będzie bezpartyjny poseł w Parlamencie Europejskim?

Data: 2018-10-26 07:20:48
Autor: japanizer
będzie bezpartyjny poseł w Parlamencie Europejskim?
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/patryk-jaki-planuje-start-w-wyborach-do-parlamentu-europejskiego/sg4yytb

  Nie wykluczam startu w wyborach do Parlamentu Europejskiego - powiedział były   kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy Patryk Jaki.

Data: 2018-10-26 07:51:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 26 października 2018 16:20:49 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Coś tak czułem, że PiS będzie chciał schować co większych głupków w PE i w ten sposób oczyścić grunt przed jesiennymi wyborami. Ciekawe kiedy Antoniego i Krycha ogłoszą, że oni też nie wykluczają.

--
Bruno

Data: 2018-10-27 14:20:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 26 października 2018 16:51:12 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Coś tak czułem, że PiS będzie chciał schować co większych głupków w PE i w ten sposób oczyścić grunt przed jesiennymi wyborami. Ciekawe kiedy Antoniego i Krycha ogłoszą, że oni też nie wykluczają.

Tutaj akurat będę bronił Jakiego. Osoby z mojej rodziny, które we Wrocku zresztą
głosowały na KO, uważają go za osobę całkiem sympatyczną w odróżnieniu od
większości polityków pro-PiS-owskich. Przegrał, bo startował z niewłaściwej
listy, nie popieranej przez większość mieszkańców Warszawy.

Data: 2018-10-27 10:51:08
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:21a14421-0d4d-48b4-a502-965645408e0bgooglegroups.com...
[...]

No paczpan, co ich tak tam ciagnie? Przecież UE jest "be".

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 10:56:14
Autor: Pajdak
będzie bezpartyjny poseł w Parlamencie Europejskim? Jaki?
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b6c9b80-17e4-478d-aee7-232b086aadfagooglegroups.com...
No widzisz do czego mozna dojsc uczciwa praca. Nie to co ja bumelant. Chociaz pracuje w niemieckim burdelu dla bylych nazistow. Pisalem ze lekko tam nie ma ale chociaz na miche wodnistej zupy zarobilem. tylko ta kicha stolcowa Butelka po pepsi z niej wypada buuuu bbuuuuu buuu.

Vostede é un tolo estúpido e un porco balanceado baixo unha cerca. Eles van escribir na súa lápida:"De liegt der Hund begraben".