[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe

Data: 2011-03-17 17:59:12
Autor: Pawel[LUB]
[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe
Na chwilę obecną mogę zaoferować torby podsiodłowe Bikepack RePack
w dwóch rozmiarach M : 5-9 l , L 6-12 l
Torby wykonane z:
- impregnowanej Cordury 1000 i 600 D,
- miejsca styku z siodłem i sztycą - punkty mocowania torby - wykończone antypoślizgową tkaniną Toughtek Narraganset
- klamry YKK
- dostępne kolory - wszystkie, pod warunkiem że jest to czarny ;)
- usztywnienie z płyty HDPE
- rolowane zamknięcie
- torby wykonywane na indywidualne zamówienia
ceny dla precla: rozmiar M 150 PLN, rozmiar L 160 PLN
więcej szczegółów dot. zamówień na priv

http://lh4.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYI6Iw_6zgI/AAAAAAAAA28/fktLB94eFW0/IMG_1569.jpg
http://lh3.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYI6I7dlfqI/AAAAAAAAA3A/AokSxzp0IV8/IMG_1567.jpg
http://lh6.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYI6I9HgWbI/AAAAAAAAA3E/zwbhmgBtMqY/IMG_1568.jpg

Data: 2011-03-17 20:18:23
Autor: Pawel[LUB]

http://lh6.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYJdss75q7I/AAAAAAAAA3g/dVl0oFnFRsg/IMG_1571.jpg

Data: 2011-03-17 20:20:50
Autor: Pawel[LUB]
[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe
Data: 2011-03-17 23:28:15
Autor: ziw
[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe

http://lh6.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYJdss75q7I/AAAAAAAAA3g/dVl0oFnFRsg/IMG_1571.jpg

Wyglada ciekawie, tylko trzeba miec duzo miejsca na sztycy. Nie majta sie to to w terenie albo na zakretach ?
PS. Sprzedajesz cordure na metry ?:)

Data: 2011-03-18 09:44:23
Autor: Pawel[LUB]
[spamisko wredne] bezbaga?nikowe torby rowerowe
On 2011-03-17 23:28:15 +0100, ziw said:

[...]

jak dobrze skompresujesz to się nic nie majta
PS. Sprzedajesz cordure na metry ?:)
nie

Data: 2011-03-17 20:49:10
Autor: Fabian
W dniu 17.03.2011 17:59, Pawel[LUB] pisze:
Na chwilę obecną mogę zaoferować torby podsiodłowe Bikepack RePack
w dwóch rozmiarach M : 5-9 l , L 6-12 l
[ciach]
[...]

Nie zahacza się o to udami? Czy jest różnica pod tym kątem jeżeli chodzi
o wersje M vs. L?

Fabian.

Data: 2011-03-17 21:16:53
Autor: Pawel[LUB]
On 2011-03-17 20:49:10 +0100, Fabian said:

[...]

minimalnie się dotyka, różnicy nie ma bo przód jest tak samo profilowany, Lka jest szersza i dłuższa

Data: 2011-03-17 15:07:06
Autor: Marek
bezbagażnikowe torby rowerowe
Mógłbyś dorzucić jeszcze jakieś zdjęcia poglądowe? Chodzi mi głównie o
zamocowanie tego patentu na rowerze.
Skoro jest rolowane zamknięcie, to pewnie szwy są klejone. Ale jaką
metodą? Jak Cordura Crosso?

--
Marek

Data: 2011-03-18 10:00:25
Autor: Pawel[LUB]
On 2011-03-17 23:07:06 +0100, Marek said:

Mógłbyś dorzucić jeszcze jakieś zdjęcia poglądowe? Chodzi mi głównie o
zamocowanie tego patentu na rowerze.
o to chodzilo?

http://lh5.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYMeqVJU7_I/AAAAAAAAA3o/7cLKcjmDoQ4/s640/IMG_1575.JPG

http://lh5.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYMerWhcqyI/AAAAAAAAA3s/_21e2aSL39I/s640/IMG_1576.JPG

Skoro
jest rolowane zamknięcie, to pewnie szwy są klejone.
szwy nie są klejone, są wykończone lamówką, w przypadku sakw crosso jest o wiele prostsza budowa co umożliwia im klejenie
 Ale jaką
metodą? Jak Cordura Crosso?

Data: 2011-03-18 10:50:28
Autor: Fabian
W dniu 18.03.2011 10:00, Pawel[LUB] pisze:
http://lh5.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYMeqVJU7_I/AAAAAAAAA3o/7cLKcjmDoQ4/s640/IMG_1575.JPG

Jaka jest długość tej części, tzn. jaka jest minimalna długość sztycy
aby dało się torbę zawiesić?

Fabian.

Data: 2011-03-18 12:13:41
Autor: Pawel[LUB]
On 2011-03-18 10:50:28 +0100, Fabian said:

[...]

12 cm, minimalna odległośc pręty siodełka - opona: 21 cm

Data: 2011-03-17 17:22:44
Autor: Michał Wolff
bezbagażnikowe torby rowerowe
On 17 Mar, 21:16, Pawel[LUB] <za...@nospam.poczta.fm> wrote:

minimalnie si dotyka, r nicy nie ma bo prz d jest tak samo
profilowany, Lka jest szersza i d u sza

I od tego jak minimalnie - wszystko zależy. Ja używałem tego typu
torby i niestety właśnie to dotykanie było nie do zaakceptowania. Przy
większym załadowaniu - powoduje, że nawet lekkie dotykanie potrafi
mocno rozbujać torbę. Aczkolwiek ta moja była bez usztywnienia przy
sztycy, to może sporo zmieniać; w USA tego typu torby są bardzo
popularne szczególnie w rowerach typowo górskich
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-03-18 10:09:27
Autor: Pawel[LUB]
On 2011-03-18 01:22:44 +0100, Michał Wolff said:

On 17 Mar, 21:16, Pawel[LUB] <za...@nospam.poczta.fm> wrote:

minimalnie si dotyka, r nicy nie ma bo prz d jest tak samo
profilowany, Lka jest szersza i d u sza

I od tego jak minimalnie - wszystko zależy.

przy normalnym kręceniu korbami dotykanie nie występuje, dopiero przy prostowaniu nogi w kolanie w polozeniu korb gora-dol dotykam udem do boku torby

Data: 2011-03-18 03:34:06
Autor: Michał Wolff
bezbagażnikowe torby rowerowe
On 18 Mar, 10:09, Pawel[LUB] <za...@nospam.poczta.fm> wrote:

przy normalnym kr ceniu korbami dotykanie nie wyst puje, dopiero przy
prostowaniu nogi w kolanie w polozeniu korb gora-dol dotykam udem do
boku torby

A prostowanie nóg w kolanie przy położeniu korb góra-dół to pewnie
nienormalne kręcenie? ;)
W mojej torbie (sama konstrukcja niemal identyczna, tylko bez
usztywnienia) to dotykanie udami niestety ją zdyskwalifikowało. Każde
minimalne przepakowanie powodowało obcieranie, trzeba było na nowo
przepakowywać tak by przednia część była w miarę pusta, przy dużym
obładowaniu (4-5kg) w ogóle nie dawało się jechać; jednym słowem zyski
na wadze w żaden sposób nie rekompensowały niewygody; wróciłem do
cięższego bagażnika sztycowego z dedykowaną torbą.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-03-18 12:11:38
Autor: Pawel[LUB]
On 2011-03-18 11:34:06 +0100, Michał Wolff said:

[...]

no ja mam wtedy minimalnie zgiętą nogę w kolanie, ale może jestem dziwny

[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe