będą kolejne pieniądze na górnictwo; wysoki import węgla z Rosji to wina spekulantów

Data: 2019-08-09 00:34:04
Autor: japanizer
będą kolejne pieniądze na górnictwo; wysoki import węgla z Rosji to wina spekulantów
https://www.money.pl/gospodarka/wicepremier-adam-gaweda-zapowiada-kolejne-kopalnie-warunek-zgoda-lokalnej-spolecznosci-6411600818133121a.html

PiSdy zapowiadają wywalanie kolejnych miliardów na kolejne kopalnie węgla; zbieżność obietnic z wyborami przypadkowa:

  Wicepremier Adam Gawęda zapowiada kolejne kopalnie. Warunek? Zgoda lokalnej   społeczności

  Budowa kopalni napotyka dziś często poważne przeszkody ze strony samorządów.   Będziemy więc inwestować tam, gdzie jest na to zgoda - zapowiada Artur gawęda,   wiceminister odpowiedzialny za węgiel.

Za rekordowy w historii Polski import węgla z Rosji wini spekulantów - zbieżność tłumaczeń z tłumaczeniami braków za komuny przypadkowa:

  W moim przekonaniu zbyt duża ilość zaimportowanego węgla jest nie tylko   elementem spekulacji (...)

Data: 2019-08-09 09:59:00
Autor: Silvio Balconetti
Am 09.08.19 um 09:34 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

No to moze czas na sejmowa komisje ds. spekulantow i szkodnikow spolecznych? Pan Antoni moglby jej przewodniczyc.

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-08-09 01:10:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 09:59:02 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:
> [...]
> No to moze czas na sejmowa komisje ds. spekulantow i szkodnikow spolecznych? Pan Antoni moglby jej przewodniczyc.

Jak węgiel ruski, to może od razu pojechać po całości i powołać ???????????? ???????? ?? ?????? ? ??????????????? ? ??????????

--
Bruno

Data: 2019-08-09 03:01:29
Autor: Jacek Bialy
będą kolejne pieniądze na górnictwo; wysoki import węgla z Rosji to wina spekulantów
Jak węgiel ruski, to może od razu pojechać po całości i powołać ???????????? ???????? ?? ?????? ? ??????????????? ? ??????????
-- -- -- -- -- -- -

Ruski węgiel może szybko się skończyć, gdy Donbas znowu stanie w ogniu. Jak długo można ryć pod ziemią za parę ruskich rubli?

Data: 2019-08-09 15:49:13
Autor: Yogi
Dnia Fri, 9 Aug 2019 03:01:29 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

Jak węgiel ruski, to może od razu pojechać po całości i powołać ???????????? ???????? ?? ?????? ? ??????????????? ? ??????????

Ruski węgiel może szybko się skończyć,

Skąd macie te przecieki Piszczyk?

gdy Donbas znowu stanie w ogniu.

Wasi towarzysze już o to zadbają!

Jak długo można ryć pod ziemią za parę ruskich rubli?

Spytrajcie na Śląsku? Jak się ma ten pies co z nim wyście tam stali? ;-)))

będą kolejne pieniądze na górnictwo; wysoki import węgla z Rosji to wina spekulantów