bez moto

Data: 2010-06-24 03:31:08
Autor: Kefir
bez moto
Elou!
On Jun 23, 5:06 pm, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
Uklony,

Sprzedalem moto. Jakos tak dziwnie bez, ale nie tragicznie. Wlasciwie to
mnie w ogole nie obeszlo, malzonka jedynie uronila. Nabywca bedzie
testowal glownie trase nr 6 (3city - zach-pomorskie).

To, ze nie zabolalo - mysle - swiadczy, iz dobiegl konca pewien etap.
Tez tu. Circa dekada, w ciagu ktorej poznalem wielu fajnych ludzi, ale
tez - z drugiej strony - niewielu PRZYJACIOL. W tej chwili precel i jego
spotkania sa nudne jak flaki bez oleju, dzieciate, bez pomyslu (poza
chlaniem). Ale niewazne. Najwazniejsze, ze dzieki preclu spotkalem zone.
Dziekuje Ci preclu! ;-)

A na koniec, byc moze szokujacy dla niektorych tutaj, news: jest jeszcze
zycie poza motocyklami! :-)

Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
niz kilku przyjaciol ;)
Kontynuujac Twa mysl smiem dopowiedziec ze:
- robienie z motocyklizmu religii od zawsze mnie bawilo;
- tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
duchowego.
To fajny sposob spedzania wolnego czasu. Przy okazji mozna poznac
ludzi z ktorymi znajomosc chce sie juz utrzymac do konca zycia. Tyle.
Az i tylko.
Zatesknisz, to pewne, bo fajnie jest czasem poza*%^c i trudno to
zastapic substytutem.

PS Bileta na Łopenersa zbyc musialem gdyz tornister mnie ciagnie gdzie
indziej, ale i tak sie spotkamy jak przyjade do Sybiego na wymiane
kapci ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-06-24 17:21:52
Autor: Jacot
bez moto
Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> wrote:

- tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
duchowego.

Uff... a jaki w ogole jest sens zycia? Powiesz cos o tem?
Dla mie jedna z nielicznych chwil glebszej zadumy byl moment, kiedy
sie zdawalo, ze motor to sobie bede mogl powspominac tylko. Nie
twierdze, ze on jest sensem mojego zycia ale bez niego byloby jakos...
bez sensu. Dla wielu chocby tu bywajacych, jesli nie dla wiekszosci,
motor jest jedna z zabaw mlodosci, co przejdzie jak odra, np. jak mnie
przeszly taternickie ciagotki;) No ale sa jeszcze rozni inni. Wlasciwie moglbym wspolczuc tym, co nie potrafia odczuc w tych
motorach zadnego z aspektow "glebszej glebii" ale co tam, rozne sa
ludzie, hodowcow chomikow tez nie rozumiem.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-24 12:05:27
Autor: Kefir
bez moto
On 24 Cze, 17:21, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
> [...]

sie zdawalo, ze motor to sobie bede mogl powspominac tylko. Nie
twierdze, ze on jest sensem mojego zycia ale bez niego byloby jakos...

Drogi Rzako, przytaczajac ma wypowiedz uzmyslowiles mi brak slow ktory
przeinaczyl drastycznie pierwotny sens mysli. Prawidlowe jej brzmienie
bylo bowiem nastepujace:
"tym ktorzy robia z tego JEDYNY LUB NAJWAZNIEJSZY sens zycia szczerze
wspolczuje ubostwa duchowego."
W swietle powyzszego wyrazam niniejszym szczerze wspolczuje. Nie bez
znaczenia bedzie fakt ze podobne uczucie zywie takze dla siebie. Wiem
ze bladze lecz nie wyobrazam sobie jednak, by czegos nie dalo sie z
tym zrobic ;) Stad moj gleboki uklon dla Piotra ktory znalazl i
przestroga dla innych. Wypadaloby zacytowac tu pewnego bylego
prezydenta RP, ktory, tak jak my czasem, ogladac swiat przez szkielko.
Ciesze sie ogromnie ze wywolalem w Tobie chwilke refleksji.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-06-24 17:52:39
Autor: Leszek Karlik
bez moto
On Thu, 24 Jun 2010 17:21:52 +0200, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:

[...]
- tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
duchowego.
Uff... a jaki w ogole jest sens zycia?

