będzie nacjonalizacja mediów!

Data: 2020-07-23 16:50:47
Autor: japanizer
będzie nacjonalizacja mediów!
Pistargowica popuszcza już w majtki z zachwytu:

https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-lukaszenka-grozi-wyrzuceniem-zagranicznych-mediow-jesli-wzyw,nId,4627658

  Prezydent Białorusi zagroził wyrzuceniem z Białorusi zagranicznych mediów, które "wzywają   do majdanu". Według Alaksandra Łukaszenki media zachodnie takie jak BBC i Radio Swaboda są     nie tylko tendencyjne, ale promują masowe nieposłuszeństwo..

Data: 2020-07-24 02:27:17
Autor: A. Filip
będzie nacjonalizacja mediów! [japanizer potępia nacjonalizacje BBC przez Łukaszenkę! ;-) ]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak Łukaszenka _znacjonalizuje_ BBC?

Możesz nie używać słów których znaczenie nie pojmujesz? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-24 02:48:31
Autor: japanizer
On Friday, July 24, 2020 at 9:27:19 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
>   media zachodnie takie jak BBC i Radio Swaboda są nie tylko
>   tendencyjne, ale promują masowe nieposłuszeństwo.

Spytaj kogoś z pistargowicy. Oni podobno już mają wszystko dopięte na ostatni guzik.

W końcu w 1993 roku sami sprzedali polską gazetę w niemieckie ręce.

Data: 2020-07-24 03:16:17
Autor: Jacek Bialy
będzie nacjonalizacja mediów! [japanizer potę pia nacjonalizacje BBC przez Łukaszenkę! ;-) ]

Jak Łukaszenka _znacjonalizuje_ BBC?

 - Spytaj kogoś z pistargowicy. Oni podobno już mają wszystko dopięte na ostatni guzik.

Ja powiem, jako dyżurny 'pistargowiczanin' - odsprzedamy nasze udziały w BBC Anglikom, to wtedy będzie nacjonalizacja BBC.

--
JB

Data: 2020-07-24 20:52:52
Autor: Runt
W dniu 2020-07-24 o 12:16, Jacek Bialy pisze:

[...]

POważnie? Kto ma te udziały? Minister od maseczek czy Prime Minister, a może budowniczy 2 srebrnych wież?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 15:46:31
Autor: Jacek Bialy
[...]

 - POważnie? Kto ma te udziały

Idź, bo ci ktoś na ogon nadepnie..

Data: 2020-07-25 07:12:51
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-25 o 00:46, pawian Jacek Bialy pisze:

[...]

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-07-25 05:50:42
Autor: Jacek Bialy
zlikwidować TVN24!!!
Jak Łukaszenka _znacjonalizuje_ BBC?
   - Spytaj kogoś z pistargowicy. Oni podobno już mają wszystko dopięte na ostatni guzik. Ja powiem, jako dyżurny 'pistargowiczanin' - odsprzedamy nasze udziały w BBC Anglikom, to wtedy będzie nacjonalizacja BBC.
  - POważnie? Kto ma te udziały Idź, bo ci ktoś na ogon nadepnie..

 - Masz coś do powiedzenia w temacie?

Spróbuj najpierw zrozumieć, o czym jest dyskusja, zanim zaczniesz skakać po gałęziach.

JB

Data: 2020-07-25 17:54:36
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-25 o 14:50, łysy pawian Jacek Bialy pisze:

Idź, bo ci ktoś na ogon nadepnie..
  - Masz coś do powiedzenia w temacie?
Spróbuj najpierw zrozumieć, o czym jest dyskusja,
to ja założyłem temat więc to ty baranie nie masz pojęcia!
zanim zaczniesz skakać po gałęziach.

W O N gnido!

Data: 2020-07-25 12:25:03
Autor: Jacek Bialy
zlikwidować TVN24!!!
Spróbuj najpierw zrozumieć, o czym jest dyskusja,
 - to ja założyłem temat

Japa rozpoczął ten wątek, a ty skaczesz tu jak małpa w zoo.

