(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu

Data: 2010-09-12 10:11:03
Autor: kadrom
(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu
Ludzie biorą udział w wyjazdach zorganizowanych, ponieważ nie wszyscy
zainteresowani są załatwianiem wszystkiego "na piechotę". Kupują
"gotowy produkt" i nie mają ochoty biegać i załatwiać biletu, hotelu,
bazy, itd. Pewnie mają też ochotę spędzic czas w znanym sobie
towarzystwie.
Nie każdy w końcu biega po chleb do piekarni...
A jak ty wyjaśnisz potrzebę korzystania ze strony sharmdiver skoro
można to samo kupić w bazach w Sharm przez internet lub na miejscu ?
Nie masz wyrzutów, że ktoś nabija ci kieszonkę ? Przecież robisz to
samo co opisani przez ciebie "organizatorzy".

Data: 2010-09-12 19:33:51
Autor: WiesiekUMPC
(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu

" Pewnie mają też ochotę spędzic czas w znanym sobie
towarzystwie."

W znanym towarzystwie to OK. Np znajacych sie członków Klubu. Ale taki spęd osób o nieznanych charakterach, wyszkoleniu, doswiadczeniu i zasobach finansowych może prowadzić na miejscu do sytuacji rozbieżności interesów.
Byłem na takich dwóch zgrupowaniach i nie zaliczam ich do udanych. Najlepsze nurkowania miałem gdy sam sobie je organizowałem lub gdy organizowałem je dla moich znajomych.

Oczywiście jeśli jest dobry, rzetelny organizator to może za "tą prowizję" zorganizować ciekawy wyjazd, ale jest grupa nastawiona jest tylko na zysk.

Wiesiek

Data: 2010-09-12 19:38:00
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-12 19:11, kadrom wrote:
[...]

Jeśli to piszesz to znaczy, iż masz utrudniony dostęp do informacji, lub coś innego uniemożliwia Ci zwykłe zakupienie wycieczki w biurze podróży.
Jak Ci się uda wpisz w wyszukiwarkę "biuro podróży wyjazdy Egipt"

Pewnie mają też ochotę spędzic czas w znanym sobie
towarzystwie.

Przypadkowo zgłoszonych anonimów z netu?

[...]

Tu się mylisz. W tych bazach nie masz jakiejkolwiek możliwości zakupu kursu/nurkowań na miejscu.
A zniżki dochodzą do 50%
I to różni od "organizatorów" proponujących wyjazdy w cenach identycznych jak "na miejscu"

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-12 19:52:15
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-12 19:38, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:

Tu się mylisz. W tych bazach nie masz jakiejkolwiek możliwości zakupu
kursu/nurkowań na miejscu.

Poprawka - oczywiście w cenie zniżkowej.

Data: 2010-09-12 11:26:48
Autor: kadrom
(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu
> Tu się mylisz. W tych bazach nie masz jakiejkolwiek możliwości zakupu
> kursu/nurkowań na miejscu.

1. Czyżby ?
Podaj nazwy tych baz.
Czyż nie jesteś (byłeś) pośrednikiem w sprzedaży usług np. tej
bazy ? : http://www.diveafrica.com
Z tego co widzę można korzystać z ich usług pomijając sharmdiver'a.

2. Nie odpowiedziałeś na pytanie odnośnie Twoich ewentualnych wyrzutów
sumienia odnośnie zarabiania pieniędzy, czyli po twojemu "nabijania
kieszonki". Jestes wolontariuszem ?

3. Zgadzam się z jedą z opinii powyżej, że ryzyko "zbieraniny"
istnieje. Różny poziom wyszkolenia, różne charaktery, itd. No ale to
tylko wybór i ewentualne ryzyko uczestników. Natomiast nie widzę nic
złego w tym, że ktoś zarabia na tym pieniądze. Jakiś tam trud
(mniejszy lub większy) logistyczny podejmuje. JD wydaje się, że podróż
do Egiptu to pestka. Zapewniam was, że nie dla każdego. Poczytajcie
fora o wyjazdach. Ludzie zadaja tak podstawowe pytania... Raz żenujące
innym razem śmieszne, innym powalające na kolana... Tak juz jest i
koniec. Ci którzy słabiej sobie radzą szukają kogoś kto im wszystko
przygotuje. I czy nam się to wydaje niedorzeczne czy nie: tak jest.

Data: 2010-09-12 21:30:53
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-12 20:26, kadrom wrote:
Poczytajcie
[...]

Jedna z bardzo sławnych osób powiedziała:

"Dopóki nie odkryłem internetu nie zdawałem sobie sprawy ilu idiotów jest na świecie"

Data: 2010-09-12 12:54:22
Autor: kadrom
(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu
Odpowiedz lepiej na dwa pytania, które zadałem.

