Data: 2018-09-23 20:50:06 | |
Autor: t-1 | |
bez zbieżności | |
W dniu 2018-09-23 o 20:10, pueblo pisze:
Czy to by było bardzo, mało, czy w ogóle nieszkodliwe, gyby tak pojeździć |
|
Data: 2018-09-23 12:14:41 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
bez zbieĹźnoĹci | |
Trzeba obserwowac opony. Duze rozbieznosci w zbieznosci skutkuja nadmiernym zuzyciem opon. Jak za bardzo zbiezny od zewnatrz jak za bardzo rozbiezny od zewnatrz. Przy okazji opony moga piszczec na zakretach nawet przy malych predkosciach. Czy zbieznosc jest dobra latwo sprawdzic samemu. Trzeba farba namalowac paski w poprzek bieznika, jak wyschnie przejechac kawalek i sprawdzic jak sie starla farba.
|
|
Data: 2018-09-24 09:25:05 | |
Autor: Jarek | |
bez zbieżności | |
Trzeba obserwowac opony. Duze rozbieznosci w zbieznosci skutkuja nadmiernym zuzyciem opon. Jak za bardzo zbiezny od > zewnatrz jak za bardzo rozbiezny od zewnatrz. Przy okazji opony moga piszczec na zakretach nawet przy malych Można przejechać przez kałużę i obserwować zostawiony ślad. Prawidłowo powinno być II . Jak będzie ^ , to zbieżny, a jak v , to rozbieżny ;) |
|