--
JB

Data: 2020-07-26 08:09:59
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-25 o 21:31, pijaczyna u2 pisze:
[...]
węź od jacusia banana i mu go zaszpuntuj. ;-)))

Data: 2020-07-26 08:09:30
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-25 o 21:25, Jacek Bialy pisze:
Spróbuj najpierw zrozumieć, o czym jest dyskusja,
  - to ja założyłem temat
Japa rozpoczął ten wątek,
POważnie? Ja nie jestem japa ale to ja nadałem temat.
a ty skaczesz tu jak małpa w zoo.
jecusiu, tyle razy ci mówiłem byś zajął sie iskaniem swojego dziadzi, a ty wciąż skaczesz po drzewach z bananem w ręce od u2 i drugim zaszpuntowanym w twoje ulubione miejsce przez zenusia. ja ci jacusiu jako prawosławnemu komuniście przesyłam chrześcijańskie oculum pro oculo et dentem pro dente!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-28 04:50:18
Autor: Jacek Bialy
zlikwidować TVN24!!!
Spróbuj najpierw zrozumieć, o czym jest dyskusja,
  - to ja założyłem temat
Japa rozpoczął ten wątek,

 - POważnie?

Zapytaj go.

 - Ja nie jestem japa ale to ja nadałem temat.

Tak ci się wydaje, bo nie rozumiesz dyskusji, do której się włączyłeś.

JB

Data: 2020-07-25 07:46:37
Autor: A. Filip
zlikwidować TVN24!!!
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Dlaczego sami się do tego nie stosujesz?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-25 08:59:20
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-25 o 07:46, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Dlaczego sami się do tego nie stosujesz?

Odganiam upierdliwe takie jak ty muchy ;-)))

Data: 2020-07-25 05:54:11
Autor: Jacek Bialy
zlikwidować TVN24!!!
Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Dlaczego sami się do tego nie stosujesz?

 - Odganiam upierdliwe takie jak ty muchy ;-))) Ty wracaj na wybieg i tam się iskaj. Tutaj nadepnie ci ktoś na ogon i znowu zaczniesz płakać.

JB

Data: 2020-07-25 17:56:10
Autor: Runt
biały idiota
W dniu 2020-07-25 o 14:54, Jacek Bialy pisze:
[...]

W ON ty stary durniu!
Nie masz nic do powiedzenia w temacie to spier...j stary przygłupie!

Data: 2020-07-25 12:46:08
Autor: Jacek Bialy
biały idiota
[...]

A nie mówiłem?   Wracaj do dziadzi, bo ci zje kolację i znowu będziesz płakał.

--
JB

Data: 2020-07-26 08:10:26
Autor: Runt
chcesz banana?
W dniu 2020-07-25 o 21:46, Jacek Bialy pisze:

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to spier...j stary przygłupie!
A nie mówiłem?

jacusiu, ty nie mówisz ty bełkoczesz. POdskakujesz -> obrywasz. ;-)))
Wracaj do dziadzi,
dziadzia, nie masz gdzie wracać to zgłoś się do zenusia albo u2.
bo ci zje kolację i znowu będziesz płakał.
to z autopsji prawda? ;-)))

Data: 2020-07-28 04:57:11
Autor: Jacek Bialy
chcesz banana?
Nie masz nic do powiedzenia w temacie to spier...j stary przygłupie!
A nie mówiłem?

 - jacusiu, ty nie mówisz ty bełkoczesz. POdskakujesz -> obrywasz.. ;-)))

Myślisz że kogoś bolą twoje epitety? One są na poziomie dziecka w piaskownicy (nie baw się GWnem, to może stamtąd wyjdziesz).

JB

Data: 2020-07-29 02:38:18
Autor: Jacek Bialy
chcesz banana?
Myślisz że kogoś bolą twoje epitety? One są na poziomie dziecka w piaskownicy (nie baw się GWnem, to może stamtąd wyjdziesz).

JB

    - W O N !

Zawsze do uslug Jaśnie Panie! - Jeśli kiedykolwiek zechcesz dostać w ryja, to na mnie możesz liczyć. Do miłego!

--
JB

Data: 2020-08-01 07:09:16
Autor: Jacek Bialy
chcesz banana?
[...]

Buuuuu ha-ha-ha!

Chcesz jeszcze po kracie pawianie?

Data: 2020-08-02 07:32:54
Autor: Runt
biała bananowa republika kolesi
W dniu 2020-08-01 o 16:09, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Chcesz jeszcze po ryju osrany małpiszonie?

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Dociera?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-08-04 13:51:07
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ależ bardzo proszę - zesraj się, a nie daj się..  B?uuuuu ha-ha-ha!

Data: 2020-08-05 08:19:57
Autor: Runt
biała republika w zoo
W dniu 2020-08-04 o 22:51, Jacek Bialy pisze:
[...]

Dobrze sie bawicie śmietnikowe dziwki? wszyscy trzej: zenus życiowa pokraka u2 pijaczyna i sb-ek bialy macie w łbach kocie szczyny.