Data: 2010-09-12 22:00:47
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-12 21:54, kadrom wrote:
Odpowiedz lepiej na dwa pytania, które zadałem.

A po co mam odpowiadać jakiemuś anonimowi?
Kim ty jesteś dla mnie?

Data: 2010-09-12 13:14:47
Autor: kadrom
(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu
Jak większość rodzaju ludzkiego jestem dla ciebie zapewne nikim...
Tak to już jest z tobą...
Niewygodne pytanie i kończysz swoje dywagacje...

Data: 2010-09-12 21:29:26
Autor: Tomek Sienicki
WWW.SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
A po co mam odpowiadać jakiemuś anonimowi?

Janek, odpowiedz koledze lub nam wszystkim: czy wykonując swoją pracę traktujesz ją jak wolentariat? Czy może jednak  utrzymujesz się z nurkowania...?

--
tomek Sienicki --

Data: 2010-09-13 00:10:26
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu
Drogi Tomaszu, czy możesz przeczytać nagłówek postu?
Czy rozumiesz czego dotyczy?
Czy jest dla Ciebie zrozumiały?
Czy masz coś do napisania w tym temacie?

Data: 2010-09-13 00:29:07
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Trudności w rozumieniu tekstu
On 2010-09-13 00:10, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Drogi Tomaszu, czy możesz przeczytać nagłówek postu?
Czy rozumiesz czego dotyczy?
Czy jest dla Ciebie zrozumiały?
Czy masz coś do napisania w tym temacie?

Niestety coraz więcej osób nie jest w stanie zrozumieć tekstów dłuższych niż sms.
Ogłupione np. telewizją i inną "papką" mózgi nie są w stanie przetworzyć "większej" (strona tekstu) ilości informacji.
Dowiodły tego badania wykonane jakiś czas temu.

Data: 2010-09-15 00:23:08
Autor: MarcinJK
W dniu 2010-09-13 00:29, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:
On 2010-09-13 00:10, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
[...]

niĹź sms.
Ogłupione np. telewizją i inną "papką" mózgi nie są w stanie przetworzyć
"większej" (strona tekstu) ilości informacji.
Dowiodły tego badania wykonane jakiś czas temu.

ROTFL
sztukę odwracania kota ogonem posiadłeś do perfekcji :P
nic do Ciebie osobiście nie mam ale podziwiam Twoją "umiejętność" nieodpowiadania na niewygodne pytania, atakując przy tym pytającego :)

--
Marcin

Data: 2010-09-14 00:42:52
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "kadrom" <kadrom@orange.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2a53cbac-4d8a-450a-812b-898ae983c5b2@n7g2000vbo.googlegroups.com...
Ludzie biorą udział w wyjazdach zorganizowanych, ponieważ nie wszyscy
CIACH
[...]

Bo widzisz ten koleś o mentalności psa ogrodnika wyznaje taką prostą JEŚLI NIE PROSTACKĄ zasadę
"Kali zjeść, to dobrze, Kalego zjeść to nie dobrze, oj nie dobrze"

Post ten powstał po to wyłącznie aby się koleś wypromował.

 Taki Jaś naganiacz niczym nie różni się w działaniach od tego organizatora z PL.
On przecież nawet nie ma bazy! On poprostu współpracuje z bazami na dokładnie takiej samej zasadzie.

Dzwoni do bazy i mówi
 "Mam klienta potrzebuję zorganizować mu nurkowanie.....
 "Myśl zaś tak
 "Mam barana do ostrzyżenia jaki upust dostanę za niego....

Ta myśl nawet nie musi zaistnieć, bo on ma to już ustalone z bazą :-)
Zatem dzwoni i liczy funciaki taki dbający niby o innych pieniądze.

Tak mi się jednak zdaje że to jak najbardziej fałszywa postawa!

Nie mam osobiście nic przeciwko temu aby ktoś kto zorganizuje wyjazd na tym zarobił.
Jak potrzebuję naprawić auto to idę do mechanika choć sam to potrafię dość dobrze, jak potrzebuję załatwić cokolwiek na co nie mam ochoty to proszę kogoś i on to robi za mnie a ja mu daję gratyfikacje w postaci biletów narodowego banku.
To chyba jest normalna sytuacja że ludzie za swoją pracę biorą pieniądze. To nie jest ważne czy coś jest proste czy skomplikowane. Ważne że poświęcają swój czas. Czy znacie kogokolwiek w tym srajmdajwera który za swoją pracę zarobkową nie chce pieniędzy?

Pozdrawiam Włodek

(bez) Sens wyjazdó grupowych do Egiptu