będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?

Data: 2014-07-09 09:46:58
Autor: zarząd komplementariusza
będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
dostałem list papierowy z marmurkowego pkobp informujący
że 1 października prowadzi zmiany zarówno dla marmurkowego
pkobp jak i dla klientów inteligo. Dołączono nowy cennik
w którym nie ma ani słówka o zmianach w inteligo.

w marmurku mam oszczędnościowe z symbolicznym saldem 0,01
więc mnie te zmiany są obojętne. Natomiast nie ukrywam, że
ewentualna podwyżka opłat w inteligo wq... mnie na maksa...

Data: 2014-07-29 21:55:02
Autor: Slavekk
W dniu 2014-07-09 18:46, zarząd komplementariusza pisze:
[...]

  Już jest w poczcie wewnętrznej Inteligo PDF z informacjami o zmianach.
Żeby się ustrzec przed zawałem warto zacząć go czytać od strony 15. ;)

Sławek

Data: 2014-07-29 15:44:00
Autor: zarząd komplementariusza
będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
dzięki ci dobry człowieku za wzmianke o stronie 15
bo nie dużo brakowało a wq... się niesamowicie

Data: 2014-07-30 19:35:44
Autor: Slavekk
W dniu 2014-07-30 00:44, zarząd komplementariusza pisze:
dzięki ci dobry człowieku za wzmianke o stronie 15
bo nie dużo brakowało a wq... się niesamowicie

;)
Na razie (czytając od str. 15) znalazłem tylko jedna podwyżkę - 1,00zł za polecenie zapłaty w rach. firmowym (było 0,00)

Coś przeoczyłem?

Sławek

Data: 2014-07-31 16:29:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Slavekk"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2014-07-30 00:44, zarząd komplementariusza pisze:
dzięki ci dobry człowieku za wzmianke o stronie 15
bo nie dużo brakowało a wq... się niesamowicie

Co macie na str 15 ?
Bo czesc II, dla kont zalozonych przed 11.05.2010 jest u mnie/teraz od strony 12..

Na razie (czytając od str. 15) znalazłem tylko jedna podwyżkę - 1,00zł za polecenie zapłaty w rach. firmowym (było 0,00)
Coś przeoczyłem?

A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?

J.

Data: 2014-07-31 09:57:26
Autor: zarząd komplementariusza
będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?

nie obowiązują praktycznie nikogo, a niepotrzebnie
podnoszą ludziom ciśnienie.

Data: 2014-07-31 19:03:08
Autor: J.F.
będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał
A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?
nie obowiązują praktycznie nikogo, a niepotrzebnie
podnoszą ludziom ciśnienie.

Ale czym podnosza ?
Z tego co widze to chyba nawet lepsze - brak oplaty za przelew do innego banku, a wysokie oplaty czy zwyzki sa za nieinteresujace operacje.

J.

Data: 2014-07-31 10:12:40
Autor: zarząd komplementariusza
będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?
W dniu czwartek, 31 lipca 2014 19:03:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Uďż˝ytkownik "zarzďż˝d komplementariusza"  napisaďż˝

> [...]

Z tego co widze to chyba nawet lepsze - brak oplaty za przelew do innego banku, a wysokie oplaty czy zwyzki sa za nieinteresujace operacje.

opłaty za prowadzenie rachunku - 5zł osobiste 4zł firmowe

Data: 2014-07-31 21:01:39
Autor: J.F.
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości
> [...]
operacje.
opłaty za prowadzenie rachunku - 5zł osobiste 4zł firmowe

Czy mowimy o tym, co inteligo rozeslalo niedawno do wewnetrznych skrzynek ?

Na 1 stronie jak byk - prowadzenie konta 0 zl, niezaleznie od stanu.
Na 6 dla firmowych tez.

Za to dla starych klientow na stronie 12 - prowadzenie konta ze stanem do 99.99 - 4.99zl.
I dla firmowych na str 19 - 3.99 zl.

Wiec faktycznie - nalezy zaczac lekture od strony 12 lub 19, zeby zdazyc przejsc na nowe warunki ?

J.

Data: 2014-07-31 21:04:23
Autor: Slavekk
W dniu 2014-07-31 16:29, J.F. pisze:
[...]

Faktycznie - odwrócili kolejność.
No bo to samobój marketingowy był - zaczynać od złych wieści
Gwiazdkę na str 12 zdekodowałeś?

Na razie (czytając od str. 15) znalazłem tylko jedna podwyżkę - 1,00zł
za polecenie zapłaty w rach. firmowym (było 0,00)
Coś przeoczyłem?

A co jest zlego jest w nowych warunkach, od str 1 ?

Od strony 1 TERAZ czyli od strony 15 poprzedniej wersji PDFa - nic, poza tym PZ dla firmowego

Od strony 1 poprzedniej wersji czyli od str 12 nowej wersji PDFa - trochę jest:
- prowadzenie konta 4,99zł/mc
- obsługa karty 0,99 zł/mc
- przelew zewnętrzny 0,99 zł/mc

Sławek

Data: 2014-07-31 21:24:00
Autor: J.F.
[...]

Gwiazdka faktycznie sprawia klopot

"* Klienci, którzy zawarli umowę przed tym terminem mają możliwość przejścia na warunki określone w Części II po złożeniu stosownego oświadczenia woli za pośrednictwem serwisu internetowego."

Czyli wychodzi na to ze obowiazuje mnie czesc 2, a po zlozeniu stosownego oswiadczenia moge przejsc na Czesc 2 :-)

Chyba ze jak mowisz - kiedys bylo odwrotnie, potem odwrocili, ale numeracji w wyjasnieniu nie zmienili :-)

A gdzie sie przechodzi na nowe warunki w serwisie internetowym ?

Od strony 1 poprzedniej wersji czyli od str 12 nowej wersji PDFa - trochę jest:
- prowadzenie konta 4,99zł/mc

z tym ze przy stanie od 100zl juz tylko 0.

- obsługa karty 0,99 zł/mc
- przelew zewnętrzny 0,99 zł/mc

przelew to za sztuke.

Ale obie pozycje obowiazywaly od dawna, jesli ktos na starych warunkach dzialal.
Nic sie tu nie pogorszylo.

J.

będą podwyżki opłat w Inteligo czy nie?