Data: 2020-08-05 02:29:11
Autor: Jacek Bialy
biała republika w zoo
[...]

 - Dobrze sie bawicie (...)

                   z tobą wyśmienicie
Debilu grupowy z dupą zamiast głowy

JB

Data: 2020-08-06 09:01:27
Autor: Runt
biała republika w zoo
W dniu 2020-08-05 o 11:29, sb-śmieć Jacek Bialy pisze:
Debilu grupowy z dupą zamiast głowy
łysy pawianie z krostami na tyłku i kocimi szczynami we łbie, dał ci zenuś banana? ;p-))))

Data: 2020-07-25 13:09:13
Autor: Zenek Kapelinder
zlikwidować TVN24!!!
Nie pierdol pizdziak vel runt dziura w dupie. Zasłużony nazista w niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów srał ci na plecy i dlatego cię muchy obsiadly.

Data: 2020-07-26 08:10:39
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-25 o 22:09, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Nie pierdol
a fe! a fe! zenusiu, tu nie "warstat" ani rusztowanie. wyrażaj sie chamie kulturalnie! jest takie słowo! ;-)))
pizdziak
zenusiu, ja się miewa twoja wyszamotana przez u2 i jacusia przerośnięta łechtaczka?
vel runt dziura w dupie.
zenusiu, skąd u ciebie takie skłonności do kiszki stolcowej?
Zasłużony nazista
to twój avus?
w niemieckim burdelu
tam się urodziłes bękarcie?
dla zasłużonych nazistów
prowadził go twój germanaus?
srał ci na plecy
zenusiu, twoje hobby to koprofagia? no no!
nie wiedziałem, że jesteś gównożercą? ;-)))
i dlatego cię muchy obsiadly.
i co z nimi zrobiłeś? złapałes i zjadłeś?

https://www.youtube.com/watch?v=LdeXxv54yt8

Data: 2020-07-26 01:24:26
Autor: Zenek Kapelinder
zlikwidować TVN24!!!
Ziewwwwww. Lotny jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie jak płyta chodnikowa. Chcesz banana? Zjesz go dwa razy.

Data: 2020-07-27 17:25:50
Autor: Runt
zlikwidować TVN24!!!
W dniu 2020-07-26 o 10:24, piździak z butelką kefiru w kiszce stolcowej cwelik Zenek Kapelinder pisze:
Ziewwwwww. Lotny jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie jak płyta chodnikowa. Chcesz banana? Zjesz go dwa razy.

Spadaj cwelu!

Data: 2020-07-27 12:48:23
Autor: Zenek Kapelinder
zlikwidować TVN24!!!
Ciekawe czy jak byś pizdziak vel runt dziura w dupie znał swojego ojca to też byś tak do niego powiedzial.

Data: 2020-07-29 06:23:50
Autor: Runt
zenuś kanalia!
W dniu 2020-07-27 o 21:48, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Ciekawe czy jak byś pizdziak

jak tam twoja łechtaczka śmieciu?

vel runt dziura w dupie

uwielbiasz kichy stolcowe co?

znał swojego ojca

słuchaj PSI SYNU! Od mojego oja wara! dotarło ty KANALIO?
ze tez takie gnidy jak ty ta ziemia nosi! obyś zdychał powpli!

to też byś tak do niego powiedzial.

W O N  ty sukinsynu!

Data: 2020-07-29 08:06:04
Autor: Zenek Kapelinder
zenuś kanalia!
Nie napinaj się tak pizdziak vel runt dziura w dupie bo ci szwy od dziury w dupie  popuszcza i cały lifting żeby okrągła była pójdzie w pizdu. Nic nie mam do twojego ojca. Jak ty go nie znasz to niby skąd ja miałbym go znac?

Data: 2020-07-29 21:32:35
Autor: Runt
zenuś bękart!
W dniu 2020-07-29 o 17:06, padlina i bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

  W O N  Ś M I E C I U !!!

Obyś zdychał powoli kanalio!

Data: 2020-07-29 21:40:53
Autor: u2
zenuś bękart!
W dniu 29.07.2020 o 21:32, Runt pisze:
  W O N  Ś M I E C I U !!!

Obyś zdychał powoli kanalio!

uważaj szpunt, bo żyłka tobie pęknie ze złości:)))))))))))

Data: 2020-08-01 07:34:48
Autor: Runt
bękarty polityki!
W dniu 2020-07-29 o 21:40, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 29.07.2020 o 21:32, Runt pisze:
  W O N  Ś M I E C I U !!!
Obyś zdychał powoli kanalio!
uważaj szpunt,
uważaj ochlaptusie
bo żyłka tobie pęknie ze złości:)))))))))))
bo ci zenuś w czasie waszych klozetowych igraszek rozwali ci kichę stolcowa. dobrze się bawicie girles?

