bez moto

Data: 2010-06-23 17:44:15
Autor: KJ Siła Słów
bez moto
(pj) pisze:

A na koniec, byc moze szokujacy dla niektorych tutaj, news: jest jeszcze zycie poza motocyklami! :-)

1979 - dostałem rower.
1986 - kupiłem motocykl.
1988 - zdałem prawo jazdy.
1990 - zamieniłem motocykl na inny motocykl.
1992 - ukradli mi motocykl.
1998 - kupiłem motocykl.
1999 - rozebrałem motocykl.
2000 - kupiłem kolejny motocykl.
2001 - popsułem motocykl.
2001 - jeĹĽdĹĽÄ™ szybko i daleko.
2003 - wywróciłem motocykl.
2004 - skończyłem sezon w styczniu na firmowym parkingu pod 15-centymetrową warstwą śniegu.
2005 - jeĹĽdĹĽÄ™ gdzieĹ›.
2006 - jeĹĽdĹĽÄ™ byle gdzie.
2007 - kupiłem kolejny motocykl.
2007 - sprzedaję poprzedni motocykl przez upicie kupującego, jego mechanika oraz siebie do nieprzytomności.
2008 - uświadamiam sobie, że nie pamiętam prawie żadnego z przepisów ruchu drogowego. Postanawiam odświeżyć wiedzę, ale jedyna książka z przepisami jaką znajduję to "Przepisy kuchni polskiej i litewskiej".
2009 - Kupiłem kolejny motocykl - moja żona kupuje psa.
2010 - jeĹĽdĹĽÄ™ blisko i powoli.
2010 - sprzedajÄ™ 3 z 6 posiadanych motocykli.
2010 - 2 z 3 niesprzedawanych motocykli trafia do serwisu. 3-ci nie bo nie ma takiego wora do którego dałby się spakować.

Mimo wszystkich tych lat, nieco ogłuchnięty przez brak przekonania do zatyczek, reumatycznie pobolewając w lewym łokciu, przytarty nieco w swej dumie zdobywcy świata i na lewej owiewce, dalej wierzę.

W głęboko humanistyczny sens zapierdalania.

KJ

Data: 2010-06-23 16:23:19
Autor: kakmar
bez moto
Aaaale chciałem inaczej przyciąć ;) mogem?

Dnia 23.06.2010 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:
(pj) pisze:

poznalem wielu fajnych ludzi, ale
tez - z drugiej strony - niewielu PRZYJACIOL. W tej chwili precel i jego
spotkania sa nudne jak flaki bez oleju

[...]

Fascynacja zapierdalaniem, jest chyba jedynym sensownym* uzasadnieniem jazdy motocyklem. Do wszystkiego innego, m.innymi: żon, przyjaciół, znajomych, turystyki, hobby, "po bułki" itd, są inne lepsze rozwiązania.

(*) dającym się obrobić.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-23 21:10:10
Autor: Don Pedro
bez moto
kakmar pisze:
Aaaale chciałem inaczej przyciąć ;) mogem?

Fascynacja zapierdalaniem, jest chyba jedynym sensownym* uzasadnieniem jazdy motocyklem.

No właśnie nie. Po kilku latach zapierdalania znowu mam pomysła coby sobie kupić rututnię lub weterana. Zapierdalanie przestało mnie bawić.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-23 21:20:41
Autor: Tytus
bez moto
Siemka
*** "Don Pedro"
No właśnie nie. Po kilku latach zapierdalania znowu mam pomysła coby
sobie kupić rututnię lub weterana. Zapierdalanie przestało mnie bawić.

Przyjedz do Nowodworu - nic juz potem nie bedzie takie same...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-06-23 12:29:23
Autor: AZ
bez moto
On 23 Cze, 21:20, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Przyjedz do Nowodworu - nic juz potem nie bedzie takie same...

