[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe

Data: 2011-03-17 20:18:23
Autor: Pawel[LUB]
On 2011-03-17 17:59:12 +0100, Pawel[LUB] said:

Na chwilę obecną mogę zaoferować torby podsiodłowe Bikepack RePack
w dwóch rozmiarach M : 5-9 l , L 6-12 l
Torby wykonane z:
- impregnowanej Cordury 1000 i 600 D,
- miejsca styku z siodłem i sztycą - punkty mocowania torby - wykończone antypoślizgową tkaniną Toughtek Narraganset
- klamry YKK
- dostępne kolory - wszystkie, pod warunkiem że jest to czarny ;)
- usztywnienie z płyty HDPE
- rolowane zamknięcie
- torby wykonywane na indywidualne zamówienia
ceny dla precla: rozmiar M 150 PLN, rozmiar L 160 PLN
więcej szczegółów dot. zamówień na priv

http://lh4.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYI6Iw_6zgI/AAAAAAAAA28/fktLB94eFW0/IMG_1569.jpg
http://lh3.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYI6I7dlfqI/AAAAAAAAA3A/AokSxzp0IV8/IMG_1567.jpg
http://lh6.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYI6I9HgWbI/AAAAAAAAA3E/zwbhmgBtMqY/IMG_1568.jpg

http://lh6.googleusercontent.com/_pRmWub6cTr0/TYJdss75q7I/AAAAAAAAA3g/dVl0oFnFRsg/IMG_1571.jpg

[spamisko wredne] bezbagażnikowe torby rowerowe