Data: 2020-07-29 09:26:38
Autor: Konopny Nespresso
zlikwidować TVN24!!!
kłamliwy Runt napisał:

Spadaj !

tefauen powstał przeca z publicznych pieniędzy (częściowo albo w większości),
więc państwo ma do tej stacji normalne prawo.

Nie pamiętasz jak kaska z FOZZu szła najpierw do ITI panama, gdzie
następnie wróciła po kilku latach do "nowej" spółki w formie jakich (hi hi)
dywidend dla spółki ITI holding w luksemburgu?

Tak było.

Data: 2020-07-24 12:22:52
Autor: A. Filip
> [...]

W końcu w 1993 roku sami sprzedali polską gazetę w niemieckie ręce.

Ile ta gazeta miała udziału w rynku?

Nie są bez winy ale więcej winy nie leży gdzie indziej?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-24 03:39:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

Wtedy trzeba było Niemcowi sprzedawać, bo w roku 93 tylko esbecja i wsiarnia miała w Polsce pieniądze. Ale oni juz nie wrócą i polskie państwo wszystko od niemiaszków elegancko odkupi (i jeszcze im podziękuje kopem w d... za 'opiekę' nad polskimi mediami - ponoć przyjaciół poznaje się w biedzie).

JB

Data: 2020-07-24 03:09:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -

Co to ma wspólnego z nacjonalizacją? On chce wyrzucić zagraniczne media, bo krajowe tytuły ma całkowicie znacjonalizowane (jeśli nie zrusyfikowane). Tak więc Filip ma rację - nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz.

--
JB

Data: 2020-07-24 12:35:02
Autor: A. Filip
Białoruskie media są lepsze od zagranicznych (dla Łukaszenki)
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

_Masowe_wyrzucenie zagranicznych mediów niby mu wyjdzie na zdrowie
_na długą metę_?  Odetnie skutecznie Białorusinów od "innych wersji"
zza nieprzyjaznej granicy?

Łukaszenka całkiem często sprawia na mnie wrażenie politycznego idioty.
Jednak jak aż tyle lat pierdzi w stołek to skutecznie udowadnia że
politycznym idiotą dotąd nie był.  Interesujące jest rozważanie jakie ma
priorytety i jak długi  horyzont czasowy jest dla niego najważniejszy
(w tej kwestii).

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-24 06:51:34
Autor: Runt
W dniu 2020-07-24 o 01:50, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

W PL PiS robi wszystko by za pomocą TVP opluwać TVN24. ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 08:24:03
Autor: z
będzie nacjonalizacja mediów!
i wicewersja ;-)

Data: 2020-07-24 09:44:58
Autor: A. Filip
Na Białorusi będzie nacjonalizacja mediów!
[...]

Jakie prywatne telewizje "ma" PiS a jakie "ma" PO?  *KIEDY* TVP będzie
opluwać PiS?  PiS *kiedyś* w końcu wybory Sejmowe  przegra.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-24 10:29:28
Autor: Runt
TVPis
W dniu 2020-07-24 o 09:44, A. Filip pisze:
[...]

Aha! ;-))))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 03:20:15
Autor: Jacek Bialy
TVPis

Jakie prywatne telewizje "ma" PiS a jakie "ma" PO?  *KIEDY* TVP będzie
opluwać PiS?  PiS *kiedyś* w końcu wybory Sejmowe  przegra.

 - Aha! ;-))))

Runcik nie może się tego dnia doczekać?  Obyś go nie przeklinał Runciku i za Kaczyńskim nie zaczął tęsknić.

JB

Data: 2020-07-24 20:55:23
Autor: Runt
TVPis
W dniu 2020-07-24 o 12:20, Jacek Bialy pisze:

Jakie prywatne telewizje "ma" PiS a jakie "ma" PO?  *KIEDY* TVP będzie
opluwać PiS?  PiS *kiedyś* w końcu wybory Sejmowe  przegra.

