będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!

Data: 2017-11-10 06:13:32
Autor: Bytomir Kwasigroch
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
Głosiła bowiem, że   reparacje Polsce się nie należą, gdyż się ich zrzekliśmy.

Nu ale podobno nie ma na to żadnych papierów, znaczy podpisanych przez
kogoś upoważnionego.

Data: 2017-11-10 06:21:58
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Podpisane to moga byc. Jak nie sa zgloszone do onz to sa mniej warte niz papier na ktorym to napisano.

Data: 2017-11-10 06:42:25
Autor: japanizer
On Friday, November 10, 2017 at 11:22:00 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Podpisane to moga byc. Jak nie sa zgloszone do onz to sa mniej warte niz papier na ktorym to napisano.

Myślę, że reparacje od Niemiec PiS załatwi jakiś miesiąc-dwa po tym, jak załatwi od Rosjan zwrot Tupolewa.

Data: 2017-11-10 16:25:24
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Myślę, że reparacje od Niemiec PiS załatwi jakiś miesiąc-dwa po tym, jak załatwi od Rosjan zwrot Tupolewa.

A ja myślę że te sukcesy nastąpią równoczesnie :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-11 04:58:23
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Reparacje z tupolewem moga miec tylko jeden wspolny punkt. Taki ze niemcy zrobili katastrofe zeby zginal czlowiek ktory jako pierwszy zaczal sie domagac odszkodowania.

Data: 2017-11-11 07:13:27
Autor: japanizer
On Saturday, November 11, 2017 at 9:58:24 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Reparacje z tupolewem moga miec tylko jeden wspolny punkt. Taki ze niemcy zrobili katastrofe zeby zginal czlowiek ktory jako pierwszy zaczal sie domagac odszkodowania.

Musisz podrzucić ten trop Maciarewiczowi.

Obstawiam, że Błasik mógł mieć jakiegoś Niemca w rodzinie. Błasik to nie jest czysto polskie nazwisko, jak Kowalski, czy czysto rosyjskie nazwisko, jak Maciarewicz.

Dlatego wszedł do kabiny pilotów bez licencji, i gdy z wieży kontroli Ruskie mówili "brak warunków do lądowania", to on na to do naszych zuchów, którzy bez uprawnień mogli tego dnia co najwyżej hulajnogą w parku powozić: "śmiało, zmieścisz się".
Jak dokładnie posłuchać nagrania audio z czarnej skrzynki, to da się wyczuć niemiecki akcent w jego słowach.

Data: 2017-11-11 09:20:55
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Nie kpij bo tam zginelo duzo ludzi. Gdyby to byl zamach to trzeba szukac kto mial w tym interes. Interes mieli tylko niemcy. Teraz tez robia co moga zeby obalic rzad co chce wystapic o odszkodowanie za wojne.

Data: 2017-11-11 10:32:24
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
W 2010 nie było mowy o reparacjach, ani na to się nie zanosiło. Ani Niemcy ani Rosjanie nie mieli wtedy interesu. Kto mógł mieć? Oczywiście ten kto tej śmierci prezydentowi najbardziej życzył.

Data: 2017-11-11 13:11:40
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Jesli o czyms nie wiesz nie znaczy ze tego nie bylo. Znaczy ze nie wiesz.

Data: 2017-11-11 14:27:59
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
To prawda. Początkowo miałem nijaki stosunek do tej katastrofy, ale skoro widać, kto najgorliwiej zacierał ślady, to wniosek jest jeden - na złodzieju czapka gore.

Data: 2017-11-11 23:34:29
Autor: u2
W dniu 11.11.2017 o 23:27, jacekbialy80@gmail.com pisze:
To prawda. Początkowo miałem nijaki stosunek do tej katastrofy, ale skoro widać, kto najgorliwiej zacierał ślady, to wniosek jest jeden - na złodzieju czapka gore.

na mordercy czapka gore ? bez sensu białasku:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-11 14:46:53
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
  no oczywiście.. Współczuję u2   Napijmy się lepiej - Twoje zdrowie!

Data: 2017-11-11 15:52:18
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Wiem, że nic nie wiem.. Ale powiem ci na ucho: WSIarze ich zabili.

Data: 2017-11-11 17:10:00
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Hipoteza ze to byl zamach nie jest zbyt mocna. Ale jest na tyle silna ze wykluczyc jej sie nie da. Jesli byl to zamach to celem byl Kaczynski a powodem ze upomni sie o reparacje. Ruski w zyciu by u siebie czegos takiego nie zrobil bo nie mial zadnego powodu.

Data: 2017-11-12 04:20:51
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Z ruskimi to jest jeszcze tak, że w środowiskach śmiersz/gru istnieje coś takiego jak zemsta. Ale mszczą się głównie na potomkach (Kukliński) i na ogół za zdradę.
Jeśli chodzi o Niemców, to naprawdę nie mieli powodów do robienia krzywdy któremukolwiek z braci Kaczyńskich. Gdyby nie Kaczyński, PO nigdy nie doszłaby do władzy, dlatego że jedyną rzeczą, w jakiej ludzie z PO się wyszkolili, to umiejętne konfrontowane się z braćmi Kaczyńskimi (także dzisiaj każda dyskusja z kimś z PO kończy się tematem Jarosława Kaczyńskiego). Wniosek jest taki, że gdyby nie było braci Kaczyńskich, ktoś inny walczyłby z ubekistanem i jest wielce prawdopodobne, że robiłby to skuteczniej.

Data: 2017-11-12 04:41:43
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
W Warszawie spalili kobiete bo tylko mowila ze oddawanie kamienic zlodziejom jest nieuczciwe. niemcy maja do zaplacenia kilka bilionow dolarow i jest to blizej dziesieciu niz dwoch. Jak beda mieli rozlozone ja sto lat to odczuja to bo nie beda mieli wolnych sobot itp. Jak rozlozyc na dwadziescia to maja kartki na zarcie. I oni nie mieli powodu zeby uciszyc Kaczynskiego?

Data: 2017-11-12 05:28:09
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Nie mieli powodu zabijać Kaczyńskiego, bo dzięki Kaczyńskim Platforma rządziła w Polsce osiem lat i gdyby nie sowa-leaks rządziłaby i dziś, a kaczuś by tylko łapkami potrząsał i wołał o pomstę do nieba.

Data: 2017-11-12 06:18:00
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
niemcom placforma byla potrzebna zeby nikt o reparacjach nie pomyslal. Ale dali niemcy dupy bo nie przypilnowali w Polsce wladzy tak zeby ludziej jej nie znienawidzili. Ludzie tak znienawidzili politykow placformy ze glosowali na cos takiego jak Kukiz.

Data: 2017-11-12 06:39:34
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Kaczynscy też im byli potrzebni już przy okrąglym meblu. Uznano, że nie są niebezpieczni (łatwo ich ośmieszyć), więc wciągnięto ich do polityki jako wentyl bezpieczeństwa. I rzeczywiście, cała narracja PO zbudowana została na odwrotności negatywnego wizerunku braci Kaczyńskich.
Reasumując: Gdyby depozytariuszem polskiej racji stanu był ktoś bardziej przewidujący, a wizerunkowo bardziej spokojny i opanowany, deubekizacja Polski rozpoczelaby się w latach 90, a powoływanie do życia czegoś takiego jak PO miałoby się z celem (jeśli byłoby w ogóle możliwe).
Pozostaje więc pytanie, dlaczego ktoś taki nie pojawił się w polskiej polityce? Odpowiedź prosta - nie miał prawa zaistnieć z punktu widzenia interesów peerelowskiego establishmentu.

Data: 2017-11-12 07:00:53
Autor: Zenek Kapelinder
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Jak deubekizacja miala sie odbyc w latach dziewiecdziesiatych jak to sb, wysoko postawieni aparatczycy pzpr i ich slugusy zwane demokratyczna opozycja zrobily w Polsce przewrot skutkujacy rezygnacje z socjalizmu?

Data: 2017-11-12 07:52:14
Autor: jacekbialy80
będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!
Tak się mogła odbyć, jak się odbyła u sąsiadów.
Nasz problem w tym, że większość Polaków z polskim klerem na czele nie chciała walczyć z komuną, tylko chciała lepszej komuny. Takiej bardziej kolorowej, z kościołem, solidarnością i tak dalej. Stan wojenny był doskonałą okazją ku temu, aby Polacy zaczęli przygotowywać się do zbrojnego powstania - i to już nie pod szyldem 'S', tylko innym..
Kornel Morawiecki zrobił kardynalny błąd, że w nazwie swojej organizacji odwołał się do nazwy związku, który walczyć nigdy nie potrafił. On powinien dać se z tym spokój i szukać kontaktów z Rządem Londyńskim. Należało przywrócić Delegację Rządu na Kraj i zacząć szkolić ludzi, którzy pokierują walką. Oczywiście byłyby silne perturbacje że strony władz brytyjskich, ale mieliśmy silnego sojusznika w osobie prezydenta Reagana, który miał na Brytyjczyków duży wpływ. Na papieża nie należało się oglądać, ani nie zwracać uwagi na jego gadanie. Tym bardziej należało ignorować Wałęsę, a na jego zaczepki reagować prawdą o Bloku, która już wtedy była znana.
Niestety stało się inaczej - przyssaliśmy się do świętych krów, więc mamy to, na co żeśmy sobie zasłużyli.

Data: 2017-11-11 17:43:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 00:52:19 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Wiem, że nic nie wiem.. Ale powiem ci na ucho: WSIarze ich zabili.

Raczej ciocia StaSia jeśli już.

będą odszkodowania od Niemiec, jest "ekspertyza"!