best dunk ever

Data: 2009-03-23 02:01:34
Autor: sooobi
best dunk ever
Data: 2009-03-23 02:07:36
Autor: L'e-szczur
best dunk ever
On 23 Mar, 10:01, soo...@gmail.com wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=ASExtxqQD20

ROTFL. "Tak to jest jak sie sily w rencach ni ma".
Ale przynajmniej Nate ma kolejny pomysl na uatrakcyjnienie nastepnego
konkursu wsadow - dunk nad Howardem i ladowanie z potrojna sruba i
polobrotem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-25 20:31:04
Autor: wiLQ
best dunk ever
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> http://www.youtube.com/watch?v=ASExtxqQD20

ROTFL. "Tak to jest jak sie sily w rencach ni ma".

A widziales jakie momentum mial?!? ;-)

Ale przynajmniej Nate ma kolejny pomysl na uatrakcyjnienie nastepnego
konkursu wsadow - dunk nad Howardem i ladowanie z potrojna sruba i
polobrotem.

Dla mnie najbardziej niesamowite jest, ze nic mu sie nie stalo. Troszke
inne ulozenie i albo kolano albo biodro nadawaloby sie do operacji. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-25 20:38:11
Autor: Mariusz Kruk
best dunk ever
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
> http://www.youtube.com/watch?v=ASExtxqQD20

Dla mnie najbardziej niesamowite jest, ze nic mu sie nie stalo. Troszke
inne ulozenie i albo kolano albo biodro nadawaloby sie do operacji.

Troszkę inne ułożenie i facet by kark skręcił.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Microsoft Office 2000: Koniec monotonii
|  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

best dunk ever