  - Aha! ;-))))

Runcik

tylko bez czułości ciotka!

nie może się tego dnia doczekać?

jest 51:49, będzie 1:27! ;-)))

Obyś go nie przeklinał Runciku
tylko bez czułości ciotka!

i za Kaczyńskim nie zaczął tęsknić.

jesteś jego chłopakiem? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-24 11:28:20
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://twitter.com/Zosiaa16/status/1286015779285143552

boukun

Data: 2020-07-24 03:01:27
Autor: Jacek Bialy
będzie nacjonalizacja mediów!

https://twitter.com/Zosiaa16/status/1286015779285143552

-- -

Ty wiesz co boukun?  Mnie aż tego Budki trochę żal. Bo te suki z TVN to najczęściej ubeckie nasienie przyuczone do przesłuchiwania ludzi. No i siedzi wystraszony jak na tureckim kazaniu i nie bardzo wie co mu wolno gadać. Stare wygi z PiS-u uodporniły się na takie chwyty jeszcze w peerelowskich czasach, lecz taki Budka co ma powiedzieć? Że nie jest stróżem Nowaka? To mu przywalą ze strony PiS-u, że powinien pilnować własnej partii. A jeśli zacznie go bronić, to wsiarnia tylko na to czeka, żeby go ujebać i wymienić na Trzaskowskiego. Co za banda...

--
JB

Data: 2020-07-24 12:44:06
Autor: Sylvio Balconetti
Am 24.07.20 um 06:51 schrieb Runt:
[...]

Przypomina mi sie pobyt w Tajlandii przed przewrotem wojskowym i pozniej. Zeby sie jako tako poinformowac ogladalem BBC i pare amerykanskich stacji. Wojskowi obalili rzad, to zamkneli miejscowe stacje (wczesniej mozna bylo chociaz ogladac widoczki), BBC i moze jedna amerykanska sie krotko ostala. Pozniej juz nic nie bylo po angielsku. Sorry, byl RT, a wiec Russia Today. Na innych kanalach bylo nieustajace swieto flag i spiewow patriotycznych. Gazety obce cudem ocalaly i mozna je bylo czytac w restauracji.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-07-24 12:25:42
Autor: A. Filip
będzie nacjonalizacja mediów! [Na Białorusi i w UK ;-) ]
[...]

https://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-53510838
Russia report: Labour calls for review of news agency licence
; 24 July 2020

Labour has urged Ofcom to review the licence of Russian news agency RT
in the light of "troubling revelations" in the Russia report,
published this week. [...]

No jak ten Łukaszenka śmie robić to UK "ma zrobić" zdaniem opozycji?! ;-) --
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-25 15:41:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -

Co do nas należy?  Po pierwsze domagać się przestrzegania praw obywatelskich tamtejszych Polaków. Co z resztą? Dokąd u większości Białorusinów będzie miał poparcie, to nie wypada wtrącać się w ich sprawy. Tym bardziej, że jak dotąd militarnie Łukaszenka nam nie zagraża (nie chce wprowadzania tam baz rosyjskich, co dla nas jest istotne).

--
JB

Data: 2020-07-26 08:13:54
Autor: Runt
będzie nacjonalizacja mediów i POdwyżki dla policji
W dniu 2020-07-26 o 00:41, Jacek Bialy pisze:

Co do nas należy?  Po pierwsze domagać się przestrzegania praw obywatelskich tamtejszych Polaków.

Buhahhahhahahhahahhaaaa! I co w tym kierunku robisz?

[...]

Łukszenka zrobi to co mu Putin każe.

Data: 2020-07-28 05:02:59
Autor: Jacek Bialy
[...]

Powiedział użytkownik 'Runt' - stary znajomy Łukaszenki i Putina..  Buu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-25 17:30:46
Autor: z
będzie nacjonalizacja mediów!
Dzisiaj w "śniadaniu mistrzów" tvn24 usłyszałem że nadal gazety PO mają większą sprzedaż niż Pisowskie.

Że jedyną możliwą metodą która już jest dostępna PiSowi jest reglamentacja reklam spółek państwowych.

To jest robione ale nie prowadzi do zawłaszczenia mediów. Za mały wpływ.
Pis się nie posunie do DRASTYCZNYCH metod a lamenty opozycji że z Pisem nie da się wygrać świadczą tylko o opozycyjnej NIEMOCY.

Krytyka za małych środków przywiezionych ze szczytu kiedy straty w pandemii mamy mniejsze to wyznacznik tego na co stać popaprańców.

Jak tak dalej pójdzie to PiS przegoni Konfederacja. Ale dopiero za 2-3 kadencje kiedy naród dojrzeje a UE się rozsypie. A to jest nieuniknione ;-)

Data: 2020-07-28 14:03:51
Autor: z
będzie nacjonalizacja mediów!
Ale będzie wycie. Krajowa rada przypierdoliła się do Pohanke ;-)

będzie nacjonalizacja mediów!