42.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-06-24 18:24:04
Autor: zarafiq
bez moto
> Uff... a jaki w ogole jest sens zycia?

42.

To dawniej, teraz raczej 46 i wszystko powyżej lytra ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-06-25 00:25:59
Autor: Don Pedro
bez moto
zarafiq@poczta.onet.pl pisze:
Uff... a jaki w ogole jest sens zycia?
42.

To dawniej, teraz raczej 46

Po ostatniej glebie to na pewno nie 46 ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-25 03:24:26
Autor: Alex D. B.
bez moto

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.vetad10pbkkx24attitude-adjust...
On Thu, 24 Jun 2010 17:21:52 +0200, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:

Uff... a jaki w ogole jest sens zycia?

42.

odpowiedz o sens zycie jest drugorzedna - podstawowym problemem jest zadanie wlasciwego pytania ;-)

Alex.

Data: 2010-06-25 09:13:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
bez moto
Jacot napisał(a):
Dla wielu chocby tu bywajacych, jesli nie dla wiekszosci,
motor jest jedna z zabaw mlodosci, co przejdzie jak odra

A wiesz czemu? Bo oni sobie ten motocyklizm kupili. I jeszcze nie lizneli klasyki. Wiec maja stosunek uzytkowy. A niech se maja, co mnie to. Ja ciagle szukam i jest to zajebiste. Teraz mam etap garazowy i w ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura. I wcale nie musi jezdzic.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-06-25 07:37:07
Autor: Uni Wroc Bezpieczenstwo narodowe Gr1
bez moto
Elou!
On 25 Cze, 09:13, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Jacot napisał(a):

> [...]

to. Ja ciagle szukam i jest to zajebiste. Teraz mam etap garazowy i w
ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura. I wcale nie musi

Kurdi, elyto ;) co se nie kupila tylko osobiscie i z pietyzmem
wystugala. Dlubanie w garazu czy jazda, wszystko jedno, to super
ucieczka przed codziennoscia i trudno wyobrazic sobie zycie bez tego,
ale nie moze byc najwazniejsza rzecza w zyciu, na Tryglawa!

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 966/660

Data: 2010-06-25 16:47:02
Autor: Magic
bez moto
Uni Wroc Bezpieczenstwo narodowe Gr1 pisze:

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 966/660

Uff, już my¶lałem że to jaki¶ troll.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-25 11:05:04
Autor: Jacot
bez moto
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

A niech se maja, co mnie to. Ja ciagle szukam i jest to zajebiste. Teraz mam etap garazowy i w ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura. I wcale nie musi jezdzic.

Mam podobnie... Strzez sie, to niebezpieczny moment. To lubi tak
zostac do konca, dla Ciebie za wczesnie a uwazam, ze nawet dla mnie za
wczesnie;)
BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-25 11:29:55
Autor: Tytus z fabryki
bez moto
Siemka

***Kamil Nowak 'Amil'
Teraz mam etap garazowy i w ogole se nie wyobrazam zycia bez jakiegokolwiek motura. I wcale nie musi jezdzic.

Z etapu garazowego najfajniejsze jest piwo, no i to ze sie z niego wyrasta i kupuje japonie jesli ktos lubi jezdzic...
A i po nim pozostaje nieco praktyki ktora pozwala hamowac sie przed preclowaniem

*** "Jacot"
BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

Phi... moj wnuk od wczoraj wazy 7 kg :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-25 12:35:03
Autor: Jacot
bez moto
"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Phi... moj wnuk od wczoraj wazy 7 kg :)

A to stary chlop byc musi;) Moja wnuczka jest zupelnie swieza;)
Taaa, zloty z wnukami, Pio tego nie przetrzyma...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-25 16:20:16
Autor: Magic
bez moto
Jacot pisze:
"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Phi... moj wnuk od wczoraj wazy 7 kg :)

A to stary chlop byc musi;) Moja wnuczka jest zupelnie swieza;)
Taaa, zloty z wnukami, Pio tego nie przetrzyma...

