[piatkowo] beep-beep! :-)

Data: 2013-06-13 09:11:04
Autor: masti
[piatkowo] beep-beep! :-)
Dnia pięknego Wed, 12 Jun 2013 14:51:03 -0700 osobnik zwany pablo eldiablo
napisał:

Jak to szlo... nieprzerazliwy sygnal dzwiekowy? ;-)
http://www.liveleak.com/view?i=3e3_1370755801

trzeba przyznać, że rowerzysta albo ślepy albo skurwysyn. babcię było widać z daleka i kupa wolnego miejsca. To po co prawie w nią wjechał?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-13 22:39:54
Autor: Gotfryd Smolik news
[piatkowo] beep-beep! :-)

napisał:

[...]

  Po prostu jechał tak jak zawsze jeździ samochodem.
  Przecież pieszy się zatrzyma, bo nie wolno mu "wtargnąć" :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-16 14:31:46
Autor: Olivander
beep-beep! :-)
> [...]
  Po prostu jechał tak jak zawsze jeździ samochodem.
  Przecież pieszy się zatrzyma, bo nie wolno mu "wtargnąć" :>
Film tłumaczą napisy Cyrylicą, Łady i Żiguli...

W Rosji pieszy ustępuje rowerzyście, rowerzysta motocykowi, motocyk
"maszynie", maszyna gruzawikowi, gruzawik tanku, tank lokomotywie, a
lokomotywa tylko gruubej ścianie. Więc ten rowerzysta będąc na samym
dole ruskiej piramidy pokarmowej, skwapliwie wykorzystuje okazję
postraszenia babuszki, bo ona go pewnie nie dogna i nie połamie mu na
plecach laski. Drugiej takiej okazji może nie mieć :-)

Data: 2013-06-18 00:31:29
Autor: Gotfryd Smolik news
beep-beep! :-)
On Sun, 16 Jun 2013, Olivander wrote:

W Rosji pieszy ustępuje rowerzyście, rowerzysta motocykowi, motocyk
"maszynie", maszyna gruzawikowi, gruzawik tanku, tank lokomotywie

  :)
  Coś w tym jest.
"Z prasy" pamiętam artykuł, jak kiedyś ichni policmajstrzy zatrzymali
gościa który jeździł ciężarówką, ZIŁem bodaj, kilkanaście lat
(16 o ile mnie pamięć nie zwodzi), jako "zawodowiec".
  To że nie miał PJ jakoś było zrozumiałe, ale to że WCALE nie
znał przepisów już mniej.
  Najzabawniejszy był opis, kiedy pytali go jak w takim razie
przejeżdża skrzyżowania.
"No jak, patrzę czy gdzieś Tatra nie jedzie, jak nie jedzie
to ja jadę" :P

  Z grubsza wypada więc się zgodzić z tezą :)

postraszenia babuszki, bo ona go pewnie nie dogna i nie połamie mu na
plecach laski. Drugiej takiej okazji może nie mieć :-)

  Co prawda to prawda, nie ma w rowerze poduszek:
http://www.youtube.com/watch?v=3akM4BnUhiA

  :)

pzdr, Gotfryd

[piatkowo] beep-beep! :-)