[quady] będą nowe przepisy

Data: 2009-04-23 08:40:32
Autor: JKK
[quady] będą nowe przepisy
Data: 2009-04-23 09:17:50
Autor: Jacek Krywult
[quady] będą nowe przepisy

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:gsp2h1$ea2$1news.wp.pl...
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6529725,Quady_znikna_z_gorskich_szlakow.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

że quady znikną do końca to ja nie wierzę, ale mam nadzieję że coś w końcu zrobią z quadami, motocyklami i skuterami śnieżnymi.
Jest to ogromna dewastacja środowiska i straszne uprzykrzanie się innym ludziom.

W sumie to rozwiązanie nie jest chyba zbyt skąplikowane, odopwiednie przepisy (tablice rejestracyjne)
czytelne oznakowanie wjazdów do lasów i na szlaki  (zakazy wjazdu)
i kontrola dosłownie kilku punków - schronisk, gdzie quadowcy jeżdża.

Wystarczy posłać w niedzielę na 4 godziny funkcjonariusza do schroniska na Karkoszczonkę, gdzie mają swoją wylęgarnię
 i już  połowa ruchu w szczyrku i brennej jest pod kontrolą.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-04-23 15:11:55
Autor: Krzysztof Kucharski
[quady] będą nowe przepisy

Użytkownik "Jacek Krywult" <pwsk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsp4q8$qro$1news.onet.pl...

[...]
[...]

Tablice rejestracyjne? Na jakiej podstawie? PORD? Zreszta, jest to zbędne. Już teraz, w tej chwili istnieje prawo znakomicie regulujące kwestię. Mam na mysli Kodeks Wykroczeń, a konkretnie art. 161 tegoż. Problemem nie jest brak prawa, ale brak woli jego egzekwowania.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

[quady] będą nowe przepisy