Data: 2017-04-18 17:10:19 | |
Autor: TJ_Blues | |
bez radia | |
On Monday, February 20, 2017 at 1:18:38 PM UTC-5, J.F. wrote:
Kiedys mielismy dyskusje o malym rosyjskim samolociku Roznica jest zasadnicza miedzy lotem VFR w niekontrolowanej przestrzeni powietrznej a IFR w kontrolowanej. Tak czy inaczej, pilot mogl nie wiedziec, ze padlo mu radio. Mogla to byc glupota; np zacial mu sie przycisk na wolancie utaplany kurczakiem curry :-) Jak by ogarna sytuacje to poprostu przestawilby transponder na squawk 7600 i ATC by tak bardzo nie panikowala. W dzisiejszych czasach pasazerom rowniez nie zaprania sie uzywac elektroniki podczas lotu. Prosi sie tylko by przestawic telefony w airplane mode i ewntualnie wylaczyc podczas startu i ladowania. Oczywiscie to zalezy od wewnetrznych regulacji danej linii lotniczej. W LOT, BA, Lufie, Air Canada, spokojnie mozna robic zdjecia nawet podczas startu; byle nie komorka :-) A w kazdym razie mnie nikt w tych liniach nie upominal bym zdjec nie robil:-) cheers |
|