Etam, po prostu będzie się nie pojawiał bardziej.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-25 18:27:28
Autor: Paszczak
bez moto
Czesc.

Taaa, zloty z wnukami, Pio tego nie przetrzyma...

-- Pozdrowionka
Jacot M10

Z wnukami lub bez, zlot motodziadkow to jest słuszna koncepcja i naturalny cykl
życiowy grupy ;)
Inne miasta niech sie wpisuj±. Pozdr...

Paszczak
TDM

Data: 2010-06-25 12:10:30
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
bez moto
Jacot napisał(a):
Mam podobnie... Strzez sie, to niebezpieczny moment. To lubi tak
zostac do konca, dla Ciebie za wczesnie a uwazam, ze nawet dla mnie za
wczesnie;)

Spoko spoko, czasami jezdze po bulki :)
ale "tworzenie" jest kurwa zajebiste :)

BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

Mam gratulowac? A kto jest ojcem? ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-06-25 13:50:36
Autor: zbigi
bez moto
Jacot napisał(a):
[...]

U mnie etap garazowy stoi w punkcie urzadzania garazu i planowania, w ktorym miejscu, ktory ze zgromadzonych sprzetow bedzie dlubany ;)

BTW: Mowilem juz, ze "dzis sam jestem dziadkiem"?;)

Hmm... Taki mlody dziadek? :)
Gratulacje - nie moge sie doczekac, kiedy osobiscie. :)

--
zbigi
i stopka zastepcza.

Data: 2010-06-25 00:22:51
Autor: maverik
bez moto
[...]
-- --
no tak.. tylko s± ludzie dla których motocykle to styl życia jako samo w
sobie, co nazywane jest "religi±", to ludzie, klimat, zloty, bycie całe
życie w trasie.. i tego nie zrozumie kto¶ kto tego nie poznał w sensie
dosłownym, próbował to opisywać taki jeden kto¶ w amerykańskiej ksi±żce z
pewnego klubu..
p.s. ja powiem tylko ze sam musiałem po tych 8u latach odpocz±ć.. bo mi
organizm siadl a chce jeszcze pare rzeczy w zyciu zrobic.. a tak
wyremontowałem dom, mam fajnego psa i chodzę na spacery.. i jak rozumiem
autora to po roku za miesi±c wracam po jeżdżenia, on tez wroci

Data: 2010-06-25 08:54:22
Autor: (pj)
bez moto
W dniu 2010-06-24 12:31, Kefir pisze:
Elou!
[...] jedna rzona lepsza
niz kilku przyjaciol ;)

Zlota mysl preclo - dekady! :-)

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-06-25 11:14:52
Autor: Tytus z fabryki
bez moto
Siemka
 Kefir pisze:
[...] jedna rzona lepsza
niz kilku przyjaciol ;)

  "(pj)"
 Zlota mysl preclo - dekady! :-)

Nie chwal dnia przed zachodem
i zony przed smiercia.

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-25 12:36:14
Autor: Jacot
bez moto
"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Nie chwal dnia przed zachodem
i zony przed smiercia.

Jak to bylo w ty piosence? "kazda zona jest pierwsza itd"...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-06-25 08:57:44
Autor: KJ Siła Słów
bez moto
Kefir pisze:
 jedna rzona lepsza
niz kilku przyjaciol ;)

Jak jedna to tak.

KJ

Data: 2010-06-28 00:08:41
Autor: Sybi
bez moto
Użytkownik "Kefir" napisał:
Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
niz kilku przyjaciol ;)

Najlepiej to miec zone i przyjaciol;)

To fajny sposob spedzania wolnego czasu. Przy okazji mozna poznac
ludzi z ktorymi znajomosc chce sie juz utrzymac do konca zycia. Tyle.

A mi jakos nie chce sie moto sprzedawac. Fakt ze poznalem wielu fajnych
ludzi i mysle ze mam kilku przyjaciol z ktorymi zawsze bedzie mnie cos laczylo.
Tylko jakos tak smutno ze juz razem nie pojezdzimy a tyle jeszcze do zwiedzania.
Wszyscy w kolo zenia sie, dzieci wychowuja. Teraz kiedy zasmakowalem
naprawde dalekich wyjazdow szeregi kolegow z ktorymi taki wyjazd dobrze by
smakowal topnieja w zastraszajacym tepie. "Ostatni mohikanin" wczoraj
na moich oczach motocykl rozpierniczyl w drobiazgi i tak sierota chyba zostane;)*.

PS Bileta na Łopenersa zbyc musialem gdyz tornister mnie ciagnie gdzie
indziej, ale i tak sie spotkamy jak przyjade do Sybiego na wymiane
kapci ;)

O kurde to chyba musze strych posprzatac abyscie mieli gdzie zwloki rzucic;)
--
Pozdr
Sybi

*) Nic mu sie nie stalo! Tylko szlifnal na dupie a motocykl pierdyknal w jakis
beton wiec kupa gruzu tylko zostala.

Data: 2010-06-28 09:54:14
Autor: Piotr May
bez moto [OT]
W dniu 2010-06-28 00:08, Sybi pisze:
UÂżytkownik "Kefir" napisaÂł:
Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
niz kilku przyjaciol ;)

Najlepiej to miec zone i przyjaciol;)

A jeszcze lepiej przyjaciela i kilka zon ! :>

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-03 22:52:46
Autor: Viking
bez moto [OT]
W dniu 2010-06-28 09:54, Piotr May pisze:
[...]

OO!! to doobre jest:)!

a do PJ niewaĹĽne kiedy, nie waĹĽne czym..ale wrĂłciszzz.. wszyscy wracajÄ… bez ideologii, bez robienia z tego wiary.
Bo fajnie jest czasem po zapierdalać,posiedzieć w garażu i podłubać,potaplać się w błotku..jak kto lubi..

Nie zakładam się,bo się nie przyznasz oficjalnie:)

P.S.a swoją szosą Zulanowisko 2040 może być ciekawym i niezłym wyzwaniem jeśli mój wózek inwalidzki z silnikiem od gsxr tam się dotelepie:))

Pozdro
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2010-06-28 13:26:28
Autor: (pj)
bez moto
[...]

Sybi - Tobie to latwo mĂłwic, jak masz cĂłrki w wieku polowy tu piszacych... :-P  Daj "opoznionym w rozwoju" dojsc do Twego wyniku - uppsss... error! to niemozliwe! ;-)

A poza tym - troche w duchu prawa karmicznego - dajmy pocieszyc sie innym (moja byla). Nowy wlasciciel byl wczoraj: zachwycony, wdzieczny i zadowolony na maxa. Lubimy sie przeciez dzielic radoscia z innymi, bo ona potem wraca do nas wzmocniona, prawda..? ;-)

p.s.(no chyba, ze glosujesz na tego drugiego)

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-06-28 17:32:20
Autor: Magic
bez moto
(pj) pisze:
[...]

Ciekawe, w przypadku byłych żon jest podobnie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-06-29 01:34:52
Autor: Sybi
bez moto
Użytkownik "(pj)" napisał:
Sybi - Tobie to latwo mówic, jak masz córki w wieku polowy tu piszacych... :-P  Daj "opoznionym w rozwoju" dojsc do Twego wyniku - uppsss... error! to niemozliwe! ;-)

No dobra wrócimy do tematu za nascie lat;)

[...]

O matko! To Ty juz calkiem odmieniony jestes!
Ale Ci sie porobilo po tym slubie!!;))
Chcesz sobie zasluzyc na jakas wielka radosc czy jak?;)

p.s.(no chyba, ze glosujesz na tego drugiego)

A ić!
Cobys mnie potem szantazowal zdjeciami z PKTBSZ 2009?;)
--
Pozdr
Sybi

bez moto