bezdomny Gras

Data: 2009-07-09 14:46:41
Autor: zinek
bezdomny Gras
http://wiadomosci.onet.pl/2005355,11,gras_prosze_bardzo_poddaje_sie_kontroli,item.html

biedny... chyba jakas zrzute zrobimy - zeby mogl se bidula kawalerke mogl wynajac
bo go nie stac i musi katem u byznesmena obcego pilnowac willi... ...

Data: 2009-07-09 15:14:59
Autor: awe
bezdomny Gras
Moze stad nie ma czasu pracowac? A my mu tyle placimy a on dodatkowa fuche robi
awe

Data: 2009-07-09 18:08:32
Autor: Piotr
bezdomny Gras
Dnia Thu, 9 Jul 2009 14:46:41 +0200, zinek napisał(a):

biedny... chyba jakas zrzute zrobimy - zeby mogl se bidula kawalerke mogl wynajac
bo go nie stac i musi katem u byznesmena obcego pilnowac willi... ...

Kantem cuchnie na kilometr. Pożyteczna idioteria ma pewnie jakieś
grasio-alibi.
Piotr

Data: 2009-07-10 08:04:25
Autor: zbig
bezdomny Gras
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zaraz tam kantem.
Osobiście nie mam nic przeciwko temu, żeby nie oddawać fiskusowi haraczu od
czynności cywilno-prawnych.

Data: 2009-07-10 16:17:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
bezdomny Gras
zbig wrote:

[...]

Nikt nie chce oddawać haraczu fiskusowi, ale czy to znaczy, że prawo trzeba
mieć w d.?

--
Pit

Data: 2009-07-10 08:07:53
Autor: cytryna
bezdomny Gras
> [...]
> bo go nie stac i musi katem u byznesmena obcego pilnowac willi... ...

Kantem cuchnie na kilometr. Pożyteczna idioteria ma pewnie jakieś

Pożyteczna idioteria doskonale wie że w świecie lumpenliberałów nie ma nic za darmo. A służby spią udając, że nic się nie stało. Pozdrowienia od BND.

--

bezdomny Gras