie tylko osobom z dochodem netto ponizej 1922zł miesiecznie (srednio na osobe w rodzinie). Moje pytanie brzmi za jaki okres ma być to dochód? Za srednie miesieczne dochody z poprzedniego roku? Z ostatniego pitu rocznego? A może tylko z miesiąca w ktorym narodziło sie dziecko ?

Data: 2013-01-01 16:41:19
Autor: witek
becikowe 2013...
Ogr wrote:
[...]

sredni dochód z poprzedniego roku generalnie na podstawie pita.

wygrzeb ustawe o swiadczeniach rodzinnych i przeczytaj pierwszy paragraf. Jest toto zdefiniowane na kilku poczatkowych stronach.
Calkiem skomplikowana matematyka z tego wyszla.

becikowe 2013...