Noooo, troche poturyszczyć po torze, ładne widoki, natura ;-)

Ale fakt, zapierdalanie po torze to jest dopiero co¶ pięknego...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-23 21:44:33
Autor: Don Pedro
bez moto
AZ pisze:
On 23 Cze, 21:20, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Przyjedz do Nowodworu - nic juz potem nie bedzie takie same...

Nie przyjadę, bo nikomu nie chce się dać znać, że co¶ się dzieje.

Noooo, troche poturyszczyć po torze, ładne widoki, natura ;-)

Jacek, ile miałe¶ lat przerwy? Bo ja przerwy nie miałem i mi się inwencja kończy jako¶...

Ale fakt, zapierdalanie po torze to jest dopiero co¶ pięknego...

Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr±ba. Ale fakt, zawsze jaka¶ odmiana i to niedaleko.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-23 12:55:17
Autor: AZ
bez moto
On 23 Cze, 21:44, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:

Nie przyjad , bo nikomu nie chce si da zna , e co si dzieje.

Nie obrażaj się.

Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
odmiana i to niedaleko.

Ale kiedy byłe¶? 29.05 czy 13.06 bo chyba Cię nie zauważyłem ;-)

Następna sesja 11.07.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-23 22:04:07
Autor: Tytus
bez moto
Siemka
*** DP
 Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
odmiana i to niedaleko.

Tym latwiej - przyjedz polatamy. Dla mnie to trudny, techniczny tor, do doskonalenia techniki - nie zapierdalania

***Następna sesja 11.07.

Start standardowo 7.30 BP Stara Milosna

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-06-23 22:36:22
Autor: jarek67
bez moto
Dnia 23-06-2010 o 22:04:07 Tytus <tytus1@gazeta.pl> napisał(a):

A mnie zapierdalanie przestalo bawic. za to dawno, bardzo dawno temu  zaczela brac gore ciekawosc, co jest za kolejnym zakretem, gdzie idzie ta  droga co w nia wlasnie nie zakrecam, czy tez taka, kolo ktorej przejezdzam  30 lat i jeszcze nie wiem gdzie ona sie konczy. I wlasnie do tego celu  najfajniejsze sa letkie niskie pierdzikolka. lepszy bylby rower, ale  mialbym za duzo pod gorke.

--
pzdr
jarek67

Data: 2010-06-24 14:16:43
Autor: Karambol
bez moto

"jarek67" <jarek67@poczta.onet.pl> wrote in message news:op.versuwbh34ddjnokolok-d2bd5d0f...
[...]

To brzmi jak definicja enduro:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-06-24 12:22:37
Autor: AZ
bez moto

Troszku popraw cytowanie, bo przez chwile pomyslalem ze to Tytus napisal :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-24 16:02:18
Autor: Tytus z fabryki
bez moto
Siemka

***"AZ"
Troszku popraw cytowanie, bo przez chwile pomyslalem ze to Tytus napisal :-)

He he raz probowalem to rzucic - kupilem cos co mialo podobno po mientkim dobrze jezdzic ale jak zobaczylem jakie to niebezpieczne to siem przeleklem i sprzedalem.
A pozycja kiblowa to jednak nie dla mnie...pozostaje mi jakos zyc z ta miloscia do zapierdalania.

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-25 00:20:39
Autor: Don Pedro
bez moto
Tytus z fabryki pisze:
Siemka

***"AZ"
[...]

Masz na my¶li Super Terefere?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-24 21:09:28
Autor: KJ Siła Słów
bez moto
jarek67 pisze:
 czy tez taka, kolo ktorej
przejezdzam 30 lat i jeszcze nie wiem gdzie ona sie konczy.

no, tez na to wpadlem i kiedys pojechalem taka droga.

Za pierwszym razem konczyla sie w dupie.

Za drugim tez cos kolo tego, ale mieli ladny stawek.

Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

KJ

Data: 2010-06-24 21:13:56
Autor: Tytus
bez moto
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

Do Pilawy to ja na rowerze dojezdzalem i z reki mnie jadla:)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-06-24 22:50:55
Autor: Wieca
bez moto
W dniu 2010-06-24 21:13, Tytus pisze:
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

Do Pilawy to ja na rowerze dojezdzalem i z reki mnie jadla:)

A chciałem napisać że ja byłem, ale po takim tek¶cie to nie będę pisał.

--
Pozdr
Wieca

DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

Data: 2010-06-24 15:09:20
Autor: doktorski
bez moto
On 24 Cze, 22:50, Wieca <wi...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> Do Pilawy to ja na rowerze dojezdzalem i z reki mnie jadla:)

A chciałem napisać że ja byłem, ale po takim tek¶cie to nie będę pisał.
Wieca, nie przejmuj sie. Pilawa ssie.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-06-25 00:22:08
Autor: Don Pedro
bez moto
KJ Siła Słów pisze:

Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie

Ja na ten przykład byłem w Pilawie w ostatni± sobotę. I co (bo kontekst umyka)?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-25 08:52:23
Autor: KJ Siła Słów
bez moto
Don Pedro pisze:

Ja na ten przykład byłem w Pilawie w ostatni± sobotę. I co (bo kontekst umyka)?

Moze zacznij myslec samodzielnie a nie o wszystko pytac ?

KJ

Data: 2010-06-25 10:22:07
Autor: Don Pedro
bez moto
KJ Siła Słów pisze:
Don Pedro pisze:

Ja na ten przykład byłem w Pilawie w ostatni± sobotę. I co (bo kontekst umyka)?

Moze zacznij myslec samodzielnie a nie o wszystko pytac ?

Jak na siłę słów, to Ci się zadziwiaj±co interpunkcja sypie.
I łyknij co¶ na zgagę ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-25 12:12:51
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
bez moto
Don Pedro napisał(a):
I łyknij co¶ na zgagę ;)

pedały!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-06-25 21:28:48
Autor: KJ Siła Słów
bez moto
Don Pedro pisze:

Jak na siłę słów

Don najpierw Cie na tor nie zaprosilem teraz masz problem ze Ci nie rozwinalem fenomenu Pilawy.
Ja Ciebie nie mam w dowodzie wpisanego zebym Ci mial swiat objasniac.
Nie mowiac juz o tym ze to cos bedzie okolo 2-giej rocznicy jak olales moje o ile jak pamietam ze 3 razy powtarzane zaproszenie.

KJ

Data: 2010-06-25 21:34:56
Autor: Tytus
bez moto
Siemka
--
         Tytus
żółta motorynka

Jasiu jutro do Lublina smigam - pokrecic sie troche.
Operator KHI wymietkl - stwierdzil ze za mala reda jak na jego transatlantyk
Podobno nawet bedzie mozliwosc wziecia nauk u instruktora.
Jakby co to nr tel znasz - ok 14 start

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-06-28 00:13:18
Autor: Don Pedro
bez moto
KJ Siła Słów pisze:
Don Pedro pisze:

Jak na siłę słów

Don najpierw Cie na tor nie zaprosilem teraz masz problem ze Ci nie rozwinalem fenomenu Pilawy.

Nie mam, nudzę się. Poza tym Pilawa jako¶ mnie nie ujęła, więc byłbym ostrożny z nadużywaniem słowa fenomen. No chyba, że o innej Pilawie mówisz.

Ja Ciebie nie mam w dowodzie wpisanego zebym Ci mial swiat objasniac.

Fstszonsajonce, idę nad fjord się wyżalić.

Nie mowiac juz o tym ze to cos bedzie okolo 2-giej rocznicy jak olales moje o ile jak pamietam ze 3 razy powtarzane zaproszenie.

To jak już tak dramatyzujesz publicznie, to ja najmocniej przepraszam, ale nie kojarzę o co kaman, bo kilka rewolucji w życiu miałem przez ostatnie 2 lata.

Zapytałbym, czy byłby¶ łaskaw przypomnieć, ale dam spokój, chyba jaki¶ nie w nastroju jeste¶.

