bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

Data: 2014-07-02 00:20:46
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  depros pisze tak:

bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

tak patrzę co go tak podbiło

http://youtu.be/VQyL8fYiEnE

--
Piter

golf - nic nie póka nic nie stóka

Data: 2014-07-02 08:21:08
Autor: semi
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA35E38596075elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  depros pisze tak:

bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

tak patrzę co go tak podbiło

Prędko¶ć go podbiła.

A swoj± drog± powinni ukarać ¶cigaj±cego się Passata z motocyklem. Gdyby nie ten wy¶cig tej sytuacji pewnie by nie było.

Data: 2014-07-02 08:48:54
Autor: masti
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 08:21:08 +0200 osobnik zwany semi napisał:

A swoją drogą powinni ukarać ścigającego się Passata z motocyklem. Gdyby
nie ten wyścig tej sytuacji pewnie by nie było.

a gdzie Ty tam widzisz wyścig?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-02 11:11:05
Autor: semi

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lp0h1m$rag$1dont-email.me...
[...]

A widzisz tam przepisową prędkość ?

Data: 2014-07-02 09:13:15
Autor: masti

napisał:

A swoją drogą powinni ukarać ścigającego się Passata z motocyklem.
Gdyby nie ten wyścig tej sytuacji pewnie by nie było.

a gdzie Ty tam widzisz wyścig?

A widzisz tam przepisową prędkość ?

nie odpowiedziałeś na pytanie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-02 11:15:39
Autor: WOJO
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
A widzisz tam przepisową prędkość ?
A Ty nie widzisz tam przepisowych 49 km/h?
:)
WciÄ…ĹĽ nie zmienia to faktu, ĹĽe winnym wypadku jest kierowca Hondy...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-07-02 11:21:36
Autor: semi

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:lp0ijq$jg4$1node2.news.atman.pl...
WciÄ…ĹĽ nie zmienia to faktu, ĹĽe winnym wypadku jest kierowca Hondy...

Wcale nie powiedziane.
Były już podobne przypadki inaczej orzekane przez sąd.

Data: 2014-07-02 11:00:39
Autor: Budzik
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
Użytkownik semi semi@bazar.com.pl ...

Wci±ż nie zmienia to faktu, że winnym wypadku jest kierowca Hondy...

Wcale nie powiedziane.
Były już podobne przypadki inaczej orzekane przez s±d.
Rzeczywi¶cie dzwuznaczne.
Z jednej strony wydaje się, że powinno być widac nadjezdzajacy samochód w lusterku, z drugiej predkosc na oko x2 tego co zmieniał pas, wiec moze rzeczywiscie upewnił się wczesniej?
Inna sprawa - dlaczego ten co pedził - nie zwolnił? Nie widział co się dzieje? Próbował zmie¶cic się miedzy auto a barierki?

Data: 2014-07-02 13:18:04
Autor: semi
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA35E7D8484FB4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Passat od samego pocz±tku filmu jedzie chyba na wci¶niętym w podłogę hamulcu.
Tak można s±dzić po opuszczonym przodzie, jednak nagranie jest słabe i pewno¶ci nie ma.

Prędko¶ć była tak duża, że nie dał rady jej wytracić.

Kieruj±cy Hond± mógł widzieć Passata w lusterku, jednak ocena jego prędko¶ci była nieprawidłowa.
Może nie s±dził, że Passat może jechać tak szybko.

Data: 2014-07-02 13:43:14
Autor: Maciek
Dnia Wed, 2 Jul 2014 13:18:04 +0200, semi napisał(a):

Passat od samego pocz±tku filmu jedzie chyba na wci¶niętym w podłogę hamulcu.
Tak można s±dzić po opuszczonym przodzie, jednak nagranie jest słabe i pewno¶ci nie ma.

Widac przeciez, ze stopy zapalaja sie tu przed walnieciem.
A miejsca by starczylo, zeby wyhamowac do zera.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-07-02 10:06:09
Autor: p0li
T->Dnia 2014-07-02 00:20:46 niejaki PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  depros pisze tak:

bez rejestratora ciężkie do udowodnienia

tak patrzę co go tak podbiło

tylne koło ofiary (honda/mazda?)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2014-07-02 10:45:21
Autor: WOJO
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
tylne koło ofiary (honda/mazda?)

Ofiary - w jakim sensie?
WOJO

Data: 2014-07-02 10:47:38
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2014-07-02 10:45, WOJO pisze:
tylne koło ofiary (honda/mazda?)

Ofiary - w jakim sensie?
WOJO

Sprawcy, nie ofiary. Ewidentne zajechanie drogi.

Data: 2014-07-02 16:50:38
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  p0li pisze tak:

tak patrzę co go tak podbiło

tylne koło ofiary (honda/mazda?)

Też mi się tak widzi. Zmiażdzyli sobie plastiki narożne i passat najechał prawym kołem na jego koło.

Data: 2014-07-02 11:18:54
Autor: WOJO
bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
tak patrzę co go tak podbiło
Krawężnik zadziałał jak opór?
Pozdrawiam.
WOJO

bez rejestratora ciężkie do udowodnienia