beskidy- zwierzeta

Data: 2010-01-16 21:23:53
Autor: lenicz
beskidy- zwierzeta
witam.
Szukam miejscówki: do 150 km od lotniska KRK, schronisko z dużym prawdopodobieństwem, możliwością obserwacji zwierząt. Nie musi to być misiu, wystarczą jeleniowate czy jakieś ciekawe ptaki. Wyjazd w lutym więc raczej odpadają schrony sąsiadujące z nartostradami. Mam gościa z dość ciepłego klimatu, który chce pofotografować zimowe polskie zwierzątka i pomieszkać w górskim schronisku. Proszę o podpowiedzi

Data: 2010-01-16 23:19:01
Autor: szaman
beskidy- zwierzeta
lenicz wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
witam.
Szukam miejscówki: do 150 km od lotniska KRK, schronisko z du¿ym prawdopodobieùstwem, mo¿liwoœci¹ obserwacji zwierz¹t. Nie musi to byÌ misiu, wystarcz¹ jeleniowate czy jakieœ ciekawe ptaki. Wyjazd w lutym wiêc raczej odpadaj¹ schrony s¹siaduj¹ce z nartostradami. Mam goœcia z doœÌ ciep³ego klimatu, który chce pofotografowaÌ zimowe polskie zwierz¹tka i pomieszkaÌ w górskim schronisku. Proszê o podpowiedzi

Krupowa?
MoĹźe rycerzowa?

sz

Data: 2010-01-18 08:42:42
Autor: Basia Z.
beskidy- zwierzeta

Użytkownik "lenicz" :

[...]

Polecam coś w Beskidzie Niskim - np. schronisko "Hajstra" w Hucie Polańskiej, zupełne odludzie, w otoczeniu Magurskiego Parku Narodowego.
Schronisko super - niedrogie i wygodne, a tereny nie atrakcyjne dla narciarzy.

Tylko nie wiem ile to dokładnie km od Krakowa.

http://www.hutapolanska.krak.pl/

B.

Data: 2010-01-18 00:07:18
Autor: Filip
beskidy- zwierzeta
Witam!
On Jan 18, 8:42 am, "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "lenicz" :
(...)
[...]

Dołączam się do tego postu i popieram Hutę Polańską, jakkolwiek
odległość z Krakowa to 200 km, warto dołożyć te 50 km. Wydaje mi się,
że jest tu największe prawdopodobieństwo spotkania zwierząt takich jak
sarny, jelenie i lisy. Może i co więcej, ale ja spotkałem te
wymienione.
Pozdrawiam,
Filip
po

Data: 2010-01-18 12:25:01
Autor: Wojciech Wierba
beskidy- zwierzeta
Basia Z. pisze:

Tylko nie wiem ile to dokładnie km od Krakowa.

http://www.hutapolanska.krak.pl/

188 km Kraków - Tarnów - Pilzno - Jasło - Huta Polańska (szybsza)
173 km Kraków - Brzesko - Zakliczyn - Gorlice - Huta Polańska (najkrótsza)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-23 04:53:58
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
beskidy- zwierzeta
On 16 Sty, 21:23, "lenicz" <len...@poczta.fm> wrote:
[...]

Schronisko Pod Małą Rawką, w okolicy późną jesienią widzialam nawet
młodego niedźwiedzia. Jaworzec także Bieszczady, a najlepiej podadać z
Wojtkiem Judą ze schroniska Przystanek Balnica: misie, wilki, jelenie,
a i ryś znajdzie się. Wojtek jest ropicielem i prowadzi warsztaty
przyrodnicze. Najłatwiej obserwować w jego towarzystwie żubry.

beskidy- zwierzeta