Żeby nie było niemotocyklowo - mijałem dzisiaj na autostradzie kilka grupek motocyklistów - podróżników, harlejowców, itp. Ale największe wrażenie robiła grupka ok. 10 motocyklistów na singlach a'la coffe racery. Jednak ta cała cywilizacja zabija ducha motocyklizmu, nikt już takich nie produkuje...

pozdr z północy Danii
DP
TL-S

Data: 2010-06-27 00:05:29
Autor: T.F.
bez moto
KJ Siła Słów wrote:

Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

A ilu moze do tego dodac jeszcze Leszcz.

--
T.F.

Data: 2010-06-25 13:48:28
Autor: zbigi
bez moto
jarek67 napisał(a):
[...]

Amen.
A najgorsze jest to, ze tych drog, kolo ktorych przejezdzam od xx lat jest w cholere...
--
zbigi
i stopka zastepcza.

Data: 2010-06-24 06:05:28
Autor: Don Pedro
bez moto
AZ pisze:
On 23 Cze, 21:44, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Nie przyjad , bo nikomu nie chce si da zna , e co si dzieje.

Nie obrażaj się.

Nie obrażam się, tylko przyjechanie na imprezę, o której się nie wie, jest fizycznie niewykonalne. Dostrzegasz różnicę?

Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
odmiana i to niedaleko.

Ale kiedy byłe¶? 29.05 czy 13.06 bo chyba Cię nie zauważyłem ;-)

Patrz punkt pierwszy.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-24 06:54:37
Autor: AZ
bez moto
On 2010-06-24, Don Pedro <no.fear@op.pl> wrote:
Ale kiedy byłeś? 29.05 czy 13.06 bo chyba Cię nie zauważyłem ;-)

Patrz punkt pierwszy.

Alez to nie o to mi chodzilo, tylko o, cytat:
"Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy traba"

Kiedy sie w ogole tam nie bylo. Trudno zrobic Poznan z dwoch polaczonych
pasow startowych i plyty postojowej, co nie zmienia faktu ze IMHO jezdzi
sie tam calkiem calkiem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-25 00:19:16
Autor: Don Pedro
bez moto
AZ pisze:
On 2010-06-24, Don Pedro <no.fear@op.pl> wrote:
[...]

Nadal nie rozróżniasz dwóch zupełnie innych kwestii tej dyskusji.
1. Napisałeś 'zapierdalanie o torze'. Do tego się odniosłem.
2. Wiesz, że nie byłem na tej imprezie i wiesz czemu. Dziwi mnie, że w kółko podnosisz tą samą kwestię.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-25 06:13:47
Autor: AZ
bez moto
On 2010-06-24, Don Pedro <no.fear@op.pl> wrote:
[...]

Ale jaka kwestie? Ze Cie nie bylo? Nie podnosze. Mnie chodzilo tylko o to, ze oceniles impreze i sam obiekt nie bedac tam - nic wiecej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-24 08:39:02
Autor: Arni
bez moto
Don Pedro pisze:
AZ pisze:
[...]

a przypadek? gdzie jest miejsce na przypadek ? :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-06-23 14:03:23
Autor: doktorski
bez moto
On 23 Cze, 21:44, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
odmiana i to niedaleko.
To do Brna sie karnij, do Brna. Juz niedlugo.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-06-24 06:02:58
Autor: Don Pedro
bez moto
doktorski pisze:
On 23 Cze, 21:44, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
odmiana i to niedaleko.
To do Brna sie karnij, do Brna. Juz niedlugo.

Chętnie, ale wiesz, w tym roku to ja sobie nie polatam.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-23 21:16:48
Autor: (pj)
bez moto
W dniu 2010-06-23 17:44, KJ Siła Słów pisze:
[...]
1979 - dostałem rower.
1986 - kupiłem motocykl.
[...]

No jo - o czym tu gadać z małolatami? I tak nie zrozumi .... ;-)

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

bez moto